|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:01
|
Morgen geen nieuwe dag voor mijn vriend
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Morgen geen nieuwe dag voor mijn vriend
Beste mede/zoekers,
Ik schrijf dit bericht niet alleen om jullie te vertellen dat ik voorlopig geen reacties meer schrijf. Ook zal ik voorlopig geen topic meer aanmaken. Ik schrijf jullie ook aan om mijn pijn en verdriet van me af te schrijven.
Een zeer goede vriend van mij heeft Tijdens de kerst te horen gekregen dat hij een zeer agresieve vorm van kanker heeft,en dit niet te behandelen is. Hij zou dus dood gaan op een zeer kort termijn. Toen hij mij dit vertelde was het alsof ik een klap met een knuppel kreeg.Zeker toen hij mij zei,dat het snel afgelopen zou zijn.
Vanmiddag ben ik met mijn vrouw langs geweest om afscheid te nemen van mijn makker. In zijn rolstoel,mager als een lat,moegestreden,met andere woorden,op sterven na dood. Hij vertelde ons meteen waarom we langs moesten komen. Hij laat zich morgen inslapen doormiddel van een injectie. Wow!! Dit komt hard aan mensen. Je weet dat het gaat gebeuren maar toch ben je er raar genoeg niet op voorbereid. We moesten enorm huilen omdat je weet dat het morgen dan zo ver is. Morgen om 12:00 beginnen ze aan het eind van mijn goede vriend. Normaal kan ik de woorden voor een verhaaltje wel vinden,maar nu schieten woorden mij tekort. Sorry daar voor.
Ik sluit het nu af. Ik zit met mijn vrouw en zoon na te praten over onze goede vriend waar wij 20 jaar van hebben genoten,gelachen,gehuild,gefeest en nog veel meer. Maar morgen is dat helaas over. Dan is mijn maatje(Rob) er niet meer.
Ik voel me leeg en ik begrijp het allemaal niet,waarom???
Ik kom weer terug,maar geef mij de tijd.
Bedankt voor het lezen van dit bericht. En ik wens iedereen veel geluk toe,ook in de toekomst.
Groetjes, Gerard (Dagobert)
Laatst bijgewerkt door dagobert op 02 jun 2008, 23:54, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 02 jun 2008, 22:42 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Morgen geen nieuwe dag voor mijn vriend
Hallo Gerard,
Pfffff. Da's verschrikkelijk!!!! Op dit moment kan ik geen woorden vinden en weet ik eigenlijk niet wat ik schrijven moet.
Zo heb ik 2 jaar gelden een collegaatje verloren waarmee ik bijna 20 jaar heb samengewerkt!!! Ze was een fantastische collega!!! Ook dat kwam hard aan. Ik ben tijdens haar ziekte ook zo'n 3-4 maal bij haar op bezoek geweest. Als ik dan thuis kwam dan was ik helemaal kapot, en dacht ik alleen maar aan haar!!!
Het enigste wat ik kan vermelden is: Heel veel sterkte met het verlies van deze goede vriend.
Groeten,
John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 02 jun 2008, 23:00 |
|
 |
|
devoon
|
Gerard: Mijn medeleven bij dit ontzettende verlies. Ik wens je veel sterkte morgen en in de toekomst. Blijf aan Rob denken als de vriend die hij altijd was. Peter ( devoon ).
|
| 02 jun 2008, 23:23 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
heel veel sterkt gerard de ed
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 02 jun 2008, 23:26 |
|
 |
|
viros
|
Gerard....STERKTE....
mvg Edje
|
| 02 jun 2008, 23:49 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
Gerard, ik weet effe niet wat ik zeggen moet. De dood is zo definitief en dat komt soms keihard aan. Heel veel sterkte morgen (en de komende tijd) voor jou en je vrouw, jullie zullen het nodig hebben!
Wilhelm
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 03 jun 2008, 00:11 |
|
 |
|
lizzie
|
heel veel sterkte!!!
|
| 03 jun 2008, 00:38 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ Gerard,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, iedereen gaat dood,maar op deze manier is kut heb vroeger veel vrienden verloren door een verkeerde manier van leven ,althans hoe zij de manier van leven beleefde,heb me juist op tijd onttrokken van dit soort leven denk nog geregeld aan hun en als de hemel bestaat zal ik ze wel weer ontmoeten maar iemand die op wezenlijke manier geniet van zijn leven en het dan zo verliest op dat moment stort de hele wereld in voor hem en voor zijn omgeving en vraagd zich zelf dan af waarom ik : maar accepteer dat hij geen andere keuze meer heeft en bereid zich gelaten voor op zijn eind bestemming maar zijn leven is er niet voor niets geweest,hij heeft ander mensen lief gehad en het ook terug gekregen van alle mensen die van hem hielde en hem hebben begeleid naar het ongewisse zwarte gat.maar er zal zeker een lichtje voor hem zijn aan het eind van deze lange duistere tunnel dus sterven doe je niet alleen,pijn en verdriet zal na dit grote verlies snel overgaan in een glimlach,deze laaste zal overwinnen en zorgen dat hij voor altijd ingegrift zal zijn in de harte van die wat gehouden hebben van dit geweldig mens gecondoleerd en sterke met dit grote verlies,,,,, Chris ps Rob life 4 ever
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 03 jun 2008, 00:59 |
|
 |
|
ex_libris
|
Sterkte Gerard...
