|
|
Het is nu 03 jun 2026, 22:20
|
Gouden munten Thread. Plaats hier je gouden munt
| Auteur |
Bericht |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4274 Woonplaats: leiden
|
 Re: Gouden munten Thread. Plaats hier je gouden munt
Leuk hoor al dat goud  op naar de volgende  Willem vd Akker
|
| 01 mei 2010, 23:17 |
|
 |
|
dagobert
|
Willem, Kom op met je verhaal Dagobert
|
| 10 okt 2010, 00:08 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
willem vd akker schreef: Leuk hoor al dat goud  op naar de volgende  Willem vd Akker ach jan willem slaapt nu dus doe ik het maar 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 10 okt 2010, 03:12 |
|
 |
|
dagobert
|
de ed schreef: willem vd akker schreef: Leuk hoor al dat goud  op naar de volgende  Willem vd Akker ach jan willem slaapt nu dus doe ik het maar  Dank je Ed. Helemaal over het hoofd gezien Oproep!! Voor ieder die een gouden munt heeft gevonden. En nog niet heeft geplaatst hier? Graag plaatsen in deze thread. Laten we er met zijn allen een mooie thread van maken. Dagobert
|
| 12 okt 2010, 21:38 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 12 okt 2010, 21:56 |
|
 |
|
dagobert
|
Dan moet je ook niet vergeten je detector aan te zetten Ik kan maar 1 ding zeggen,.....veel zoeken maakt de kans groter. Ik gun het je Ik weet dat er meer gouden munten zijn gevonden door verschillende leden en zou ze graag hier in deze thread zien. Zo hebben zeker nieuwe leden gelijk wat moois te zien. Ook voor je mooiste fibula,.......die kun je hier plaatsen: viewtopic.php?f=173&t=22096Dagobert
|
| 12 okt 2010, 22:00 |
|
 |
|
rob winkens
|
Hallo, Deze gouden solidus van keizer arcadius vond ik 7 jaar geleden. Ik was er natuurlijk zielsgelukkig mee. Ik hoop dat de foto's goed te zien zijn(slechte fotograaf). Groet Rob
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 12 okt 2010, 22:58 |
|
 |
|
dagobert
|
Hey Rob, Bedankt voor het plaatsen van jou gouden munt  Heb hem iets groter gemaakt, maar wordt zo wel slechter in kwaliteit. Dagobert
|
| 12 okt 2010, 23:03 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Wat een topmunten hier allemaal. Wordt nu toch eens tijd dat ik er een vind. Denk dat het alleen nog wel even kan duren.  Gr, Smits
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 21 okt 2010, 09:15 |
|
|