|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 jun 2026, 22:26
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
hoogtekaarten wie gebruikt dit ook ?
| Auteur |
Bericht |
|
john b
Geregistreerd: 03 aug 2009, 22:26 Berichten: 1268 Woonplaats: schalkwijk (houten)
|
 hoogtekaarten wie gebruikt dit ook ?
Ben eigenlijk benieuwt wie hier nog meer van gebruikt maakt de hoogte gegevens van nederland ik zelf maak hier best vaak gebruik van vooral om dat ik in een laag gedeelte van nederland woont en dus redelijk snel gegevens van mijn zoekplekken kan vinden met de grondhoogten je kan als het ware op de meter gaan bepalen waar je gaat zoeken en hier heb je toch veel meer kans op vondsten op plekken die bijvoorbeeld 30 cm hoger liggen in het terein waar je gaat zoeken of ben ik een beetje te ver doorgeschoten om betere zoekplekken te vinden http://www.ahn.nl/viewer hoogte viewer nederland groeten john
|
| 09 feb 2011, 22:01 |
|
 |
|
Bone Idle
Geregistreerd: 22 apr 2008, 22:04 Berichten: 597 Woonplaats: Heerenveen
|
 Re: hoogtekaarten wie gebruikt dit ook ?
Hé John, Bedankt voor de tip. Ik gebruikte altijd de hoogte aanduiding van Google Earth, maar dit werkt makkelijker!  , Dick
_________________ De groeten van Loes......
|
| 09 feb 2011, 22:25 |
|
 |
|
Mat
|
Kan je beter een Garmin met de topografische kaart meenemen, dan zit je gelijk op een hoogte. Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 09 feb 2011, 22:29 |
|
 |
|
archeonist
|
Deze gebruik ik al jaren John, erg handig!
|
| 09 feb 2011, 22:37 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|