|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 jun 2026, 01:05
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Abster
|
 Gezocht
Hallo vrienden, Voor de komende DDA ledendag zijn wij voor ons determinatieteam nog op zoek naar 2 kenners. Wij zijn op zoek naar een kenner middeleeuws/algemeen en een kenner van romeins materiaal. Wij bieden een enorm gezellige dag, wij vergoeden de genaakte reiskosten en verzorgen de catering. De locatie is, Het Witte Huis aan de Reekseweg 7 in Zeeland(nabij Uden). Lijkt het je wat stuur dan een pb Good Hunting Albert van Es
|
| 01 maart 2015, 14:36 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Gezocht
zou het niet weten 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 02 maart 2015, 21:13 |
|
 |
|
FAR BEYOND DRIVEN
|
schopje
_________________ Omdat archeologie een verhaal vertelt.
|
| 02 maart 2015, 22:42 |
|
 |
|
Misfit
|
de ed schreef: zou het niet weten  Volgens mij kan jij dat zelf prima Edwin, je hebt zat Romeins & Middeleeuws gevonden... en weet vaak wat iets is waar anderen niks in zien 
|
| 02 maart 2015, 23:33 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Misfit schreef: de ed schreef: zou het niet weten  Volgens mij kan jij dat zelf prima Edwin, je hebt zat Romeins & Middeleeuws gevonden... en weet vaak wat iets is waar anderen niks in zien  nou ja PAUL ZOU ZO MAAR KUNNEN HOOR DAT JE GELIJK HEB MAAR ZOUDEN ZE MIJN WEL SERIENEUS NEMEN IK DENK HET NIET MAAR AL VAST BEDANKT VOOR net vertrouwen 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 02 maart 2015, 23:37 |
|
 |
|
Tom1980
|
de ed schreef: Misfit schreef: de ed schreef: zou het niet weten  Volgens mij kan jij dat zelf prima Edwin, je hebt zat Romeins & Middeleeuws gevonden... en weet vaak wat iets is waar anderen niks in zien  nou ja PAUL ZOU ZO MAAR KUNNEN HOOR DAT JE GELIJK HEB MAAR ZOUDEN ZE MIJN WEL SERIENEUS NEMEN IK DENK HET NIET MAAR AL VAST BEDANKT VOOR net vertrouwen  Dat is een goeie Misfit 
|
| 03 maart 2015, 08:17 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|