|
|
|
|
|
|
Het is nu 05 maart 2026, 16:40
|
eerste Basiscursus Reinigen conserveren van Archeocare een groot succes ( lees hier)
| Auteur |
Bericht |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: eerste Basiscursus Reinigen conserveren van Archeocare een groot succes ( lees hier)
Muta Abundantia schreef: de ed schreef: NOU Dat word wat hans en maus Die moeten wel naar 2 van die cursussen ze zijn hardleers daarom ik hoop dat we Karin en Johan geen slapeloze nachten bezorgen door die twee erheen te sturen......  ja het zijn een stel apen die 2 zijn een beet je dom ook die cursus had ik voor de helft gegeven nou zie maus er wel beter uit zie foto s
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 20 okt 2017, 23:01 |
|
 |
|
Hans1971
|
 Re: eerste Basiscursus Reinigen conserveren van Archeocare een groot succes ( lees hier)
foto`s uit de oude doos.
Was zeker Alphen aan den Rijn nog?
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 21 okt 2017, 18:59 |
|
 |
|
John W
|
Heb me net opgegeven voor de cursus op de 25e Groeten John
|
| 21 okt 2017, 21:33 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Hans1971 schreef: foto`s uit de oude doos.
Was zeker Alphen aan den Rijn nog? ja toen zocht je nog niet zo lang HANS 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 21 okt 2017, 21:40 |
|
 |
|
Angelo
Geregistreerd: 15 nov 2013, 23:18 Berichten: 1814 Woonplaats: S-Hertogenbosch
|
de ed schreef: Hans1971 schreef: foto`s uit de oude doos.
Was zeker Alphen aan den Rijn nog? ja toen zocht je nog niet zo lang HANS  was ik er maar bij, volgende ontdekking is voor mijn! 
_________________ noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij
|
| 21 okt 2017, 21:48 |
|
|