|
|
Het is nu 03 jun 2026, 14:04
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 22 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Forumdip
Beste medezoekers, en lezers Zo als ik het nu zie, zijn er 37 personen online zijn. Ze/we zitten denk ik allemaal te wachten tot het forum een beetje tot leven komt. Maar door alleen te kijken gebeurt er natuurlijk weinig op het forum zodat het forum af en toe in een dip valt. En valt het forum in een dip? Dat loggen een hoop personen zich uit omdat er niets te beleven valt. Mijn naam komt regelmatig voorbij op dit forum. En de reden is dat ik het leuk vind, maar ook om het forum een beetje levend te houden. Nu mijn vraag aan jullie allemaal. Plaatst af en toe ook eens wat. Dit kan van alles zijn van , vondst, tot mop. Van verhaal, tot informatie over onze hobby. Het maakt eigenlijk niet uit wat je plaatst. Als het forum maar een beetje levend word gehouden. Soms zit ik drie uur in mijn tuin te werken. En als ik dat terug kom zijn er twee of drie threads bovenaan te komen staan, waar iemand antwoord op heeft gegeven. Het is inderdaad minder omdat er ook minder word gevonden. Dus plaatsen is al minder. Dus reacties op die vondst blijven ook uit. Laat ik het zo zeggen,...................................het hoeft niet altijd een vondst te zijn die geplaatst moet worden. Iedereen die een bijdrage denk te hebben?? Houd het forum levend zodat er wat te doen is. Want als we straks allemaal alleen maar lezen. Is het forum straks dood! Zo,....................ik heb weer wat op het forum gezet Dagobert 
|
| 25 mei 2010, 20:00 |
|
 |
|
Mako
Geregistreerd: 29 jun 2009, 12:56 Berichten: 452 Woonplaats: aruba
|
 Re: Forumdip
ik doe mijn best, echt waar, helaas is Aruba vol met vakantiegangers die hier met mooiere, betere en veel gotere detectors allses voor mijn neus weg kapen, s'middags is het strand en zee vergeven van de gepensioneerd amerikanen die hier hun vakantie proberen terug te verdienen. en overdag is het te druk en te heet, ben nu maar aan het goud zoeken geslagen. maar je hebt gelijk 
_________________ "" Assum est, inquit, versa et manduca."
|
| 25 mei 2010, 20:22 |
|
 |
|
sjoho
|
tja er ligt ook bijna niks meer maar er zijn nog genoeg threads waar amper op gereageerd is, dus laten we overal waar maar 1 of 2 reacties op zijn geweest eens afstoffen 
|
| 25 mei 2010, 20:53 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Dago,
Ben de laatste tijd zo weinig zoeken geweest, en die keren dat ik ben geweest heb ik ook nog eens niets gevonden.
Lijkt me niet interessant genoeg om een verroeste spijker of enkele trekringen te plaatsen.
Maar je hebt 100% gelijk. Ik zal eens kijken naar mijn oude vondsten. Mischien zit daar nog iets leuks bij.
Vele groeten,
John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 25 mei 2010, 20:55 |
|
 |
|
bennie
|
Vanavond nog weggeweest en geen ene kloten te melden vanwege GEEN vondsten sorry dago
|
| 25 mei 2010, 22:38 |
|
 |
|
J-P de zoeker
|
bennie schreef: Vanavond nog weggeweest en geen ene kloten te melden vanwege GEEN vondsten sorry dago Nou Bennie, Ik kan je de hand schudden, vanavond ook nog lekker gezocht. Helaas geen mooie vondsten.. Wel is de schep doormidden! 
_________________ Ainmoal n Grunninger, altied n Grunninger!
|
| 25 mei 2010, 22:39 |
|
 |
|
la taupe
|
 ....morgen overstelp ik het forum met posts van Romeinse/Keltische en middeleeuwse vondsten die nog moeten gedetermineerd worden 
|
| 25 mei 2010, 22:40 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
JA DAT KLOPT DAGOBERT
NET NOG EEN EEND GEVONDEN
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 25 mei 2010, 23:52 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 25 mei 2010, 23:53 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 26 mei 2010, 05:09 |
|
 |
|
la taupe
|
Ed.............. 
