|
|
Het is nu 03 jun 2026, 20:54
|
| Auteur |
Bericht |
|
Hoth
|
 Re: sollicitatie
@ La Taupe:
Die Wahrheit liegt immer im Auge des Betrachters.
Als dit jouw waarheid is omtrent mijn posting, dan bewonder ik de wijze waarop jij dit duidelijk maakt. Maar een mening kan ook zonder oordeel, zonder stereotypering, zonder harde woorden, toch ?
Ik wil graag even refereren aan de signatuur van Dagobert:
Respect en waardering, daar houden we het forum levend mee
Als we ons nu eens daar aan houden ? Dagobert geeft zelf al het goede voorbeeld, toch ?
Ik wens je in ieder geval een fantastische rest van de zondag toe !
Gr,
Hoth
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 27 jun 2010, 18:17 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
ho ho ho even!
Het is warm en zoekstekken liggen niet voor het oprapen op dit moment! Laten we met zijn allen gaan zoeken naar ongedetermineerde voorwerpen en daar een determinatie aan te hangen zonder elkaar aan te vallen!
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 27 jun 2010, 18:24 |
|
 |
|
la taupe
|
@ Hoth, je overtreft jezelf dit keer; Zonder harde woorden; als je iets post, en zeker met zo'n weerga, dan moet je consquent zijn en een tegenstroom aankunnen. Ikzelf ben de ALLEREERSTE om m'n ongelijk toe te geven, en hier gaat het zelfs niet over gelijk hebben of ongelijk, het gaat hem om elkaar het zonlicht in de ogen wat te hunnen, en TERUG voel ik die censuur in jouw gedachtengang en dat vind ik eng... eerst over die thread met foto's van gevonden militaria, en nu terug met het publiceren over een grap met de politie. Weet je Hoth, ik lach met ALLES, en ik moet quasie nooit naar de dokter, hooguit één keer om de twee-drie jaar.....als ik jouw reacties zo eens lees denk ik dat je halverwege je toetsenklavier zit te knabbelen van de stress nu, jongen da's niet goed voor je gezondheid 
|
| 27 jun 2010, 18:26 |
|
 |
|
dagobert
|
Hoth schreef: @ La Taupe:
Die Wahrheit liegt immer im Auge des Betrachters.
Als dit jouw waarheid is omtrent mijn posting, dan bewonder ik de wijze waarop jij dit duidelijk maakt. Maar een mening kan ook zonder oordeel, zonder stereotypering, zonder harde woorden, toch ?
Ik wil graag even refereren aan de signatuur van Dagobert:
Respect en waardering, daar houden we het forum levend mee
Als we ons nu eens daar aan houden ? Dagobert geeft zelf al het goede voorbeeld, toch ?
Ik wens je in ieder geval een fantastische rest van de zondag toe !
Gr,
Hoth Wil je mij er buiten laten. Ik maak ook fouten. En kwets ook wel eens iemand. Gaat er alleen om of dit met opzet is of per ongeluk. Maar iedereen mag een mening hebben. We leven in een vrij land. Ik heb ook gemengde gevoelens over de maatschappij heersers(politie). Zoals je hier op het forum hufters hebt. Zo heb je ze ook bij de politie. Wil niet zeggen dat het dan allemaal hufters zijn!! Maar helaas,...................alles word over 1 kam geschoren. En trouwens: Was als humor bedoeld die brief. Dus waar praten we over Dagobert
|
| 27 jun 2010, 18:35 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
ikzelf heb heel wat politieagenten in de familie. ik klaag ontzettend vaak tegen hun (op verjaardagen) over de verhouding bekeuringen uitschrijven versus echte criminaliteit aanpakken. ook zij vinden dat die verhouding niet klopt , maar ze moeten dit doen van hun meerdere. ik noem hun vaak ,, leden van de bonnenbrigade en raad eens wat ,,, DAAR LACHEN HUN GEWOON OM. beetje spot en zelfspot moet kunnen vind ik. mensen het is 30 graden buiten , dus KEEP IT COOL en gezellig kun je dit nu niet , ga dan effe van het forum af en neem een frisse duik o.k gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 27 jun 2010, 18:52 |
|
 |
|
la taupe
|
Daar zeg je wat Bubba 
|
| 27 jun 2010, 18:54 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 27 jun 2010, 19:05 |
|
 |
|
Hoth
|
@ La Taupe:
Ik heb het collectief - lees: het collectief - hier aangesproken op de scheldwoorden omtrent agenten. Het is mijn mening - met alle respect voor iedereen die het anders ziet - dat dit, ondanks dat het als een geintje begon, waar ik natuurlijk ook om kan lachen - dat we het respect voor mensen verliezen.
