|
|
Het is nu 03 jun 2026, 00:30
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 16 berichten ] |
|
Bedankt Dimitri, Paul & Toon.
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28451 Woonplaats: Kerkrade
|
 Bedankt Dimitri, Paul & Toon.
hallo Drie vrienden waarmee ik mee zoek vroegen me om mee te gaan naar een zoekdag in Duitsland in de buurt van Düsseldorf en het heeft zich geloond Wilde eerst niet meedoen, maar uit eindelijk wel De spelregels hadden niet veel om het lijf en mini zoekveld leek erna op een veld waar een B 52 overheen was gevlogen  gaten en nog een gaten en da rotzooi weer terug in de gaten gegooid, ik had de leiding gevraagd waarom de rommel niet afgeven kon worden, waarop er geantwoord werd, ihr seid nicht in Holland  maar in de tweede zoeksessie stond er een grote legen kartonnen doos waar men het afval in deponeren kon er zouden 1400 munten verstopt zijn op die paar vierkante meters en 10 ¼ dollars van zilver met een plastic muntendoosje erom heen, deze prijzen deden mee voor de hoofdprijs de rest net niet. vond er een van de 7 , de rest is niet gevonden, de oorzaak er werd in spade steek gemaakt en men gooide de munten erin, maar was zijn niet wisten is dat meesten munt rechtop in de spadesteek stonden en daardoor bijna niet te detecteren waren!!!!!! dus uiteindelijk was ik de enige van ons groepje wat kans maakte op de hoofdprijs te pakken!!!!! de loting begon en ik stond met Dimitri er zeker 50 meter vanaf de dichtbij zijnde mensen vanaf , de organisator zei, we doen het dit anders we beginnen met de hoofdprijs en liet de beste zoeker van Duitslands "der meister" het winnende lot pakken uit een bakkie , "de meister" kom ook nog niet eens zoeken, ik had hem een paar keer voor mijn voeten gelopen  en de vouwde het briefje uit mekaar en riep "einhundert einunddreißig" (131)  ik hoorde roepen"wieder ein Hollander" , eigenlijk moest ik gezegd "ich bin der bester sucher aus Holland" het moet een hele goeie metaal detector zijn en eenvoudig in gebruik  maar ik weet nog niet of ik deze houdt voor zelf. grt Chris ps wat me nou invalt, had mijn E trekkie op auto moeten zetten, dan gaat hij ongekend diep, maar je pak dan alles!!!
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 18 jun 2017, 17:50 |
|
 |
|
bennie
|
 Re: Bedankt Dimitri, Paul & Toon.
proficiat met je nieuwe aanwinst Zou mijn Etrac maar weg doen 
|
| 18 jun 2017, 18:15 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 18 jun 2017, 18:27 |
|
 |
|
Tiberius
|
|
| 18 jun 2017, 18:49 |
|
 |
|
Arieoorsmeer
|
Etrac wordt overbodig Chris.. Haha mooie vondst 
|
| 18 jun 2017, 19:57 |
|
 |
|
Hans1971
|
leuk man 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 18 jun 2017, 20:46 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
Helemaal mee eens , dit zal één van de prijzen zijn op "onze zoekdag" 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 18 jun 2017, 21:17 |
|
 |
|
Jan Ooms
Moderator
Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24 Berichten: 11394 Woonplaats: Midden Nederland
|
Mooi Chris, Duitsers aftroeven blijft ook altijd leuk 
_________________ Kennis is macht - Karakter is meer
|
| 18 jun 2017, 21:28 |
|
 |
|
krulstaart
Moderator
|
Mooi dan kan ik hem winnen Gr marin
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 18 jun 2017, 21:31 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
|
| 18 jun 2017, 21:37 |
|
 |
|
eeric72
|
prachtige prijs gewonnen Chris, en helemaal top dat je hem op je eigen zoekdag als prijs wegdoet. 
|
| 18 jun 2017, 22:31 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
eeric72 schreef: prachtige prijs gewonnen Chris, en helemaal top dat je hem op je eigen zoekdag als prijs wegdoet.  zal een van de prijzen zijn, er zullen vele prijzen zijn zoals we gewent zijn van onze forumfeest dagen 
|
| 19 jun 2017, 22:14 |
|
 |
|
Koenwulf
|
Mooi gebaar Chris Ik heb al zin in de zoekdag, Koen
|
| 19 jun 2017, 23:27 |
|
 |
|
paul1984
Geregistreerd: 26 maart 2010, 13:23 Berichten: 1163 Woonplaats: Noord Limburg
|
Ha Chris, Superdag was het, met Chris, Dimitri en Toon naar de zoekwedstrijd. Vooraf en tijdens de autorit liepen me de tranen al weer over de wangen van het lachen, was weer eens ouderwets gezellig  Bedankt daarvoor mannen, had ik wel nodig na de afgelopen maanden.. Tijdens het zoeken hoorde ik Chris roepen dat hij een zilveren had  waarop je een prijs kon winnen, ik zeg proficiat kerel, je gaat in ieder geval niet met lege handen naar huis... Toen won Chris de hoofdprijs op die zilveren  , mooier had het niet gekund die dag, de hoofdprijs ging weer mee met team Limburg (Holland) Chris nogmaals gefeliciteerd met je prijs, hij is je van harte gegund Tot gauw. Grt. Paul 
|
| 21 jun 2017, 23:54 |
|
 |
|
ckorteweg
Moderator
Geregistreerd: 28 maart 2014, 00:36 Berichten: 6192 Woonplaats: Alblasserdam
|
Feli! Klinkt als een leuke afwisseling zo'n dagje zoeken.
Laterzzz, Chris
_________________ Blijven zwaaien! Iedere zwaai is er eentje dichter bij een volgende topper!
Gr, Chris
|
| 22 jun 2017, 20:11 |
|
 |
|
antoninvs
|
Hoi Er staat nog een glimlach op mijn gezicht als ik aan die dag denk hehehe heerlijk dat chris deze detector gewonnen had nadat ze toch wat spelregels omgegooid hadden wat hebben we gelachen super man grt antonio
|
| 22 jun 2017, 21:19 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 16 berichten ] |
|