|
|
Het is nu 05 maart 2026, 16:40
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3983 Woonplaats: Noordgouwe
|
 Ja lekker zoeken....
Wat een hobby hebben we toch.... - De juiste detector aanschaffen - Dan leren goed te zoeken... - Je verdiepen in goede zoekplekken en verre reizen maken - Verder moeten we professioneel schoonmaken en conserveren... - Super foto's maken met dure camera's van je mooie vondst - Registreren / aanmelden / rapporten maken. - Al je vondsten op http://www.bodemvondstenwereld.nl plaatsen. - Vitrine kopen en inrichten of je vondsten proberen te verkopen voor een leuke prijs. Pfff wordt nu al moe... Vroeger ging ik gewoon zoeken... 
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
| 16 sep 2017, 00:09 |
|
 |
|
Axel
|
 Re: Ja lekker zoeken....
En dan te bedenken hoeveel toplocaties we weten. Maar helaas maar op 1 plaats tegelijk kunnen zijn,,,,,, en balen dat je elke dag weer moet werken, zucht. Heb amper tijd eigenlijk voor m`n werk 
_________________ Mvg Axel
|
| 16 sep 2017, 00:18 |
|
 |
|
Dannybrink
|
|
| 16 sep 2017, 00:33 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
zo wat een top zoeker ben jij zeg maar gerust een super zoeker tip wel je md aan zetten als je gaat zoeken 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 16 sep 2017, 09:42 |
|
 |
|
Vince100
Geregistreerd: 22 maart 2011, 12:04 Berichten: 311 Woonplaats: Betuwe
|
kimball schreef: :Hellup: Wat een hobby hebben we toch.... - De juiste detector aanschaffen - Dan leren goed te zoeken... - Je verdiepen in goede zoekplekken en verre reizen maken - Verder moeten we professioneel schoonmaken en conserveren... - Super foto's maken met dure camera's van je mooie vondst - Registreren / aanmelden / rapporten maken. - Al je vondsten op http://www.bodemvondstenwereld.nl plaatsen. - Vitrine kopen en inrichten of je vondsten proberen te verkopen voor een leuke prijs. Pfff wordt nu al moe... Vroeger ging ik gewoon zoeken...   Ik ga nog steeds gewoon zoeken, ongeveer 4 uurtjes per week, meestal op zondag. Ver reizen hoef ik niet, zoek alleen in eigen regio. Een eigen vitrine heb ik niet (meer), de mooiste vondsten liggen in vitrines van de historische kring(en) in wiens kringgebied ik de vondsten gedaan heb. Het conserveren laat ik dan ook aan hun over. Ze hebben daarvoor veel meer tijd dan ik. M'n camera is gewoon een simpele compact met makro modus, actiefoto's in het veld maak ik met mn telefoon. Aanmelden 1x per jaar direct bij de regio archeoloog. Plaatsen van foto's met zoekverhaal erbij doe ik eigenlijk alleen op een ander forum. Knuppel in het hoenderhok modus: Vind overigens dat de grote drie fora samen zouden moeten fuseren tot 1 groot superforum.  Ben van alle drie lid maar heb geen tijd en zin om ze allemaal goed bij te houden.
_________________ Zoekt met de Rutus Alter 71 en Deeptech Vista Smart.
|
| 16 sep 2017, 10:20 |
|
 |
|
Mara
Geregistreerd: 28 jan 2014, 22:58 Berichten: 1541 Woonplaats: West-Brabant
|
Haha, veelzijdige hobby ja, maar die foto's maak ik liever wel - leuk voor de regenachtige middagen - want dat is een andere hobby van me... kan ik uren mee prutsen hoor. Conserveren en restaureren zou ik wel graag meer over willen weten trouwens...
|
| 16 sep 2017, 11:40 |
|
 |
|
bennie
|
minpuntje 
|
| 16 sep 2017, 11:52 |
|
 |
|
sjoho
|
Heerlijk al die facetten van deze hobby. Zo kun je er dag en nacht mee bezig zijn Heb genoeg aan dit forum en vind het mooi dat er keuze is in deze wereld. Mooi zo laten : 
|
| 16 sep 2017, 12:54 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Vince100 schreef: Knuppel in het hoenderhok modus: Vind overigens dat de grote drie fora samen zouden moeten fuseren tot 1 groot superforum.  Ben van alle drie lid maar heb geen tijd en zin om ze allemaal goed bij te houden. Drie grote fora? Is dat dan wanneer je drie keer het BVW hebt geopend op drie verschillende tabbladen? 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 16 sep 2017, 13:29 |
|
 |
|
Timynator
Geregistreerd: 17 maart 2015, 12:51 Berichten: 48 Woonplaats: Assen
|
Ag ik kijk ook wel op een ander groot forum treasurenet. vind dat ze daar altijd van die leuke verhalen bij de vondsten zetten en is lekker actief snachts als Bvw slaapt.
|
| 16 sep 2017, 13:43 |
|
 |
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3983 Woonplaats: Noordgouwe
|
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
| 16 sep 2017, 21:26 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|