|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 jun 2026, 03:34
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Defixio
|
 Wat? Wiet!
Net op tv was er een doku over een oude mijnwerkersbuurt in Heerlen. Bewoners kweken er massaal wiet zo blijkt uit onderzoek. Hirsh Ballin gaat de strijd aan met de kwekers, niet alleen de kwekers maar deze fatsoensridder gaat zelfs de mensen die er zijdelings aan verdienen aanpakken. "Ik wil ook de leverancier van de kunstmest pakken". Ja dat is een man die weet waarover hij praat. De stumper suggereerde zelfs dat deze wijken in de greep worden gehouden door criminele organisaties. Vergis je niet hoor het gaat niet om mensen die kunnen kiezen tussen de bedelstaf en een paar knaken pakken met iets wat niet mag maar waar grote vraag naar is. De wijk die ik zag op tv net was geen wijk waarin je artsen, advocaten, en directeuren mag verwachten als bewoner. Het was meer een wijk die ik herkende uit mijn kindertijd, een buurt waar niets was...behalve de mensen die er woonden en die je ook allemaal kende. Tsja mijn vader was geen arts, sterker nog ik wist niet eens wie het was, daarom woonde wij daar ook denk ik, maar wel met plezier, tuurlijk wist een ieder wel dat Henk van nummer 15 geen belasting betaalde over de ramen die hij zeemde, maar hij stond wel op die ladder om zijn kinderen te vreten te geven. Had ie ruimte gehad voor wiet had Henk wel om de acht weken zijn planten geknipt, maar Henk zeemde je ramen voor een paar gulden. Ik moet mijn sterk vergissen maar hoe meer ik kijk naar onze regering hoe meer mij het onaangename gevoel bekruipt dat het merendeel wat daar als "bestuurders" (zijn tijd uit) zit echt van toeten of blazen weet. Die boevenbende op het binnenhof noemen mensen die alles doen om hun kop boven water te houden "boeven". Deze binnenhofboeven pakken boeven die ze alleen durven pakken....walgelijk zeg!
Zo dat moest ik ff kwijt zit ik er naast zeg het dan maar ook.
|
| 27 nov 2009, 19:52 |
|
 |
|
melpatcindy
|
 Re: Wat? Wiet!
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 27 nov 2009, 19:58 |
|
 |
|
Defixio
|
Trek aan de bel als het droog en geknipt is...
|
| 27 nov 2009, 20:00 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 27 nov 2009, 20:25 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7095 Woonplaats: Silversun
|
Klasse neergezet Def  we hebben een opstand nodig tegen deze kliek. Mare ga jij ook niet 3 keer per jaar op vakantie dan ???????????? Groetjes van ook een zoon van de arbeids klasse.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 27 nov 2009, 20:30 |
|
 |
|
melpatcindy
|
|
| 27 nov 2009, 20:59 |
|
 |
|
melpatcindy
|
de ed schreef: O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET O WIEDE WIEDE WIET  gaaf he edjhe  doe mij maar 
|
| 27 nov 2009, 21:01 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja
ed