|
|
Het is nu 05 maart 2026, 14:57
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|
Na een paar jaar Romeins zoeken
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Na een paar jaar Romeins zoeken
Beste medezoekers,
Hierbij een foto van een hele berg Romeinse vondsten die zo goed als niets voorstellen.
Bestaande uit: Fibels,nagels,ringen,fragmenten,enz........
Dagobert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 09 mei 2009, 20:41 |
|
 |
|
aureum
|
 Re: Na een paar jaar Romeins zoeken
mooie berg jammer dat de foto zo klein is...want ik denk dat er toch nog leuke Interessante dingetjes tussen liggen..die ik nu niet zo goed zien kan mvg leon 
|
| 09 mei 2009, 20:43 |
|
 |
|
dagobert
|
aureum schreef: mooie berg jammer dat de foto zo klein is...want ik denk dat er toch nog leuke Interessante dingetjes tussen liggen..die ik nu niet zo goed zien kan mvg leon  Ja. Ik zal al wat te emmeren maar het lukt me nu nog niet de foto groter te maken. Ik zal me best doen voor grotere foto. Dagobert
|
| 09 mei 2009, 20:45 |
|
 |
|
viros
|
|
| 09 mei 2009, 20:54 |
|
 |
|
dagobert
|
Ik weet het. Ik weet nog dat ik een moord beloofde als ik een Romeins muntje of een fibel zou vinden. Nu zie ik het als afval. Nou ja,bijna dan. Maare,het is echt niet verzamel waardig hoor. Erg slecht van kwaliteit en slechte patina. Uiteindelijk houd je maar een klein handje vol over met vondsten die wel je vitrine in kunnen. Dagobert ps. Net zo als met duiten. Hele bakken vol. Maar ik heb maar een stuk of 50 mooie erbij zitten.
|
| 09 mei 2009, 20:59 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hoi allemaal hallo Gerard,. ik denk dat we allemaal van die bakken hebben staan,. maar mooi dat je het ons laat zien zo krijgen de mensen eens een idee hoe veel spul je moet vinden om een paar toppers te pakken,. het meeste spul is bagger,..en het word de komende jaren alleen maar erger dus ieder nog mooi ding wat je uit de bodem trekt is een redding van het voorwerp,. grt Bert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 09 mei 2009, 21:09 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
hoi dagobert
zoals jij dat hebt met de romeinse fibulae zo hebben andere dat met romeinse en keltische munten.
gr. lucky nero
|
| 09 mei 2009, 21:15 |
|
 |
|
dagobert
|
lucky nero schreef: hoi dagobert
zoals jij dat hebt met de romeinse fibulae zo hebben andere dat met romeinse en keltische munten.
gr. lucky nero Dat is zeker . Dagobert
|
| 09 mei 2009, 21:29 |
|
 |
|
aureum
|
mooie lade greep...dit hoort niet in de schroot bak thuis
mvg leon
|
| 10 mei 2009, 03:45 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ik zeg altijd wat moet je er mee als het mooi heel is of zeldzaam dan zeg ik ook OK IK ViND LIEVER 1 goed ding dan is me dag ook weer goed ja je ontkomt er niet aan het hoor er bij 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 10 mei 2009, 09:33 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Dagobert, Ongelooflijk wat een hoeveelheid!!! En zovele draadfibels. Die vinden wij hier niet zo snel. Vele groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 10 mei 2009, 10:21 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|