|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 jun 2026, 17:48
|
Wie wil er een nat poesje zien??
| Auteur |
Bericht |
|
Hans1971
|
 Re: Wie wil er een nat poesje zien??
[ [/quote] Ik vergis me elke keer als jij een post plaatst. Denk elke keer dat het DeEd is. Dagobert[/quote] Dat heb ik weer met Ed, denk iedere keer dat het mdgek is. Nou kan jij je niet meer vergissen. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 14 sep 2010, 21:17 |
|
 |
|
dagobert
|
Ik vergis me elke keer als jij een post plaatst. Denk elke keer dat het DeEd is. Dagobert[/quote] Dat heb ik weer met Ed, denk iedere keer dat het mdgek is. Nou kan jij je niet meer vergissen.  [/quote] Moi Dagobert
|
| 14 sep 2010, 21:23 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5316 Woonplaats: landgraaf
|
Hans1971 schreef: lucky nero schreef: hoi hans wat een prachtige avatar heb jij. gr. lucky nero  Ja, vond hem prachtig. Is weer wat anders dan de kop van De Ed. Vind het toch niet erg? Gr Hans  hoi hans dat vind ik zeker niet erg,hetziet er goed uit. gr. lucky nero 
|
| 14 sep 2010, 21:24 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Ik vergis me elke keer als jij een post plaatst. Denk elke keer dat het DeEd is. Dagobert[/quote] Dat heb ik weer met Ed, denk iedere keer dat het mdgek is. Nou kan jij je niet meer vergissen.  [/quote] zelf ik had er last van hans is die poes van jou vrouw dagobert
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 14 sep 2010, 22:36 |
|
 |
|
dagobert
|
de ed schreef: Ik vergis me elke keer als jij een post plaatst. Denk elke keer dat het DeEd is. Dagobert Dat heb ik weer met Ed, denk iedere keer dat het mdgek is. Nou kan jij je niet meer vergissen.  [/quote] zelf ik had er last van hans is die poes van jou vrouw dagobert[/quote] Nee Ed. Dagobert
|
| 14 sep 2010, 22:39 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dan weet ik het ook niet van wie die poes is
|
| 14 sep 2010, 22:56 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 14 sep 2010, 23:19 |
|
|