|
|
Het is nu 03 jun 2026, 23:19
|
| Auteur |
Bericht |
|
de ed
ForumJoker
|
 muta
goedemorgen MUTA viewtopic.php?f=173&t=18697ga niet weg meid dat zou zonden zijn ik weet het je heb het vaak zwaar tip1 doe dan wat minder als het op jou gemunt hebben probeer het naast je te leggen als je dat kan als er 1 nomaal is op het forum dan ben jij dat en kap je er echt mee dan wens ik jou super veel succes in de toekoms ik vind je een stille hard werker achter dit forum dus ga niet weg gr de ed 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
Laatst bijgewerkt door de ed op 20 mei 2010, 00:18, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 20 mei 2010, 00:08 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7596 Woonplaats: Deventer
|
 Re: muta
HE wat  is dit nu weer,heb ik wat gemist Ed????
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 20 mei 2010, 00:11 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
peter schreef: HE wat  is dit nu weer,heb ik wat gemist Ed???? viewtopic.php?f=173&tkijk maar is hier op of doe ik weer wat doms
|
| 20 mei 2010, 00:12 |
|
 |
|
peter
Moderator
|
dr staat niets op ed,topic gesloten 
|
| 20 mei 2010, 00:13 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
viewtopic.php?f=173&t=18697peter je moet muta even steunen ze doet heel veel voor het forum iedereen is het wel is zat en wil dat stoppen even een pluim geven dat doet altijd goed
|
| 20 mei 2010, 00:23 |
|
 |
|
johoo
|
ik begrijp niet waarom bubba de topic op slot heeft gezet ...wie a zegt... persoonlijk reageer ik niet veel gezien iedereen met een dtm me toch voor is ik zie wel dat muta veel technisch werk verricht op het forum en vaak snel ook kan me voorstellen dat er veel tijd en werk in zit wil dus bij deze zeggen ...aan muta bedankt en als je stopt veel succes met je sociale leven groeten johoo
|
| 20 mei 2010, 00:38 |
|
 |
|
peter
Moderator
|
Ik heb begrepen Hester dat je wilt stoppen,  al weet ik de reden niet hoop ik dat je terug komt op je beslissing.Iedere club ,vereniging,of zoals in dit geval een forum heeft een goede drijvende kracht nodig achter de schermen. En zoeen ben jij  ,al houd dat in dat je altijd wel gezeur,gedram en geneuzel van anderen over je heen krijgt die het altijd beter weten ,of het niet eens zijn met je beslissingen.Ga hier A.U.B hoog boven staan wij weten wel beter. Mocht je wel willen stopen  ,zal ik dat respecteren maar wel zeer jammer vinden en wens ik je al het beste toe. gr Peter
|
| 20 mei 2010, 01:02 |
|
 |
|
Maurits
|
Hmmppzz Hester kom je wel naar de bodemvondstenwereldzoekdag? Niemand is onmisbaar Peter...het komt helemaal goed.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 20 mei 2010, 10:40 |
|
 |
|
Joop
|
Hoi Hester, heel veel plezier in de toekomst En bedankt voor het fijne werk wat je gedaan hebt 
_________________ XP Deus en zelfbouw detectoren
|
| 20 mei 2010, 11:55 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi Hester het gaat je goed bedankt 
|
| 20 mei 2010, 12:18 |
|
 |
|
Joop
|
Hester schreef: whaaa Joop, wat heb je nu voor avatar?! Die heb ik niet gemaakt, maar not!
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ XP Deus en zelfbouw detectoren
|
| 20 mei 2010, 12:51 |
|
 |
|
dagobert
|
Toch jammer dat je na twee jaar dit besluit hebt genomen. Moet eerlijk toegeven dat je onmisbaar bent voor dit forum. Jij zorgde ervoor dat het forum door kon blijven draaien. Je bent een pittige dame. Maar zorgde dat het forum bleef draaien. Petje af Misschien denk je er nog over na om te blijven? Laat ik zeggen, ik hoop het wel Dagobert
|
| 20 mei 2010, 13:18 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi joop dat je er weer ben 
|
| 20 mei 2010, 16:30 |
|
 |
|
peter
Moderator
|
Maurits schreef: Hmmppzz Hester kom je wel naar de bodemvondstenwereldzoekdag? Niemand is onmisbaar Peter...het komt helemaal goed. Is er een bodemvondstenwereld zoekdag  waneer,en waar dan of heb ik weer wat gemist gr peter
|
| 20 mei 2010, 17:22 |
|
 |
|
Maurits
|
Citaat: Is er een bodemvondstenwereld zoekdag  waneer,en waar dan of heb ik weer wat gemist  gr peter Daar word en is al lang keihard aan gewerkt achter de schermen begreep ik van Chris...het word groots opgezet voor 500!  man plus aanhang...
