|
|
Het is nu 03 jun 2026, 22:27
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 24 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Aardvark
Geregistreerd: 05 okt 2008, 19:00 Berichten: 884 Woonplaats: Voerendaal
|
 diggers
Goedemorgen allemaal,
Ja gisteravond toevallig twee afleveringen van "Diggers"gezien. Wat een idioten die Amerikanen. Maken zich volkomen belachelijk met hun overdreven en kinderachtige presentatie. Vinden ze een musketkogel....presenteren ze dat als Steve Irwin met teveel koffie op.... En ze vertalen alles meteen naar dollars... Wat een onzin.....
Grt Aardvark
_________________ De pleuris is reeds uitgebroken...
|
| 25 jul 2013, 05:50 |
|
 |
|
btns
|
 Re: diggers
Het is de nieuwste Amerikaanse trend: niets zelf maken, geen eigen inventiviteit. Zoek andermans afgedankte spullen en zet dat om in klinkende winst.
Al die programma's zijn voorgekookt, maar wel slim in elkaar gezet. Ze zijn ook goedkoop, want het gevonden spul geef je na afloop terug. De "sterren" zijn goedkoop. soms zijn het vrienden van de regisseur. Storage Wars, Pickers, die vette leip met zijn graverij en deze eikels: allemaal hetzelfde concept.
De thuiszittende Amerikaan kijkt er graag naar en de reclamemakers kunnen hun reclamespotjes er mooi tussen kwijt.
|
| 25 jul 2013, 08:07 |
|
 |
|
Dedink
Geregistreerd: 19 maart 2012, 20:46 Berichten: 409 Woonplaats: Monster
|
En het leukste van allemaal iedereen koopt gelijk een garrit at pro
|
| 25 jul 2013, 08:19 |
|
 |
|
bvs555
|
Types amerikaans programma soms zie dat er al gegraven is dus allemaal doorgestoken kaart wel leuk voor de verkoop van MD,s voor mij hoeven ze het niet uit te zenden
bert
|
| 25 jul 2013, 14:50 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7768 Woonplaats: Belgica
|
Klopt ja, zulke programmas zie je wel erg vaak op die zenders... komt allemaal uit op identiek dezelfde formule. Erg veel moeite doet men daar tegenwoordig niet meer. Een week of twee geleden heb ik er ook even naar gekeken. Wat een bullshit zeg! Ze gingen "hunt'n" naast oma's schuur ofzo. Zegt de ene tegen de ander: would looooove to find that golden coin today... en ja hoor, na een "amaaaazing beep" komt daar toch wel een gouden munt tevoorschijn zeker! En ondertussen de ene civil war musketkogel na de andere.. (valued 11 dollar) wat een onzin En ondertussen vliegen de scrap metalldetectors van (sponsor) Garrett over de toonbank Lachwekkend is het 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 25 jul 2013, 15:03 |
|
 |
|
pjottrr
|
Nu begin ik eigenlijk erg nieuwschierig te worden hoe slecht dit is...
_________________ zoekende op de Friese akkers met een xp deus 2
programma's voor de deus2 opslaan en bewaren? zie https://deus2.pjottrr.nl
historie: garret ace 250, fisher f75, garret at pro int, Nokta fors Core, nokta impact
|
| 25 jul 2013, 15:25 |
|
 |
|
melpatcindy
|
misschien dat ze dit bericht ook meekijken  maar heb het al eerder gezegd dat 99% van die amerikaanse programmas een groot toneelspel is met mensen die voor het gekkenhuis nog te gek zijn  hoe kun je je eigen land voor lul zetten met nu alweer een new yorkse gelovige sexdebiel als burgemeester??? ha ha ha en een zwarte president zo met mensen is begaan [oh my god ha ha] die iemand die aantoont wat een gluipers die Amerikanen zijn in de kou laat staan in Moskou die Amerikanen zijn denk ik nog gevaarlijker dan die terroristen bij elkaar en daar krijgen ze straks weer een afrekening van en de nederlandse regering loopt er nog achteraan ook  wat een sukkels tegenwoordig op deze aardbol gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 25 jul 2013, 16:59 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11199 Woonplaats: Maastricht
|
Ik heb per toeval eens een thread gelezen van een Amerikaans forum dat discussieerde over de vondst van een Grieks of Romeins beeldje dat was gevonden in Amerika. Na heel veel denkwerk was men tot de conclusie gekomen dat het als oorlogs-souvenir zou zijn meegenomen door een wo1 of wo2 veteraan. Het bleek manneke pies uit Brussel te zijn!!! We mogen blij zijn dat we hier zo'n lange en rijke historie hebben. Daar kun je eigenlijk alleen dollars vinden, en dan is een hele oude munt voor hun een modern muntje voor ons... Plus ze hebben een revolutie en een burgeroorlog gehad. That's it. Nou ja de rest knallen ze alleen op andere continenten... Hopelijk beginnen die Amerikanen nooit met ''Europa-reisjes''. Stapt een bus vol met die dikke nekken met detectors uit in ons heerlijk zoeklandje... Ik breng de musketkogels weg als ik de twintig kilo weer heb bereikt. Groeten, Trash 
|
| 25 jul 2013, 18:42 |
|
 |
|
leonardo
Geregistreerd: 04 mei 2008, 20:50 Berichten: 1108 Woonplaats: Hoogeveen.
|
Ach het is wel lachen stel mafkezen,het meeste dat ze vinden is net als hier rommel,en dat ze er bij zetten wat het waard zou kunnen zijn wat maakt het uit. Het blijft toch waar ze het vinden.
