|
|
Het is nu 03 jun 2026, 12:53
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7596 Woonplaats: Deventer
|
 Forumfeest
Ff een vraagje Neemt iedereen nu zn eigen mooiste vondsten mee naar t forumfeest of niet. Heb persoonlijk niet zo heel veel bijzonders,maar als er belang bij is neem ik het mee. gr Peter
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 19 okt 2009, 01:15 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: Forumfeest
peter schreef: Ff een vraagje Neemt iedereen nu zn eigen mooiste vondsten mee naar t forumfeest of niet. Heb persoonlijk niet zo heel veel bijzonders,maar als er belang bij is neem ik het mee. gr Peter Het forumfeest staat helemaal in de belangstelling Van bodemvondsten en zoeken met een metaaldetector. Velen zullen hun vondsten mee nemen om aan andere zoekers te laten zien en te determineren. En zelf om te laten fotograferen voor privé of club bladen. Neem lekker je vondsten mee.  Het mag,.....................maar het moet niet. Dagobert
|
| 19 okt 2009, 01:21 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
precies! Het mag, maar hoeft niet.
Bij het 500 ledenfeest waren er best veel n mijn herinnering die hun vondsten hadden meegenomen.
|
| 19 okt 2009, 08:10 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
JAZEKER nemen ze hun vondsten mee er zitten experts aan een tafel die determinaties en reinigings/conserveringstips kunnen geven ook staan er in de zaal tafels waar men elkaars vondsten live kan aanschouwen en aanraken niets is verplicht ,maar het is wel een aanrader om het 1 en ander mee te nemen gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 19 okt 2009, 22:00 |
|
 |
|
dagobert
|
bubba schreef: JAZEKER nemen ze hun vondsten mee er zitten experts aan een tafel die determinaties en reinigings/conserveringstips kunnen geven ook staan er in de zaal tafels waar men elkaars vondsten live kan aanschouwen en aanraken niets is verplicht ,maar het is wel een aanrader om het 1 en ander mee te nemen gr bubba  Er loopt daar ook een goochelaar rond. Die moet je niet je vondsten geven. Dan tovert hij het weg Dagobert
|
| 19 okt 2009, 22:03 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4274 Woonplaats: leiden
|
dagobert schreef: bubba schreef: JAZEKER nemen ze hun vondsten mee er zitten experts aan een tafel die determinaties en reinigings/conserveringstips kunnen geven ook staan er in de zaal tafels waar men elkaars vondsten live kan aanschouwen en aanraken niets is verplicht ,maar het is wel een aanrader om het 1 en ander mee te nemen gr bubba  Er loopt daar ook een goochelaar rond. Die moet je niet je vondsten geven. Dan tovert hij het weg Dagobert Komt Hans Kazan  ook op het forumfeest 
|
| 20 okt 2009, 15:24 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 20 okt 2009, 19:41 |
|
 |
|
gert1111
|
|
| 20 okt 2009, 23:34 |
|
 |
|
dagobert
|
Ik zag dat jij reageerde en mijn gedachte was,......................zal ik mijn top 10 mee nemen? Ik zal mijn top 10 ook mee nemen. Kun je gelijk een interview afnemen bij mij. Tot dan,................op het forumfeest. Dagobert
|
| 20 okt 2009, 23:42 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja mag ook je md meenemen
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 20 okt 2009, 23:46 |
|
 |
|
dagobert
|
de ed schreef: ja mag ook je md meenemen En wat denk je dan te vinden Ed?? Kroonkurken van de bierflessen zeker?? Dagobert Of hebben ze een zoek middag erbij? Want daar hadden ze het wel over??
|
| 20 okt 2009, 23:53 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
je mag ook je vrouw mee nemen is niet verboden lees ik hier net
|
| 20 okt 2009, 23:56 |
|
 |
|
alphen
Geregistreerd: 23 jun 2008, 23:46 Berichten: 3098 Woonplaats: Alphen a/d rijn
|
de ed schreef: je mag ook je vrouw mee nemen is niet verboden lees ik hier net En je fluitje ,Ed 
|
| 20 okt 2009, 23:58 |
|
 |
|
dagobert
|
alphen schreef: de ed schreef: je mag ook je vrouw mee nemen is niet verboden lees ik hier net En je fluitje ,Ed  Fluitje???? Dagobert
|
| 20 okt 2009, 23:59 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja
|