|
|
Het is nu 03 jun 2026, 21:19
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6425 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
 duitse fallus
deze op internet gevonden. een duitse fallus die duitsers konden er ook wat van waarschijnlijk afgekeken van de romeinen. zie foto. grt
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 30 apr 2010, 11:52 |
|
 |
|
la taupe
|
 Re: duitse fallus
 en liksboven "God ziet U"....gnagna! Het ergste is de betekenis van die penning, namelijk de haat van de Duitse oud-strijders uit WO1 tegenover de Franse soldaten. De helm op de eikel representeerd infeite een Franse helm en de penis zelf is de grafsteen van een gesneuvelde Franse soldaat. Ik denk dat dit soort penningen werd gefabriceert in de jaren '20. Vrij morbide en racistisch.
|
| 30 apr 2010, 11:53 |
|
 |
|
la taupe
|
Heb je geen keerzijde van die "medaille"? Ik had er ooit eentje in m'n handen, en daar stond een negroïde man op afgebeeld met sterk overdreven lippen en oorringen van been, met de Franse tekst Liberté, Egalité, Fraternité (vrijheid, gelijkheid en broederschap) helemaal spottend bedoeld, en zeker als je weet dat de Fransen gewoon uit kolonies in Afrika hele stammen aankleedde in uniformen, een geweer in hun handen stak en liet vechten aan de Somme (bijvoorbeeld) in Noord-Frankrijk. Schandalig!
Op één dag tijd lieten zo maar eventjes 60.000 soldaten het leven op de hoogvlakte van Vauclair....neen, neen, geen typfout, zestigduizend.... veelal negroïde mannen, die werden bespot en beschimpt door de blanke Franse "mede"-soldaten, dus van die Egalité en Fraternité dat de Fransen zo hoog in hun vaandel droegen....schoot inderdaad niks meer over.
Het is gewoon een sarcastische uitlating van de Duitse oud-strijders, en de vrouw op de penis stelt of de Duitse Lorelei voor of Jeanne d'Arc, ik weet het niet meer zo precies.
|
| 30 apr 2010, 12:13 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6425 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
inderdad staat er een negroïde man op afgebeeld met sterk overdreven lippen en oorringen van been, aan de achterkant. grt
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 30 apr 2010, 12:27 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Mooie uiteenzetting La Taupe en goed voorbeeld dat geschiedenis niet altijd iets is waar men trots op kan zijn. Grt, Addie.
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 30 apr 2010, 12:36 |
|
 |
|
Maurits
|
Ik kende dit niet..dat van de militairen uit Afrika wist ik...ook in de tweede wereld oorlog werden deze mannen ingezet.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 30 apr 2010, 13:02 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 30 apr 2010, 18:30 |
|
 |
|
la taupe
|
Heb een voorbeeldje van de besproken voorzijde teruggevonden.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 03 mei 2010, 00:09 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|