|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:26
|
Foto,s van onze vakantie + vervolg
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Re: Foto,s van onze vakantie + vervolg
Hierbij de laatste foto,s van de vakantie. Het was weer gezellig!!! Vakantieman Dagobert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 19 aug 2008, 18:15 |
|
 |
|
dagobert
|
En nog een paar.
Dagobert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 19 aug 2008, 18:32 |
|
 |
|
Guusgeluk
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:47 Berichten: 2631 Woonplaats: linschoten
|
Hoi Dagobert, wie is die sukkel ???????????????????????????????
guus
_________________ zoek en gij zult vinden[
|
| 19 aug 2008, 18:34 |
|
 |
|
dagobert
|
En nog een paar.
|
| 19 aug 2008, 18:35 |
|
 |
|
dagobert
|
guusgeluk schreef: Hoi Dagobert, wie is die sukkel ???????????????????????????????
guus Dat ben jij Dagobert
|
| 19 aug 2008, 18:35 |
|
 |
|
dagobert
|
Smullen en de vingers erbij opeten.
Dagobert
|
| 19 aug 2008, 18:38 |
|
 |
|
dagobert
|
En de laatste foto,s.
Ik bedank jullie hartelijk voor de interesse.
Tot volgend jaar
Dagobert
|
| 19 aug 2008, 18:41 |
|
 |
|
Peepplaza
|
Ik was ook nog even 4 dagen op de Bron geweest Gerard nadat ik terug kwam van zuid Frankerijk 
|
| 19 aug 2008, 18:49 |
|
 |
|
Michel
|
Vis met graten waar je moet zitten in keuteren en ploegen met vork, mes, vingers en tenen als het moet....daar heb ik een hékel aan !!!! Yaaarglllll ....... enfin, 't heeft precies toch gesmaakt en niemand is verstikt, al weer mensen die het overleefd hebben, daar ben ik blij om !!! Michel 
|
| 19 aug 2008, 20:48 |
|
 |
|
dagobert
|
Peepplaza schreef: Ik was ook nog even 4 dagen op de Bron geweest Gerard nadat ik terug kwam van zuid Frankerijk  Ik zou zeggen. Plaatsen die vondsten die je daar hebt gevonden. Fijne vakantie gehad?? Dagobert
|
| 19 aug 2008, 21:24 |
|
 |
|
dagobert
|
Michel schreef: Vis met graten waar je moet zitten in keuteren en ploegen met vork, mes, vingers en tenen als het moet....daar heb ik een hékel aan !!!! Yaaarglllll ....... enfin, 't heeft precies toch gesmaakt en niemand is verstikt, al weer mensen die het overleefd hebben, daar ben ik blij om !!! Michel  Vis met graten moet je leren eten Michel. Je moet de vis natuurlijk niet in een keer in je mond doen. Zoals je op de foto,s kunt zien hebben de dames er ook een beetje moeite mee. En mijn zoontje mist een stukje van zijn vingertop. Het was zijn eerste keer dat ie forel at. Wilco heeft er 5 opgegeten. Die hongerlijer!!! Dagobert
|
| 19 aug 2008, 21:43 |
|
 |
|
Peepplaza
|
dagobert schreef: Peepplaza schreef: Ik was ook nog even 4 dagen op de Bron geweest Gerard nadat ik terug kwam van zuid Frankerijk  Ik zou zeggen. Plaatsen die vondsten die je daar hebt gevonden. Fijne vakantie gehad?? Dagobert Geen vondsten Gerard detector is niet aan geweest in mijn vakantie. Je kwam Rene ook nog tegen hoorde ik in Valkenburg.
|
| 19 aug 2008, 22:32 |
|
 |
|
dagobert
|
Peepplaza schreef: dagobert schreef: Peepplaza schreef: Ik was ook nog even 4 dagen op de Bron geweest Gerard nadat ik terug kwam van zuid Frankerijk  Ik zou zeggen. Plaatsen die vondsten die je daar hebt gevonden. Fijne vakantie gehad?? Dagobert Geen vondsten Gerard detector is niet aan geweest in mijn vakantie. Je kwam Rene ook nog tegen hoorde ik in Valkenburg. Ja,dat klopt. We liepen door Valkenburg en de vrouw van Rene zag Naziha en toen zei ze tegen Rene. He! Een Marokkaan. Dat moet Gerards vrouw zijn. En rene keek om en zwaaide Naar ons want die zag mij toen ook. We hebben samen met zijn ouders erbij een gezellig biertje gedronken. Niet gezocht?!?!?! Ben je van je geloof afgestapt??? Of ziet je onder de plak??? Dagobert ik heb trouwens ook niet zo veel gescoord hoor dit jaar. Volgend jaar weer beter.
|
| 19 aug 2008, 22:37 |
|
 |
|
Peepplaza
|
Ik had alleen mijn Fisher CZ21 bij me en er waren geen zandstrandjes in de buurt 
|
| 20 aug 2008, 06:26 |
|
 |
|
dagobert
|
Peepplaza schreef: Ik had alleen mijn Fisher CZ21 bij me en er waren geen zandstrandjes in de buurt  Ach gut,wat zal jij een k.t vakantie hebben gehad zeg! Niet terug komen met vondsten en dat op je vakantie. Al hulp gezocht?? Hier op het forum kun je ook je ei kwijt hoor. Maar een troost. De akkers zijn weer in aantocht. Oh nee,je bent een waterrat. Maare,daar kun je altijd wel terecht. Is alleen een bagger zomer geweest. Dagobert
|
| 20 aug 2008, 12:27 |
|
 |
|
Peepplaza
|
Ik heb genoten van het heerlijke weer en het koude bier Gerard, het zoeken heb ik niet echt gemist. Pas maar op want het gaat weer druk worden op de akkers zodra het mais eraf is dan gaat de waterstok opgeborgen worden. 
|
| 20 aug 2008, 15:43 |
|
|