|
|
Het is nu 03 jun 2026, 10:16
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 18 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
aureum
|
 ben ik gek
waarom ik geef 100 euro per maand uit aan boeken...zodat ik ander mensen kan helpen..
ben ik nu gek......
mvg leon
|
| 25 sep 2009, 21:52 |
|
 |
|
bacchus
|
 Re: ben ik gek
aureum schreef: waarom ik geef 100 euro per maand uit aan boeken...zodat ik ander mensen kan helpen..
ben ik nu gek......
mvg leon hoi leon wat denk je zelf,ik denk het niet met de dtm tjes wat je geeft , vind ik,dat je heel veel doet voor dit forum,en natuurlijk voor meer uitgebreide kennis. let wel op dat je harde schijf niet vast loop  goed bezig pik grt jacob
|
| 25 sep 2009, 22:01 |
|
 |
|
Ambianii
|
Hoe ook...je wordt enorm gewaardeerd door mij en vele anderen!...mede door DIE lectuur ben jij enorm gegroeid...veel kennis!!..parate kennis in de archeologie 
|
| 25 sep 2009, 22:03 |
|
 |
|
woesel
|
Laatst bijgewerkt door woesel op 25 sep 2009, 22:05, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 25 sep 2009, 22:04 |
|
 |
|
Ambianii
|
|
| 25 sep 2009, 22:05 |
|
 |
|
bacchus
|
woesel schreef: ja je bent gestoord. Daar heb ik gelukkig geen last van. ik koop voor 100 euro in de maand whiskey
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 25 sep 2009, 22:05 |
|
 |
|
woesel
|
|
| 25 sep 2009, 22:06 |
|
 |
|
aureum
|
ooooawwww oude pik.........ga ik ook doen ...dus DET en RSFs...tot ziens hik ..mvg leon
|
| 25 sep 2009, 22:12 |
|
 |
|
aureum
|
Ambianii schreef: Hoe ook...je wordt enorm gewaardeerd door mij en vele anderen!...mede door DIE lectuur ben jij enorm gegroeid...veel kennis!!..parate kennis in de archeologie  rich het klink raar maar ik heb meer geleerd door de leden dan door de boeken....
|
| 25 sep 2009, 22:14 |
|
 |
|
antoninvs
|
Hoi leon Boeken koop ik niet zo vlug meer,en heb alles in mijn kop zitten ,grapje Nee gewoon geweldig hoe je sommige raadsels oplost en je leert er een hoop van het geeft mij een goed gevoel als ik iets heb weten te determineren. Boeken kosten kapitalen ,en je moet het er maar voor over hebben maar ik hoop toch dat je er niet mee stopt. ga zo door grt antonio
|
| 25 sep 2009, 22:20 |
|
 |
|
aureum
|
antoninvs schreef: Hoi leon Boeken koop ik niet zo vlug meer,en heb alles in mijn kop zitten ,grapje Nee gewoon geweldig hoe je sommige raadsels oplost en je leert er een hoop van het geeft mij een goed gevoel als ik iets heb weten te determineren. Boeken kosten kapitalen ,en je moet het er maar voor over hebben maar ik hoop toch dat je er niet mee stopt. ga zo door grt antonio ja dat5 weet ik ...dat heb ik ook....maar weet je wat is ik leer door de mensen hier op het forum dan door alle boeken die ik bezit ....en daaromn zeg ik...... ben ik gek.......ik koop boeken en ik hoef eigenlijk maar op het forum te kijken........ mvg leon
|
| 25 sep 2009, 22:23 |
|
 |
|
woesel
|
He leon en bedankt he Tja kerel voor de reis naar Engeland wou ik de boel de boel ook al weer laten wat betreft determineren mods enz. Maar vooruit ik ga maar weerverder waar ik aan begonnen ben. Ich fol idioot 
|
| 25 sep 2009, 22:26 |
|
 |
|
Ambianii
|
ach allen en stuk in de kut...recht voor de raap...Leon,je bent de aap! hahaha  ...zonder jou was er toch echt ff minder kennis!!!!!! ff deftig..ja ik weet dat haatje...CHAPEAU!!  ....dus  ff onder ons...je bent zeker 1 van de dikke vette 8-cylinder hier!! zucht...ben weer nuchter na al dat getiKKKKKKKKKKKKKKK 
|
| 26 sep 2009, 01:48 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 26 sep 2009, 01:55 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
antoninvs schreef: Hoi leon Boeken koop ik niet zo vlug meer,en heb alles in mijn kop zitten ,grapje Nee gewoon geweldig hoe je sommige raadsels oplost en je leert er een hoop van het geeft mij een goed gevoel als ik iets heb weten te determineren. Boeken kosten kapitalen ,en je moet het er maar voor over hebben maar ik hoop toch dat je er niet mee stopt. ga zo door grt antonio Dat zal met zo`n dikke bulles Ach Leon-Woes we hebben allemaal de ziekte van PAPIERUS,.. Grt Bert grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 26 sep 2009, 12:17 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
Ambianii schreef: Hoe ook...je wordt enorm gewaardeerd door mij en vele anderen!...mede door DIE lectuur ben jij enorm gegroeid...veel kennis!!..parate kennis in de archeologie  Ben het weer volledig met Ambi eens!!!!! O.k. Je bent een beetje gek!!! Da's waar!!  Iedereen waardeert jou heel erg als Aureum, de man die heeeel veeeel kennis heeft van fibula's / beslagstukjes e.d.!!!! Ieder bedanktje die je krijgt voor een determinatie moet toch een heel voldaan gevoel geven!!!! En daar doe je het toch voor!!! En een mooi boek is toch vaak veel mooier dan een voorwerp!!! Vele groeten, en blijf maar boeken kopen  , John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 26 sep 2009, 12:54 |
|
 |
|
Nandus
Geregistreerd: 18 apr 2008, 09:22 Berichten: 1651 Woonplaats: Noord-holland
|
Wil je een eerlijk of beleefd antwoord?
|
| 26 sep 2009, 17:18 |
|
 |
|
Nandus
Geregistreerd: 18 apr 2008, 09:22 Berichten: 1651 Woonplaats: Noord-holland
|
Je bent kettergek. Je kunt beter zelf boeken gaan uitgeven. Nu het beleefde antwoord. Je bent absoluut niet gek. Een hobby mag geld kosten en boeken kunnen soms zelfs een goede belegging zijn. Ze kunnen soms aardig in waarde stijgen. Verder zijn wij er natuurlijk ook ontzettend blij met jou kennis.
Groeten,
Nandus
|
| 26 sep 2009, 17:22 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 18 berichten ] |
|