|
|
|
|
|
|
Het is nu 05 maart 2026, 16:40
|
| Auteur |
Bericht |
|
hylke
Geregistreerd: 12 jul 2009, 15:49 Berichten: 2333 Woonplaats: Rijnsburg
|
 Re: Zwaar balen!!!!!
Hoi Gert. Dat is ff balen vooral met dit mooie weer Laat je lekker verwennen door de zusters Beterschap Hylke
|
| 18 apr 2018, 19:06 |
|
 |
|
gertimmerzeel
Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03 Berichten: 4136 Woonplaats: Breukelen
|
Neem er maar een paar Edwin  dan gaat het misschien nog sneller....maar zondag biertje met jullie doen gaat vrees ik niet lukken...behandelschema is voorlopig 3 weken... Groets Gert
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 18 apr 2018, 19:13 |
|
 |
|
gertimmerzeel
|
Gaat gelukkig goede kant op. Veroorzaker is gevonden. Smerig micro-ettertje met de naam PJP die voorliefde heeft ( niet wederzijds) voor verzwakte transplantatiepatienten dus die had aan mij mooie prooi na griep en kort na elkaar 3 andere longontstekingen. Vijand bekend dus kan gericht bestreden worden. Kreng was al verdacht van vorige keer. Hoop dat nu snel opknap...wil wel weer eens zwaaien want dat is te lang geleden. Krijg ontwenningsverschijnselen Gelukkig is dit geweldige forum er wat ik op de telefoon probeer bij te houden. Veel plezier zondag!! 
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 19 apr 2018, 21:24 |
|
 |
|
P v H
|
STERKTE en BETERSCHAP, en hopelijk binnenkort weer aan het zoeken Groet PvH 
|
| 20 apr 2018, 12:52 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
gertimmerzeel schreef: Gaat gelukkig goede kant op. Veroorzaker is gevonden. Smerig micro-ettertje met de naam PJP die voorliefde heeft ( niet wederzijds) voor verzwakte transplantatiepatienten dus die had aan mij mooie prooi na griep en kort na elkaar 3 andere longontstekingen. Vijand bekend dus kan gericht bestreden worden. Kreng was al verdacht van vorige keer. Hoop dat nu snel opknap...wil wel weer eens zwaaien want dat is te lang geleden. Krijg ontwenningsverschijnselen Gelukkig is dit geweldige forum er wat ik op de telefoon probeer bij te houden. Veel plezier zondag!!  komt hele maal goed ja kut man die PJP ik dacht het al zijn echt boeven maar ik wens jou veel beter schap gr de ed 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 20 apr 2018, 17:43 |
|
 |
|
gertimmerzeel
|
|
| 20 apr 2018, 18:00 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi man lekker thuis is het besten 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 20 apr 2018, 18:02 |
|
 |
|
gertimmerzeel
|
|
| 22 apr 2018, 10:33 |
|
|