Waarom maak jij mij in al jouw postings belachelijk met zinnen en woorden als:
- Halverwege aan mijn toetsenklavier zit te knabbelen - Moraalridder - te kort aan moedermelk - God - Matennaaiers - In een ander hol keffen - enz. enz.
Kun jij mij eens uitleggen waarom je dat doet ? Ik scheld jou toch ook niet uit ?
Gr,
Hoth
|
| 27 jun 2010, 19:11 |
|
 |
|
bubba
|
Hoth schreef: @ La Taupe:
Ik heb het collectief - lees: het collectief - hier aangesproken op de scheldwoorden omtrent agenten. Het is mijn mening - met alle respect voor iedereen die het anders ziet - dat dit, ondanks dat het als een geintje begon, waar ik natuurlijk ook om kan lachen - dat we het respect voor mensen verliezen.
Waarom maak jij mij in al jouw postings belachelijk met zinnen en woorden als:
- Halverwege aan mijn toetsenklavier zit te knabbelen - Moraalridder - te kort aan moedermelk - God - Matennaaiers - In een ander hol keffen - enz. enz.
Kun jij mij eens uitleggen waarom je dat doet ? Ik scheld jou toch ook niet uit ?
Gr,
Hoth ha Pat punt gemaakt nu graag nokken en zand er over (geld idem voor Taupe) hier kom je toch nooit uit , en het heeft geen zin willen jullie toch doorgaan , wissel dan jullie telefoonnummers uit ,en leef je uit maar op het forum is het geen leuk leesvoer dus het moet stoppen gr bubba 
|
| 27 jun 2010, 19:15 |
|
 |
|
la taupe
|
Hoi Hoth,
Zoals ik reeds vorige maand schreef; volgens mij kunnen wij samen gezellig een biertje drinken op een terrasje en de beste vrienden worden...
Het gaat me gewoon om het feit dat je terug een topic inspringt om te gaan declareren wat wél en niét kan, het gaat hier maar om een grap, en nu rook het terug, zoals ik in een eerder dispuut tussen ons schreef, naar censuur, en het feit dat jij terug loopt te zwammen over "het niveau" van het forum..... dat zet bij menigeen wel kwaad bloed, ook al is dat misschien niet jouw bedoeling; maar ik dien te repliceren dat als ik zo eens jouw woordenschat en samenstelling van jouw zinnen nader bekijk, jij helemaal geen domme ezel bent, dus denk ik dat je héél goed weet waar je mee bezig bent. Bij deze wil ik me wel EXCUSEREN voor m'n woordgebruik, ik mocht inderdaad niet overgaan tot een persoonlijke "aanval", dat betuigd van een laag niveau, inderdaad....je moet niet hoger kakken dan waar je gat staat is een gezegde hier, en waarschijnlijk deed ik dit wel. Sorry Hoth, laten we het gezellig houden.
Gr, David.
|
| 27 jun 2010, 19:20 |
|
 |
|
Hoth
|
@ David:
Excuses aanvaard, de volgende keer drinken we een biertje, ik trakteer, je reactie op mijn posting getuigt van moed en karakter, daar hou ik wel van.
@ Bubba:
..genokt :-)
Gr,
Hoth
|
| 28 jun 2010, 20:16 |
|
 |
|
la taupe
|
Afgesproken Hoth! Enneuh....IK trakteer Hartelijke groet, David.
|
| 28 jun 2010, 20:19 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
hehehe werd tijd ik wil ook wel een pilsje 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 28 jun 2010, 21:09 |
|
 |
|
bubba
|
Hoth schreef: @ David:
Excuses aanvaard, de volgende keer drinken we een biertje, ik trakteer, je reactie op mijn posting getuigt van moed en karakter, daar hou ik wel van.
@ Bubba:
..genokt :-)
Gr,
Hoth la taupe schreef: Afgesproken Hoth! Enneuh....IK trakteer Hartelijke groet, David. jullie zijn beide zo hoort het mannen gr bubba 
|
| 28 jun 2010, 21:16 |
|
 |
|
dagobert
|
Gelukkig. Bassie en Adriaan houden weer van elkaar.
Dagobert
|
| 28 jun 2010, 21:21 |
|
 |
|
Hoth
|
Frenk en Bier, gaat dat goed 
|
| 28 jun 2010, 23:06 |
|
 |
|
la taupe
|
Zal bruin bier (Leffe, Trapist tripel en nog wat zware donkere biertjes) meebrengen... 
|
| 28 jun 2010, 23:25 |
|
 |
|
Hoth
|
dat is wel lekker bier trouwens !
|
| 30 jun 2010, 20:16 |