|
|
|
|
|
|
Het is nu 05 maart 2026, 14:57
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
rakker
Geregistreerd: 04 jul 2009, 15:41 Berichten: 1616 Woonplaats: zeeland
|
 Website
Hallo ik heb zo de laatste wkn .de ledenteller van de website eens in de gaten gehouden .en het valt mij op dat er dagelijks nieuwe accounts worden aangemaakt..dit zijn allemaal nepaccounts..deze worden aangemaakt door andere computers/hackers om te proberen in te breken op de site..dus kijk je niet blind op die nu bestaande 6600 leden .want denk dat er zo.n6300 of meer fake zijn ..dit is op te lossen door met een code te werken .als iemand regristreerd...kijk maar eens op nieuwe geregristreerde leden ...dan gaat er een wereld voor je open..dagelijks komen dr leden bij met de vreemd ste namen..
Gr rakker
|
| 27 jan 2018, 19:41 |
|
 |
|
bennie
|
 Re: Website
 zo zijn er ook leden die een paar jaar geleden online zijn geweest 
|
| 27 jan 2018, 20:31 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
6600 leden in 10 jaar ingeschreven ,maar er zijn er een paar honderd echt regelmatig online/aktief en er zullen idd ook een paar honderd nepaccounts tussen zitten ach , tis maar een getal he gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 28 jan 2018, 20:04 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Valt wel mee met die vreemde namen toch? Gewoon doorsnee forum nick's. Die zijn wel eens wat maffer dan de officiële namen Hackers enzo durf ik te betwijfelen hoor. Mensen komen en gaan nu eenmaal, c'est la vie Je zou natuurlijk kunnen overwegen om de leden met een paar minuten activiteit en die dat een x aantal jaar geleden voor het laatst actief waren, met een minimale deelname op het forum, te verwijderen. Maar ja, begin daar aan  Vrijwilligers?? Het is niet de kwantiteit maar de kwaliteit die het verschil maakt met andere fora trouwens 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 28 jan 2018, 23:25 |
|
 |
|
v0lt
|
De een vind gouden schatten. De ander is een tovenaar met metaal en andere bodemvondsten. Maar even google en een oplossing zoeken word al gauw lastig. Niet boos zijn he. Ik was grappig op mn eigen manier. Even forum dat draait op phpBB (dit dus) updaten naar laatste versie. Dan screenshot volgen. Einde bericht. 
|
| 29 jan 2018, 00:23 |
|
 |
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3983 Woonplaats: Noordgouwe
|
Goed gezien Rakker 
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
| 29 jan 2018, 00:32 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
v0lt schreef: De een vind gouden schatten. De ander is een tovenaar met metaal en andere bodemvondsten.
Maar even google en een oplossing zoeken word al gauw lastig.
Niet boos zijn he. Ik was grappig op mn eigen manier.
Hahaha ja je hebt wel een punt eigenlijk Ik en computers... 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 29 jan 2018, 01:28 |
|
 |
|
v0lt
|
radiohead schreef: v0lt schreef: De een vind gouden schatten. De ander is een tovenaar met metaal en andere bodemvondsten.
Maar even google en een oplossing zoeken word al gauw lastig.
Niet boos zijn he. Ik was grappig op mn eigen manier.
Hahaha ja je hebt wel een punt eigenlijk  [emoji38] Ik en computers...  Ik wil best helpen. Mijn kennis hierin is voldoende.
|
| 29 jan 2018, 14:53 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|