|
|
Het is nu 03 jun 2026, 14:04
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|
We gaan winnnneeeeeeeeeeeennn
| Auteur |
Bericht |
|
harold
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:26 Berichten: 1265 Woonplaats: overal
|
 We gaan winnnneeeeeeeeeeeennn
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Gr harold
Dum vivimus, vivamus Laten we van het leven genieten, zolang als we leven.
|
| 10 jul 2010, 18:42 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
 Re: We gaan winnnneeeeeeeeeeeennn
haha we gaan zeker winnen mooie hollandauto Harold gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 10 jul 2010, 18:49 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5316 Woonplaats: landgraaf
|
|
| 10 jul 2010, 19:19 |
|
 |
|
harold
|
|
| 10 jul 2010, 19:45 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6425 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 10 jul 2010, 19:49 |
|
 |
|
harold
|
|
| 10 jul 2010, 21:15 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6425 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
hoi, harold grepke grt
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 11 jul 2010, 08:54 |
|
 |
|
Ambianii
|
|
| 11 jul 2010, 11:19 |
|
 |
|
Ambianii
|
snif 
|
| 12 jul 2010, 16:28 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
K*t man!!!! Ben er behoorlijk zien van!!!!! Die scheidsrechter moeten ze de ballen verwijderen!!!!! Vele kranten schrijven heel slecht over Nederland!!!!!! http://www.telegraaf.nl/telesport/wk201 ... html?p=3,1Het was inderdaad geen voetbal wat ze lieten zien, maar de Spanjaarden waren ook niet veel beter!!!! Die hadden ook nog eens 3-4 gele kaarten moeten krijgen!!!!! De wereld schrijft dat ederland een schande voor het WK was!!!!! Vele groeten, en tot over 32 jaar!!!! John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 12 jul 2010, 17:28 |
|
 |
|
Adbas
|
is het WK al begonnen dan 
_________________ ooit lagen vondsten voor het oprapen, nu moet je er zelfs voor graven
|
| 12 jul 2010, 17:31 |
|
 |
|
dagobert
|
Jammer dat we door de laatste wedstrijd zo slecht in het daglicht zijn geplaatst. Maar sommige overtredingen van het oranje elftal kon ook niet door de beugel. De scheids was in mijn ogen iets te veel bezig om kaarten uit te delen aan Nederland. En dat niet deed bij de Spaanse elftal.
Het is jammer dat we niet hebben gewonnen. Maar een 2e plek is ook zeker goud waard!!! We zijn immers maar een korrel zand op de landkaarten.
Dagobert
|
| 12 jul 2010, 18:47 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Dago, De Spanjaarden waren beslist niet liever!!!! Hadden sowieso zeker nog 3 gele en een ""meteen rood" moeten krijgen. Puyol had sowieso een 2de gele = ook rood moeten krijgen!!! We zijn gewoon genaaid door de FIFA!!!!!! Dit was volgens mij van te voren al afgesproken met WEBB - de Scheids!!! Webb is notabene een Engelsman, en die zijn "hard" spelen wel gewend, en normaal geven deze scheidsrechters voor veel van zulke overtredingen geen geel!!! En Robben: Die had gisteren niet zoveel moeten lopen te zeiken!!! Had ie potverdorie meer gevoetbalt!!!! Pfff. zonde man!!!!! Maar ja, nu weten jullie Nederlanders ook hoe het aanvoelt als Roda J.C. steeds weer door de KNVB genaaid word!!!! KNVB MAffia!!!!!!! FIFA is nog erger!!!! Als ik die Platini al zie!!! Baaaah. (moet ik kotsen)!!!! Groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 12 jul 2010, 19:00 |
|
 |
|
dagobert
|
Jvlivs schreef: Hey Dago, De Spanjaarden waren beslist niet liever!!!! Hadden sowieso zeker nog 3 gele en een ""meteen rood" moeten krijgen. Puyol had sowieso een 2de gele = ook rood moeten krijgen!!! We zijn gewoon genaaid door de FIFA!!!!!! Dit was volgens mij van te voren al afgesproken met WEBB - de Scheids!!! Webb is notabene een Engelsman, en die zijn "hard" spelen wel gewend, en normaal geven deze scheidsrechters voor veel van zulke overtredingen geen geel!!! En Robben: Die had gisteren niet zoveel moeten lopen te zeiken!!! Had ie potverdorie meer gevoetbalt!!!! Pfff. zonde man!!!!! Maar ja, nu weten jullie Nederlanders ook hoe het aanvoelt als Roda J.C. steeds weer door de KNVB genaaid word!!!! KNVB MAffia!!!!!!! FIFA is nog erger!!!! Als ik die Platini al zie!!! Baaaah. (moet ik kotsen)!!!! Groeten, John. Rustig John, We kunnen binnenkort weer zoeken. Dan vergeten we dat voetbal gelukkig weer een beetje. Ja toch?? Dagobert
|
| 12 jul 2010, 20:41 |
|
 |
|
Cliff
Geregistreerd: 19 mei 2010, 21:54 Berichten: 61 Woonplaats: Essex. UK
|
Ik denk dat de ref was veel te soepel met je mee. Normaal gesproken zou je alleen beschikken over 8 of 9 spelers aan de 2de helft beginnen. Toch is het slechts een bos van meisjes een bal rond een veld geen gebruik maken van kung fu ..... 
_________________ XLT - CS9000HPX - Cliff aan de werelden Metaaldetectie evenementen organiseren - www.rallyuk.com
|
| 13 jul 2010, 18:32 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|