|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:03
|
| Auteur |
Bericht |
|
Rene Verhoef
|
 Re: Ongenode gasten
dagobert schreef: Rene Verhoef schreef: dagobert schreef: Waadschep kost nu zo,n 150 Euro??? Maakt niet uit want dat hebby er zo uit.
Dagobert DFX heb ik waadpak heb ik allen nog een waadschep waneer gaan we  Ik zou zeggen na de zomer? Hopen dat het dan nog een mooie zomer mag worden anders zal er niet veel liggen. Met de DFX kun je niet het water in,lees Danny zijn berichten ook even,die heeft nog een detector over om te zoeken. Waadschep zal je dan even moeten kopen of lenen. En trouwens, Als dat zwembad zondag dicht is,dan kan ie ook wel hoor. Dagobert We moeten dan op het onbetaalde met de boot want het betaalde is afgezet met drijflijnen zodra je met je boot over de drijflijnen bent wordt je terug gestuurd maar op het onbetaalde heb je ook verschillende stukken waar ik wel met de boot kan komen ik vaar jullie er graag heen en om te kijken of een onderwater detector ook iets voor mij is vrijdag avond kan ik niet zaterdag zondag geen probleem groet Rene.[/quote] Dan word het zaterdag of zondag. Moet even kijken of ik dan kan. Ik geef je wel een PB,je. Dagobert[/quote] Ik hoor het wel ben net thuis
|
| 11 jul 2008, 22:30 |
|
 |
|
dagobert
|
Zondag?
Dagobert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 11 jul 2008, 22:32 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
dagobert schreef: Zondag?
Dagobert Is goed stuur even een pb
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 11 jul 2008, 22:34 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
Heb je Peepplaza nog gesproken Dagobert gaat hij nog mee. Groeten Rene.
|
| 12 jul 2008, 18:58 |
|
 |
|
Peepplaza
|
Hoi Rene,
Normaal is het zondag mijn zoekdag maar morgen kan ik helaas niet, ik zal eens even horen of ik er nog 1 of 2 uurtjes tussen uit kan knijpen.
laat even weten hoelaat jullie op bestemming zijn wie weet ben ik er even bij.
|
| 12 jul 2008, 19:13 |
|
 |
|
Peepplaza
|
Oke even overlegt met de huisbaas, ik kan morgen ochtend wel even 2 uurtjes weg dus laat maar weten hoelaat en waar via pb
|
| 12 jul 2008, 20:09 |
|
 |
|
Defixio
|
Ik ben ooit tijdens het zoeken een Tyranosaures Rex tegen gekomen. Het bleek een wijfje te zijn..ik ben haar gevolgd naar haar nest en heb een ei meegenomen die ik heb uitgebroed in een terarium. Toe hij te groot werd heb ik hem uitgezet in Alphen ad Rijn.
|
| 12 jul 2008, 21:55 |
|
 |
|
dagobert
|
Defixio schreef: Ik ben ooit tijdens het zoeken een Tyranosaures Rex tegen gekomen. Het bleek een wijfje te zijn..ik ben haar gevolgd naar haar nest en heb een ei meegenomen die ik heb uitgebroed in een terarium. Toe hij te groot werd heb ik hem uitgezet in Alphen ad Rijn. Je lijkt Dagobert wel. Dagobert
|
| 12 jul 2008, 22:15 |
|
 |
|
Defixio
|
|
| 12 jul 2008, 22:51 |
|
 |
|
dagobert
|
Droppie! Dagobert
|
| 12 jul 2008, 22:55 |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|