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 20 mei 2010, 17:44 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
peter schreef: Maurits schreef: Hmmppzz Hester kom je wel naar de bodemvondstenwereldzoekdag? Niemand is onmisbaar Peter...het komt helemaal goed. Is er een bodemvondstenwereld zoekdag  waneer,en waar dan of heb ik weer wat gemist gr peter als je dat mist heb ik weer wat gemist ja
|
| 20 mei 2010, 17:48 |
|
 |
|
Hans1971
|
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 20 mei 2010, 19:16 |
|
 |
|
dagobert
|
Maurits schreef: Citaat: Is er een bodemvondstenwereld zoekdag  waneer,en waar dan of heb ik weer wat gemist  gr peter Daar word en is al lang keihard aan gewerkt achter de schermen begreep ik van Chris...het word groots opgezet voor 500!  man plus aanhang... Hebben we zulke grote zoek akkers dan in Nederland?? 500 man!! Dagobert
|
| 20 mei 2010, 19:39 |
|
 |
|
viros
|
dagobert schreef: Maurits schreef: Citaat: Is er een bodemvondstenwereld zoekdag  waneer,en waar dan of heb ik weer wat gemist  gr peter Daar word en is al lang keihard aan gewerkt achter de schermen begreep ik van Chris...het word groots opgezet voor 500!  man plus aanhang... Hebben we zulke grote zoek akkers dan in Nederland?? 500 man!! Dagobert Dago,...wist je dat dan niet!!!!! we gaan met bussen naar Engeland 
|
| 20 mei 2010, 19:44 |
|
 |
|
dagobert
|
Daar word en is al lang keihard aan gewerkt achter de schermen begreep ik van Chris...het word groots opgezet voor 500!  man plus aanhang...[/quote] Hebben we zulke grote zoek akkers dan in Nederland?? 500 man!! Dagobert[/quote] Dago,...wist je dat dan niet!!!!! we gaan met bussen naar Engeland  [/quote] Natuurlijk. Ik geloof je direct. Niet dus!! Dagobert
|
| 20 mei 2010, 19:46 |
|
 |
|
viros
|
|
| 20 mei 2010, 19:48 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28454 Woonplaats: Kerkrade
|
viewtopic.php?f=173&t=18706effen reageren op de "bodemvondstenwererd zoekdag" het zou eigelijk nog geheim gebleven moeten zijn en als mijlpaal voor de 2000 leden  ,maar als dat aantal niet gehaald word komt er later nog een apart bijeenkomst voor. Johan en ik zijn begonnen met de voorbereiding voor deze hapening,,,,,het gaat zeker in Limburg plaats vinden en heb al enkel contacten met boeren gelegt,,,maar nu heb ik meer verteld dan eigelijk de bedoeling was grt Chris ps het zal in het najaar plaats vinden en is alleen voor (leden) van ons forum
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 20 mei 2010, 19:59 |
|
 |
|
dagobert
|
coinhunter chris schreef: :arrow: viewtopic.php?f=173&t=18706effen reageren op de "bodemvondstenwererd zoekdag" het zou eigelijk nog geheim gebleven moeten zijn en als mijlpaal voor de 2000 leden  ,maar als dat aantal niet gehaald word komt er later nog een apart bijeenkomst voor. Johan en ik zijn begonnen met de voorbereiding voor deze hapening,,,,,het gaat zeker in Limburg plaats vinden en heb al enkel contacten met boeren gelegt,,,maar nu heb ik meer verteld dan eigelijk de bedoeling was grt Chris ps het zal in het najaar plaats vinden en is alleen voor leden van ons forumDoe dat dan ook niet flapdrol. Ik wist van niets,........nu wel Dagobert
|
| 20 mei 2010, 20:03 |
|
 |
|
Maurits
|
Vijfhonderd man!  Tsja das echt heel wat anders dan een "dagje voor gehandicapte kinderen organiseren" , daar heb je idd leidinggevende capaciteiten voor nodig. Citaat: heb al enkel contacten met boeren gelegt,,:01 Sorry ik had echt begrepen dat de dag al bijna rond was. Sorry niets gezegd! Ik ben erbij....goude kelten vinden oleee olee oleee 
|
| 20 mei 2010, 20:14 |
|
 |
|
peter
Moderator
|
coinhunter chris schreef: :arrow: viewtopic.php?f=173&t=18706effen reageren op de "bodemvondstenwererd zoekdag" het zou eigelijk nog geheim gebleven moeten zijn en als mijlpaal voor de 2000 leden  ,maar als dat aantal niet gehaald word komt er later nog een apart bijeenkomst voor. Johan en ik zijn begonnen met de voorbereiding voor deze hapening,,,,,het gaat zeker in Limburg plaats vinden en heb al enkel contacten met boeren gelegt,,,maar nu heb ik meer verteld dan eigelijk de bedoeling was grt Chris ps het zal in het najaar plaats vinden en is alleen voor (leden) van ons forum  kan ik mn tent er ook kwijt,en wat voor merk bier hebben ze daar gr peter
|
| 20 mei 2010, 20:18 |
|
|