|
| 26 mei 2010, 18:12 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
la taupe schreef: :07 ....morgen overstelp ik het forum met posts van Romeinse/Keltische en middeleeuwse vondsten die nog moeten gedetermineerd worden  ja dat zie ik pfff
|
| 26 mei 2010, 18:47 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
 eendedip
|
| 26 mei 2010, 21:14 |
|
 |
|
la taupe
|
|
| 26 mei 2010, 21:17 |
|
 |
|
robert2
|
leuke foto:)
ik had 2 weken terug nog een muntgewichtje zal is kijken of ik de scan toonbaar kan krijgn
gr robert
|
| 26 mei 2010, 21:53 |
|
 |
|
dagobert
|
Mag ik meerdere mensen bedanken wat betreft mijn oproep Ik kan het haast niet meer bij houden Nu de tijden zijn aangebroken dat er minder word gevonden, valt een forum vaak in een dip. Dit was vorig jaar ook zo. Vele leden vertrokken, en het forum bleef zo goed als dood over. Op een paar die-hards na dan. Merk je nou dat het forum in een dip valt. Schroom dan niet om iets te plaatsen waar andere leden weer leesvoer aan hebben. Zo blijft er een beetje leven in de brouwerij. Nogmaals mijn dank voor jullie inzet. Dagobert
|
| 26 mei 2010, 22:59 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2807 Woonplaats: kerkrade
|
dagobert schreef: Beste medezoekers, en lezers Zo als ik het nu zie, zijn er 37 personen online zijn. Ze/we zitten denk ik allemaal te wachten tot het forum een beetje tot leven komt. Maar door alleen te kijken gebeurt er natuurlijk weinig op het forum zodat het forum af en toe in een dip valt. En valt het forum in een dip? Dat loggen een hoop personen zich uit omdat er niets te beleven valt. Mijn naam komt regelmatig voorbij op dit forum. En de reden is dat ik het leuk vind, maar ook om het forum een beetje levend te houden. Nu mijn vraag aan jullie allemaal. Plaatst af en toe ook eens wat. Dit kan van alles zijn van , vondst, tot mop. Van verhaal, tot informatie over onze hobby. Het maakt eigenlijk niet uit wat je plaatst. Als het forum maar een beetje levend word gehouden. Soms zit ik drie uur in mijn tuin te werken. En als ik dat terug kom zijn er twee of drie threads bovenaan te komen staan, waar iemand antwoord op heeft gegeven. Het is inderdaad minder omdat er ook minder word gevonden. Dus plaatsen is al minder. Dus reacties op die vondst blijven ook uit. Laat ik het zo zeggen,...................................het hoeft niet altijd een vondst te zijn die geplaatst moet worden. Iedereen die een bijdrage denk te hebben?? Houd het forum levend zodat er wat te doen is. Want als we straks allemaal alleen maar lezen. Is het forum straks dood! Zo,....................ik heb weer wat op het forum gezet Dagobert  hoi dago het hangt ook een beetje af van de intensiviteit waarmee je het forum bezoekt, ik kijk vaak pas na 1 dag of er wat nieuws is,en ik kan je vertellen na 1 dag staat er echt wel genoeg nieuwe threads op hoor dus een tip,ga in deze rustigere dagen het forum ff een beetje loslaten,die drukte komt dadelijk vanzelf wel weer gr alfa 
|
| 26 mei 2010, 23:08 |
|
 |
|
dagobert
|
ALFABOY schreef: dagobert schreef: Beste medezoekers, en lezers Zo als ik het nu zie, zijn er 37 personen online zijn. Ze/we zitten denk ik allemaal te wachten tot het forum een beetje tot leven komt. Maar door alleen te kijken gebeurt er natuurlijk weinig op het forum zodat het forum af en toe in een dip valt. En valt het forum in een dip? Dat loggen een hoop personen zich uit omdat er niets te beleven valt. Mijn naam komt regelmatig voorbij op dit forum. En de reden is dat ik het leuk vind, maar ook om het forum een beetje levend te houden. Nu mijn vraag aan jullie allemaal. Plaatst af en toe ook eens wat. Dit kan van alles zijn van , vondst, tot mop. Van verhaal, tot informatie over onze hobby. Het maakt eigenlijk niet uit wat je plaatst. Als het forum maar een beetje levend word gehouden. Soms zit ik drie uur in mijn tuin te werken. En als ik dat terug kom zijn er twee of drie threads bovenaan te komen staan, waar iemand antwoord op heeft gegeven. Het is inderdaad minder omdat er ook minder word gevonden. Dus plaatsen is al minder. Dus reacties op die vondst blijven ook uit. Laat ik het zo zeggen,...................................het hoeft niet altijd een vondst te zijn die geplaatst moet worden. Iedereen die een bijdrage denk te hebben?? Houd het forum levend zodat er wat te doen is. Want als we straks allemaal alleen maar lezen. Is het forum straks dood! Zo,....................ik heb weer wat op het forum gezet Dagobert  hoi dago het hangt ook een beetje af van de intensiviteit waarmee je het forum bezoekt, ik kijk vaak pas na 1 dag of er wat nieuws is,en ik kan je vertellen na 1 dag staat er echt wel genoeg nieuwe threads op hoor dus een tip,ga in deze rustigere dagen het forum ff een beetje loslaten,die drukte komt dadelijk vanzelf wel weer gr alfa  Geef je volkomen gelijk. Maar wat ik vorig jaar heb gemerkt is dat mensen op een gegeven moment helemaal weg blijven. Dit mag toch wel voorkomen worden lijkt mij? Anders blijven we weer met 5 man over. Maar het gaat lekker zo,.......thanks voor je reactie. Dagobert
|
| 26 mei 2010, 23:12 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2807 Woonplaats: kerkrade
|
Mensen die wegblijven zijn geen echte forummers,of hebben daar hun gegronde redenen voor gr alfa eendagsvliegen heb je altijd 
|
| 26 mei 2010, 23:24 |
|
 |
|
marcodeventer
|
wil wel wat plaatsen maar heb de afgelopen tijd alleen recreatie gezocht omdat hier geen akker meer beschikbaar is en ik denk dat jullie ook niet op wat eurootjes en zilveren ringen armbanden zitten te wachten
_________________ www.metaaldetectieforum.nl
|
| 27 mei 2010, 15:07 |
|
 |
|
dagobert
|
marcodeventer schreef: wil wel wat plaatsen maar heb de afgelopen tijd alleen recreatie gezocht omdat hier geen akker meer beschikbaar is en ik denk dat jullie ook niet op wat eurootjes en zilveren ringen armbanden zitten te wachten Daar zitten genoeg mensen op te wachten hoor. Ik boedoel,....een mooie zilveren ring is toch ook een bodemvondst. Gewoon plaatsen man. Is altijd welkom. Dagobert
|
| 27 mei 2010, 15:09 |
|
 |
|
marcodeventer
|
dan zal ik vanavond speciaal voor jullie een supertopic maken zal ik al mijn eurootjes en zilver en goud van dit jaar posten oude munten niet want weet niet wat ik dit jaar allemaal heb gevonden aan oud spul is teveel eigelijk ;) 
_________________ www.metaaldetectieforum.nl
|
| 27 mei 2010, 15:13 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 22 berichten ] |
|