|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 jun 2026, 08:36
|
| Auteur |
Bericht |
|
kleidigger
|
 Re: #$#@@#$@#$%@*()*@#
|
| 29 dec 2009, 09:35 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
_________________ Soms...........
|
| 29 dec 2009, 13:53 |
|
 |
|
J-P de zoeker
|
Hee Wiebren, Die detector is niks beter op een terp.... Of er moet zéééééééér veel ijzer liggen. Maar denk dat je met Tejon + Elliptische schoteltje dan ook wel op hetzelfde niveau zit. Dus tjaaa: verschi tussen Tejon Wolftrex vind ik niet de noemenswaardig..... Maar daarom wel een middeleeuwse Riemtong + een Romeinse paperclip gevonden......... En tjaaaaaa: Groningen en Friesland, een eeuwig durende moeilijke en gevoelige discussie. Maar laat ik die Friezen maar niet zoveel in de grond trappen als andersom: toch een teken van zwakte met een groepje echte ''Friezen'' tegen 1 kleine Grunninger........ JP 
_________________ Ainmoal n Grunninger, altied n Grunninger!
|
| 29 dec 2009, 23:34 |
|
 |
|
wiebren2
|
jongens jongens. ik zoek nu ook met de wolftrax,en heb hiervoor een tejon gehad,maar kan niet zeggen welke ik nou beter vind. het zijn beide top detectors,maar ik heb tot nu toe veel mooiere vondsten gedaan met de tejon. maarja ik zeg altijd je moet er net ff over heen zwaaien. hoop morgen mijn eerste akkergoud met de wolftrax te vinden. 
|
| 29 dec 2009, 23:42 |
|
 |
|
J-P de zoeker
|
wiebren2 schreef: jongens jongens. ik zoek nu ook met de wolftrax,en heb hiervoor een tejon gehad,maar kan niet zeggen welke ik nou beter vind. het zijn beide top detectors,maar ik heb tot nu toe veel mooiere vondsten gedaan met de tejon. maarja ik zeg altijd je moet er net ff over heen zwaaien. hoop morgen mijn eerste akkergoud met de wolftrax te vinden.  Heee Wiebren, Hoop het ook: maar nog ff de vraaag of we kunnen zoeken. Heb tas vol bevroren kluiten meegesleept vandaag en thuis alles ontdooid.. En hangt natuurlijk ff van de sneeuw af.... Bellen morgen nog wel ff.... JP 
_________________ Ainmoal n Grunninger, altied n Grunninger!
|
| 29 dec 2009, 23:46 |
|
|