|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 jun 2026, 22:25
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
zoeken regio de diemen (amsterdam)
| Auteur |
Bericht |
|
jeroen V.
|
 zoeken regio de diemen (amsterdam)
Is dit een goede regio om te zoeken? En zijn er mensen die dit gebied als hun vaste stekkie hebben? Door mijn studies zit ik binnenkort in amsterdam, en als mijn detector gerepareerd is zal die daar ook zijn. Vandaar mijn vraag :p
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 30 aug 2010, 17:01 |
|
 |
|
jeroen V.
|
 Re: zoeken regio de diemen (amsterdam)
Iemand die morgen regio Amsterdam of Weesp gaat zoeken? Ben van zin om morgen ook eens te gaan kijken of de boeren braaf de mais afgereden hebben...
Tot ziens
|
| 09 okt 2010, 12:37 |
|
 |
|
dagobert
|
Ik ben wel eens in die omgeving geweest maar ik ben er op zich niet stapel van. Ik zou dan eerder richting Volendam gaan rijden. Daar liggen langs de weg een heleboel mais akkers. Nadeel is wel dat de grond een beetje venig is.
Rond om Weesp liggen wel mais akker, maar het zijn er niet echt heel veel. Je hebt daar meer weilanden.
Maar als ik jou was zou ik lekker in de binnenstad van Amsterdam gaan graven. Vaak slopen ze daar een pand weg en de grond zit daar barstensvol met stads afval. Amsterdam is wat dat betreft gebouwd op stads afval.
Hoop dat je er wat aan hebt?
Dagobert
|
| 09 okt 2010, 15:26 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Bedankt voor de tips dago, maar ik woon in diemen en beschik enkel over mijn voetjes en men fiets Dus heel ver rijden zal niet gaan... En voor midden in de stad te zoeken :s, dat is nogal eng vind ik, zoek liever op rustige plekken, maar zal als ik in de stad ben wel eens uitkijken naar bouwwerken :)
Tot ziens
|
| 09 okt 2010, 16:25 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|