Overdreven natuurlijk want het zijn Amerikanen.
|
| 25 jul 2013, 19:25 |
|
 |
|
harry
|
"Knoop in je zakdoek" is ook leuk voor die doelgroep. 
|
| 26 jul 2013, 00:05 |
|
 |
|
Aardvark
Geregistreerd: 05 okt 2008, 19:00 Berichten: 884 Woonplaats: Voerendaal
|
Programma zal waarschijnlijk gesponsord worden door Garret... Ja het klopt..vroeger waren er nog wel eens echt interessante programma's op discovery en NGC.. Tegenwoordig erger je je dood aan de onnozelheid ervan. En dan natuurlijk steeds dezelfde reclame's en trailers van nog meer k*t programma's. Zo heb je ook nog Ancient Aliens....volkomen belachelijk en gepresenteerd door volkomen ongeloofwaardige figuren... Maar ach.....de zon schijnt...èn.....waar maken we ons druk om.. Grt Aardvark
_________________ De pleuris is reeds uitgebroken...
|
| 26 jul 2013, 06:58 |
|
 |
|
leonardo
|
Is dat allemaal niet echt gebeurt dan. 
|
| 26 jul 2013, 12:10 |
|
 |
|
sambal011
|
kijk naar deep digger dan hij zoekt echt naar spullen niet prescripted http://www.youtube.com/user/DeepDiggerDan?feature=watch
|
| 26 jul 2013, 12:30 |
|
 |
|
pjottrr
|
zit em nu te kijken . Deep digger Dan is wel leuk om te kijken.
Allemaal interessante findings zoals wij ze ook doen!
met leuke nuteloze opmerkingen zoals: kijk .. dit kennen we van roadrunner, dan staat er met grote letters TNT op. .....
historie: garret ace 250, fisher f75, garret at pro int, Nokta fors Core, nokta impact
|
| 26 jul 2013, 14:38 |
|
 |
|
sambal011
|
ik vind het gewoon mooie videos en hij is some wel grappig
|
| 26 jul 2013, 16:39 |
|
 |
|
leonardo
|
Wel leuk om naar te kijken bedankt voor de tip Die diggers lijkt mij niet opgezet zoveel vinden ze niet,american diggers is wel erg boom baby,weer voor een paar duizend dollar handel.
|
| 26 jul 2013, 22:34 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Jongens, ik heb er een gevonden vandaag,,, Een echte, wel Nederlands sprekende, maar met duidelijk Amerikaans accentse man die aan het zoeken was op een beschermde archeologische locatie Pff
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 12 sep 2013, 22:01 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 12 sep 2013, 22:10 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3617 Woonplaats: Breda
|
Kijk het af en toe als er niets anders op tv is. Ze reageren zoo overdreven, dat het soms wel grappig is, het blijven amerikanen hè Wel jammer dat ze bij alle vondsten meteen aan 'opbrengsten' denken, terwijl de meeste liefhebbers hun vondsten niet zo snel zullen verkopen. Als ik een gouden ring zou vinden uit deze eeuw, zou ik die denk ik gewoon bewaren! (of mijn moeder blij maken!)
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 12 sep 2013, 23:08 |
|
 |
|
Marcus Sofilius
Geregistreerd: 03 sep 2012, 14:13 Berichten: 201 Woonplaats: Limburg
|
En dan had je ook nog dat ongelooflijk stomme programma American Digger, dat was helemaal te erg. Ze hadden bij elk programma wel een vondst die regelrecht uit een antiek winkel kwam, even verstoppen onder de grond, wat modder er op en klaar! ze kwamen dan compleet met de zwarte lak, gerestaureerd uit de grond hahahahah En dan die dikke maar roepen "Beng" Nee sorrie, ik zal er ook niet meer naar kijken.
|
| 13 sep 2013, 00:01 |
|
 |
|
pjottrr
|
nee, niet being, maar nektar!!!!
|
| 13 sep 2013, 01:19 |
|
 |
|
Eburoon
|
Marcus Sofilius schreef: En dan had je ook nog dat ongelooflijk stomme programma American Digger, dat was helemaal te erg. Ze hadden bij elk programma wel een vondst die regelrecht uit een antiek winkel kwam, even verstoppen onder de grond, wat modder er op en klaar! ze kwamen dan compleet met de zwarte lak, gerestaureerd uit de grond hahahahah En dan die dikke maar roepen "Beng" Nee sorrie, ik zal er ook niet meer naar kijken. BOOOM BABY was wat ie riep 
|
| 02 nov 2013, 19:28 |
|
 |
|
btns
|
Smits schreef: Jongens, ik heb er een gevonden vandaag,,, Een echte, wel Nederlands sprekende, maar met duidelijk Amerikaans accentse man die aan het zoeken was op een beschermde archeologische locatie Pff En? Doodgeslagen met je schop?
|
| 02 nov 2013, 19:56 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
btns schreef: Smits schreef: Jongens, ik heb er een gevonden vandaag,,, Een echte, wel Nederlands sprekende, maar met duidelijk Amerikaans accentse man die aan het zoeken was op een beschermde archeologische locatie Pff En? Doodgeslagen met je schop? Ja daag nee, straks de hele amerikaanse ambassade op m'n kop 
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 02 nov 2013, 20:44 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 24 berichten ] |
|