|
Het is nu 17 feb 2025, 04:02
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
Testers gezocht voor vernieuwde Zoekapp!
Auteur |
Bericht |
otorenbosch
|
 Testers gezocht voor vernieuwde Zoekapp!
Beste forumleden,
De app voor het registreren van vondsten heeft een complete make-over gekregen. Ik heb de app nu zelf ontwikkelt en heb de app van de grond af opnieuw opgebouwd, met behoud van alle vertrouwde functies. Het grootste verschil? De app wordt binnenkort gratis beschikbaar! Wat is er verbeterd? • Snellere werking • Veilige lokale opslag - al je vondsten blijven op je eigen toestel • Back-up-mogelijkheid • Regelmatige updates • Foto's favoriet maken in je Galerij • Helpfunctie voor alle pagina's • Volledig offline gebruik Om de app beschikbaar te kunnen maken in de Google Play Store moet de app eerst getest worden door minimaal 20 testers. Daarom gezocht: 20 testers • Test de app ±30 minuten • Deel je feedback • Vul een korte vragenlijst in • Vereist: Android-toestel en Gmail-account Interesse? Stuur een PM of reageer hieronder. Help mee om deze gratis app voor onze hobby nóg beter te maken!
_________________ Het geluk dat je vindt, is anders dan het geluk dat je zoekt.
|
25 nov 2024, 23:08 |
|
 |
Kadan
Moderator
|
 Re: Testers gezocht voor vernieuwde Zoekapp!
Leuk. Count me in.
|
26 nov 2024, 03:37 |
|
 |
otorenbosch
|
Bij deze alvast wat printscreens van de app. Mocht je belangstelling hebben om te testen, dan hoor ik het graag. Vondst invoeren scherm: Bijlage: Vondst invoeren.jpg Mijn vondsten scherm: Bijlage: Mijn vondsten.jpg Vondstenkaart scherm: Bijlage: Vondstenkaart.jpg
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
02 dec 2024, 12:51 |
|
 |
Annezoekt
Geregistreerd: 01 okt 2022, 16:24 Berichten: 186 Woonplaats: Fryslan
|
knap gedaan, heel veel succes ermee ik voldoe zelf niet aan je beide eisen 
_________________ Nokta Impact Nokta Legend xp Deus2
|
02 dec 2024, 18:55 |
|
 |
otorenbosch
|
Annezoekt schreef: knap gedaan, heel veel succes ermee ik voldoe zelf niet aan je beide eisen  Dan heb je waarschijnlijk een iPhone? De app zou ook eenvoudig geschikt gemaakt kunnen worden daarvoor, maar hiervoor heb ik dan zelf een MacBook nodig. Dat ligt wel in de planning.
|
02 dec 2024, 19:10 |
|
 |
Kadan
Moderator
|
In hoeverre worden gegevens gedeelt? Dat is de te stellen vraag natuurlijk, en met het juiste antwoord kan je wellicht meer mensen over de streep trekken.
|
03 dec 2024, 10:16 |
|
 |
otorenbosch
|
Kadan schreef: In hoeverre worden gegevens gedeelt? Dat is de te stellen vraag natuurlijk, en met het juiste antwoord kan je wellicht meer mensen over de streep trekken. Hallo Kadan, Dat is inderdaad een goede vraag! Er worden geen gegevens gedeeld. De app wordt lokaal geïnstalleerd op je telefoon en draait ook lokaal op je telefoon, de gegevens van de vondsten worden bewaard in een database die op je telefoon staat en daar kan normaal gesproken niemand bijkomen, of je partner moet je pincode weten. Je kunt eventueel zelf een export van al je vondsten maken en deze delen (mocht je dat willen), maar de export is vooral bedoeld om je vondsten te bewaren voor het geval je telefoon stuk gaat zodat je de vondsten weer eenvoudig kunt importeren in de app op je nieuwe telefoon. Vanuit de app kun je je vondsten melden bij andere instanties zoals PAN, Numis, etc. maar dat gaat handmatig. Je moet dus de vondst daar zelf aanmelden via een aanmeldformulier. Mochten er nog meer vragen zijn, dan hoor ik die natuurlijk graag!!
|
03 dec 2024, 13:29 |
|
 |
otorenbosch
|
Nog een paar nieuwe functionaliteiten toegevoegd aan de app. Wat vinden jullie daarvan? Heeft zoiets toegevoegde waarde? Een extra scherm percelen waar je je percelen met eigenaar/contactpersoon kunt vastleggen. Vanuit dit scherm kunt je snel zien hoeveel vondsten je op dit perceel hebt gedaan, eigenaar bellen of WhatsAppen, eigenaar wijzigen, etc. Op de vondstenkaart zie je dan de percelen waar je toestemming voor hebt. Bijlage: Screenshot_20250108-234349.png Bijlage: Screenshot_20250108-234458.png
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
09 jan 2025, 01:19 |
|
 |
Kadan
Moderator
|
Pracht app Tot zover Kan je in de kaart functie ook de satelliet view toevoegen? En waar is de codering op gebaseerd van de locaties? Kan je deze zelf een naam geven? Toevoegen vondsten aan een al gemaakt perceel ontbreekt.
|
21 jan 2025, 10:27 |
|
 |
Jac
Geregistreerd: 27 nov 2017, 21:17 Berichten: 3064 Woonplaats: provincie Zeeland
|
Lijkt wel een gave app te zijn. 
|
21 jan 2025, 22:35 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|