|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 17:04
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
 Forum pyromaan
We hebben pyromaan in ons midden zet als zijn berichten in de fik  sorry kon het niet laten golden boy Gr niels
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 26 dec 2025, 22:02 |
|
 |
|
Adri Pieck
|
 Re: Forum pyromaan
Laat hij maar uitkijken dat hij z’n hand niet brand aan al zijn vondsten op z’n hand Adri
|
| 26 dec 2025, 23:35 |
|
 |
|
mnr.gold
Geregistreerd: 30 maart 2018, 20:36 Berichten: 2893 Woonplaats: Steenwijkerwold
|
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 27 dec 2025, 01:06 |
|
 |
|
Adri Pieck
|
not schreef: We hebben pyromaan in ons midden zet als zijn berichten in de fik  sorry kon het niet laten golden boy Gr niels Wat is eigenlijk de bedoeling om bij je vondsten zo’n vlam te zetten, is dat om meer aandacht te krijgen of is het dat het een zeldzame vondst is Adri
|
| 28 dec 2025, 00:34 |
|
 |
|
mnr.gold
Geregistreerd: 30 maart 2018, 20:36 Berichten: 2893 Woonplaats: Steenwijkerwold
|
Adri Pieck schreef: not schreef: We hebben pyromaan in ons midden zet als zijn berichten in de fik  sorry kon het niet laten golden boy Gr niels Wat is eigenlijk de bedoeling om bij je vondsten zo’n vlam te zetten, is dat om meer aandacht te krijgen of is het dat het een zeldzame vondst is Adri Heb bij al mijn berichten een vlam vind het er wel leuk uitzien! Doe het al sinds dat ik hier ben Gaat nu automatisch 
|
| 28 dec 2025, 00:52 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Ok van dat ik het zo heet heb
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 28 dec 2025, 01:05 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
mnr.gold schreef: Adri Pieck schreef: not schreef: We hebben pyromaan in ons midden zet als zijn berichten in de fik  sorry kon het niet laten golden boy Gr niels Wat is eigenlijk de bedoeling om bij je vondsten zo’n vlam te zetten, is dat om meer aandacht te krijgen of is het dat het een zeldzame vondst is Adri Heb bij al mijn berichten een vlam vind het er wel leuk uitzien! Doe het al sinds dat ik hier ben Gaat nu automatisch  Gewoon blijven doen hoor Gr Niels
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 28 dec 2025, 09:11 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Adri Pieck schreef: not schreef: We hebben pyromaan in ons midden zet als zijn berichten in de fik  sorry kon het niet laten golden boy Gr niels Wat is eigenlijk de bedoeling om bij je vondsten zo’n vlam te zetten, is dat om meer aandacht te krijgen of is het dat het een zeldzame vondst is Adri Ik denk het Adri. Nu heb ik even gekeken, ja hoor nu snap ik het zag een rare vlam staan. Zag het nu voor de eerste keer de vlam,  voor mij geen meer waarden Kijk tocht alles. Wat je er ook bij zet ik zie het niet. succes met de vlam
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 28 dec 2025, 12:18 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|