|
|
Het is nu 05 maart 2026, 16:41
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
vliegendeschotel
|
 Misschien een leuk idee
Ik was al een tijdje op zoek naar iets om je gevonden pijpekoppen te kunnen laten zien in je vitrine, aangezien ze een moeilijke vorm hebben kan je ze niet zomaar neer zetten. Nu kwam ik een internet winkeltje tegen waar ik een tijdje geleden ook al eens mooie munt standaards had gekocht. Ik zag daar een mooie standaard staan voor geschilderde eieren Maar aangezien de gaten in die standaard net te groot waren voor de kopjes moest ik daar wat op bedenken. Dus ik verder zoeken in dat winkeltje en toen zag ik een soort van kupjes staan (ook doorzichtig net als de standaard) en heb die ook maar besteld en hoopte dat het allemaal zo zou gaan zo als ik het in mijn hoofd had Nou zie het resultaat ik ben er wel blij mee 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ zoekt met een Minelab Equinox safari en een Tesoro bandido2
Laatst bijgewerkt door vliegendeschotel op 12 mei 2018, 19:55, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 12 mei 2018, 19:34 |
|
 |
|
vliegendeschotel
|
 Re: Misschien een leuk idee
Mochten jullie belangstelling hebben stuur dan een pbje dan zal ik het adres geven waar je dit kunt bestellen. Het is niet heel goedkoop, maar als je een beetje handig bent zou je dit zelf ook kunnen maken Zoals je kunt zien heb ik de kupjes nog niet vastgelijmd maar het gaat even voor het idee Gr, David . . .
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 12 mei 2018, 19:37 |
|
 |
|
Marc_Klaassens
|
Mooi gedaan
|
| 12 mei 2018, 19:39 |
|
 |
|
huntius
|
Zeker een leuk idee David gr Jan 
|
| 12 mei 2018, 21:17 |
|
 |
|
vliegendeschotel
|
Thx mannen Gr, David . . .
|
| 13 mei 2018, 00:00 |
|
 |
|
Jan Ooms
Moderator
Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24 Berichten: 11536 Woonplaats: Midden Nederland
|
vliegendeschotel schreef: Mochten jullie belangstelling hebben stuur dan een pbje dan zal ik het adres geven waar je dit kunt bestellen. Het is niet heel goedkoop, maar als je een beetje handig bent zou je dit zelf ook kunnen maken Zoals je kunt zien heb ik de kupjes nog niet vastgelijmd maar het gaat even voor het idee Gr, David . . . Mooie oplossing David Misschien toch hier een linkje plaatsen? groet, Jan 
_________________ Kennis is macht - Karakter is meer
|
| 13 mei 2018, 09:12 |
|
 |
|
Vince100
Geregistreerd: 22 maart 2011, 12:04 Berichten: 311 Woonplaats: Betuwe
|
Een kennis van me gebruikt hiervoor oude letterbakken, ziet er ook mooi uit!
_________________ Zoekt met de Rutus Alter 71 en Deeptech Vista Smart.
|
| 13 mei 2018, 09:57 |
|
 |
|
ckorteweg
Moderator
Geregistreerd: 28 maart 2014, 00:36 Berichten: 6358 Woonplaats: Alblasserdam
|
Mooi gedaan hoor! Dankjewel dat je dit met ons heb willen delen 
_________________ Blijven zwaaien! Iedere zwaai is er eentje dichter bij een volgende topper!
Gr, Chris
|
| 13 mei 2018, 10:06 |
|
 |
|
eeric72
|
dat is inderdaad een leuk idee 
|
| 13 mei 2018, 10:18 |
|
 |
|
vliegendeschotel
|
Jan Ooms schreef: vliegendeschotel schreef: Mochten jullie belangstelling hebben stuur dan een pbje dan zal ik het adres geven waar je dit kunt bestellen. Het is niet heel goedkoop, maar als je een beetje handig bent zou je dit zelf ook kunnen maken Zoals je kunt zien heb ik de kupjes nog niet vastgelijmd maar het gaat even voor het idee Gr, David . . . Mooie oplossing David Misschien toch hier een linkje plaatsen? groet, Jan  Dat had ik niet gedaan om dat ik niet onnodig reclame wil maken over het 1 en ander maar hier is de link http://www.interkristal.be/nl/presentatie.phpGr, David . . .
|
| 13 mei 2018, 12:07 |
|
 |
|
vliegendeschotel
|
Vince100 schreef: Een kennis van me gebruikt hiervoor oude letterbakken, ziet er ook mooi uit! Hey Vince zou je misschien wat fotos kunnen plaatsen van die letterbakken. Hoe meer ideeën hoe beter voor iedereen Gr, David . . .
|
| 13 mei 2018, 12:11 |
|
 |
|
vliegendeschotel
|
Hij is af en staat op zijn plek Gr, David . . .
|
| 20 mei 2018, 18:37 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|