Neem de tijd die je nodig hebt.
Rob
|
| 03 jun 2008, 07:15 |
|
 |
|
Highlander
|
geen woorden, heel veel sterkte toegewenst! highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 03 jun 2008, 07:39 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Gerard,
Woorden zijn niet nodig sterkte gewenst met het verlies van jou vriend,
Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 03 jun 2008, 08:42 |
|
 |
|
Sheep
Geregistreerd: 17 apr 2008, 09:04 Berichten: 419 Woonplaats: West Brabant
|
Gerard, heel veel sterkte. Denk aan de mooie momenten zodat je elke keer weer een glimlach op je gezicht krijgt, hoe moeilijk het ook is. Dit zal even duren en neem rustig de tijd en geef het een plekje. Jullie zullen elkaar ongetwijfeld in een volgend leven of op een andere plek weer tegenkomen. 
_________________ Verzamelaar van continentale sterling imitaties. www.sterlingimitations.com
|
| 03 jun 2008, 10:09 |
|
 |
|
Michel
|
Veel sterkte toegewenst aan jou en de familie. Het moge jou een troost wezen, dat eens je vriend ingeslapen is, hij ook niet meer zal afzien. Moge hij genieten van de eeuwige rust : R.I.P. Rob !
groetjes
michel
|
| 03 jun 2008, 10:26 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
men wat kan je zeggen, wat kan je doen..... Dat gevoel van leegte kan ik me heel goed indenken. Heel veel sterkte, kracht en wijsheid wens ik je toe!
|
| 03 jun 2008, 12:41 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Gerard Veel sterkte vandaag en voor de komende tijd voor jou en je familie. Groetjes Gerrit
|
| 03 jun 2008, 14:04 |
|
 |
|
dagobert
|
Beste mensen,
Om 12:15 is mijn goede vriend doodverklaard. Hij is rustig ingeslapen en er is vrede. Hij heeft geen pijn meer en is nu bij zijn vader die een half jaar geleden is overleden,(ook aan kanker). Zijn moeder heeft haar man en enige zoon in een half jaar verloren. Ze had er gelukkig wel vrede bij dat Rob zich liet inslapen. We hebben een hoop verdriet maar dit zal zeker slijten. Niet vandaag maar over een tijdje. Ik zal mijn maatje erg missen maar het is beter dat hij nu vrede heeft.
Rob was geen zoeker maar was zeker geinteresseerd in mijn hobby. Als er iemand was die mij een beetje uitlachte om mijn hobby,vertelde hij tegen die persoon(en) Dat het een geweldige hobby is. En wat ik allemaal wel niet gevonden had. En als Rob het woord had,namen ze het wel aan. Zo was mijn maatje. Hij nam het heel vaak op voor anderen. Zo was hij,en dat blijft zo.
Ik wil iedereen bedanken voor de hartelijke berichten. Mijn gezin en ik zijn jullie daar erg dankbaar voor.
Wij gaan rouwen,Tot later.
Groetjes, Gerard,Naziha,Jamy en Nyatha
|
| 03 jun 2008, 16:25 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
gecondoleerd ben er stil van
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 03 jun 2008, 16:40 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
Heel veel sterkte de komende tijd. Denk terug aan de leuke momenten van je vriend. Maar denk ook aan jezelf en aan je gezin. Alsnog heel veel sterkte en doe rustig aan. Rene
|
| 03 jun 2008, 17:53 |
|
 |
|
antoninvs
|
Hoi Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd moeilijk ook in woorden te brengen gecondoleerd grt antonio
|
| 03 jun 2008, 18:13 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
gerard sterkte jongen
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 03 jun 2008, 18:51 |
|
 |
|
de prakker
Geregistreerd: 18 mei 2008, 18:44 Berichten: 729 Woonplaats: voorhtuizen
|
Veel sterkte gerard. gecondoleerd
_________________ Http://www.houtworm-boktorbestrijding.nl[url][/url]
Http://www.jacht-outdoorkleding.nl[url][/url]
ALS HET NIET GAAT ZOALS HET MOET. DAN MOET HET MAAR ZOALS HET GAAT.
|
| 03 jun 2008, 19:24 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 03 jun 2008, 19:29 |