|
|
Het is nu 05 maart 2026, 16:37
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|
Zeer interessante inruil actie bij Gert Gesink
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Zeer interessante inruil actie bij Gert Gesink
Beste medezoekers,
Na lang denken(jaja,dat kan ik ook nog) heb ik besloten om toch een E-trac aan te schaffen. Alleen het geld was een probleem. Wie heeft er nou even 1500 euro om een nieuwe detector aan te schaffen?? Ik niet in ieder geval.
Heb de laatste dagen vier detectoren te koop gezet die ik nog in huis had. De Tesoro Zilver u max,Tesoro Tejon,Garrett Ace 300 en de Compass Goldscanner pro(deze heb ik nog!)
Voor de Tejon kreeg ik 450 euro inruil. De Silver u max 250 euro. En de Garrett 200 euro. Ik hoef dus nog 600 euro bij te leggen.
Vandaag naar Enschede gereden(wat een pokke eind zeg). Daar aangekomen eerst aan een bakkie koffie(leren drinken door Guus geluk). En natuurlijk eerst even bij babbelen. Na een uur of wat gesproken te hebben gingen we over op de verkoop. Zag dat Gert ook nog een grote schotel 2e hands had liggen dus die er maar gelijk bij gedaan.
Koptelefoon had ik al,dus daar kreeg ik een hele mooie detectortas voor.
Al met al een zeer mooie deal!!!! En ik de E-trac rijker.
Mocht je dit lezen Gert?? Bedankt voor de geweldige service!
Op naar Engeland!!!! Met de E-trac!
Dagobert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 12 mei 2009, 18:46 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Zeer interessante inruil actie bij Gert Gesink
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 12 mei 2009, 19:09 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
hoi dagobert feli met de e-trac had je ook al bij wilhelm geinformeerd voor de inruilprijzen. die had je bij hem misschien ook wel gehad of misschien nog wel meer gr. lucky nero
|
| 12 mei 2009, 20:13 |
|
 |
|
dagobert
|
lucky nero schreef: hoi dagobert feli met de e-trac had je ook al bij wilhelm geinformeerd voor de inruilprijzen. die had je bij hem misschien ook wel gehad of misschien nog wel meer gr. lucky nero Heb inderdaad ook bij Wilhelm aangeklopt maar die had wat dat betreft geen interesse in de wat oudere modellen. Hij moet ze immers ook weer aan de man zien te brengen,ja toch? Gert had wat minder probleem met deze oudere modellen. Vandaar dat ze bij Gert terecht zijn gekomen. Moest er alleen wel wat km voor rijden. Maar het was de moeite waard. Dagobert
|
| 12 mei 2009, 20:18 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst DAGO gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 12 mei 2009, 21:46 |
|
 |
|
devoon
|
Hoi Dagobert. Proficiat met je nieuwe aanwinst. Nu nog even trainen voor Engeland. Ik wens je dat hij daar aan je verwachtingen zal voldoen en nog meer dan dat. Succes en groeten Peter. p.s. Ik hoop er zelf ook nog een te kunnen aanschaffen; zal dan zeker mijn laatste zijn.
|
| 12 mei 2009, 22:07 |
|
 |
|
dagobert
|
Vandaag met de Etrac gezocht op een afgezocht weiland. E-trac gaat zeker dieper maar het is wel wennen om orgel te spelen hoor. Wat een moeilijke detector is dit zeg. Wel een klein beetje spijt. Maar ik moet geduld hebben van Wilco. Hij had 4 fibels gevonden.
Dagobert
|
| 13 mei 2009, 17:40 |
|
 |
|
Guusgeluk
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:47 Berichten: 2631 Woonplaats: linschoten
|
Inderdaad Dago, geduld. Je hebt lezen en schrijven toch ook niet op een dag geleerd. Het is heel wat anders als de Lobo en de Tejon. Ik moet er ook aan wennen, en voordat je alle instelling kent en begrijpt gaat er nog wel een tijdje overheen. Tenminste bij mij wel,
guus
_________________ zoek en gij zult vinden[
|
| 13 mei 2009, 20:31 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
Guusgeluk schreef: Inderdaad Dago, geduld. Je hebt lezen en schrijven toch ook niet op een dag geleerd. Het is heel wat anders als de Lobo en de Tejon. Ik moet er ook aan wennen, en voordat je alle instelling kent en begrijpt gaat er nog wel een tijdje overheen. Tenminste bij mij wel,
guus zo is het Guus neem de tijd om de detector te leren en als je hem eenmaal doorhebt gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 13 mei 2009, 20:34 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Dagobert, Gefeliciteerd man, met jouw mooie en nieuwe aankoop!!!!! Inderdaad een prachtige inruil actie!!!!! Allen heb ik een probleem: Ik heb geen Tejon, Silver u max en Garrett. Ik wens jou veel succes met jouw nieuwe super detector, en vele groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 13 mei 2009, 22:02 |
|
 |
|
dagobert
|
Jvlivs schreef: Hey Dagobert, Gefeliciteerd man, met jouw mooie en nieuwe aankoop!!!!! Inderdaad een prachtige inruil actie!!!!! Allen heb ik een probleem: Ik heb geen Tejon, Silver u max en Garrett. Ik wens jou veel succes met jouw nieuwe super detector, en vele groeten, John. Hey John, Zal zeker wennen worden die E-trac. Maar geduld is een schone zaak. Ene,die drie detectoren waren nog over van detectorland. Dagobert
|
| 16 mei 2009, 22:45 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|