|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 jun 2026, 16:15
|
Oorlog op de akker vandaag
| Auteur |
Bericht |
|
MARK.
Geregistreerd: 01 nov 2010, 18:07 Berichten: 343 Woonplaats: Op de prairie van Limburg
|
 Re: Oorlog op de akker vandaag
Opgeven voor de volgende episode van Boer zoekt Vrouw. Tempert zijn testosteron.
|
| 13 maart 2011, 13:00 |
|
 |
|
gert1111
|
Hoi allen, Ik heb wel respect voor deze boer. Als ik een willekeurige ambtenaar zie lopen, krijg ik ook de neiging om hem aan te vallen en schiet mijn testosteron ook omhoog. Maar niet alle ambtenaren zijn even slecht, net zoals alle detectoramateurs ook niet slecht zijn. Je hebt weer een goede daad verricht Bert, want deze diep, diep, diep liggende frustratie heeft hij nu op jou afgereageerd en dus niet op iemand anders (met excuus voor de ambtenaren op dit forum)M.v.g. Gert
|
| 13 maart 2011, 13:09 |
|
 |
|
melpatcindy
|
ach bert dat heb je wel eens met boeren denk ik ,kan me mond dan vaak niet houden en had gezegd zeker afgewezen als kandidaat voor boer zoekt vrouw ? kan het begrijpen met zo een hoofd  maar zo gaat het onbewust wel eens volgens mij  zou er daar nog wat liggen? alles is eruit gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 13 maart 2011, 16:20 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
|
| 13 maart 2011, 19:57 |