|
|
Het is nu 03 jun 2026, 21:57
|
Advertentie MP stormbroek
| Auteur |
Bericht |
|
Axel
|
 Advertentie MP stormbroek
Deze grappige advertentie staat op MP,, wellicht èèn van de vele aanbieders die onderhand een hekel aan de troep van Stormbroek heeft Zonder meer een leuke tekst http://link.marktplaats.nl/740621387Beschrijving Prachtige en extreem zeldzame tegel 80 jarige oorlog Datering 14e eeuw Herkomst: Nederland Hoogte: 11 cm Niet gerestaureerd Provenance: Nederlandse collectie taxatiewaarde: € 1,95 Dit stuk zou ik graag in mijn bezit hebben. Echter heb ik niet zulk mooi spul Ik heb alleen maar de grootst mogelijke rotzooi aller tijden Mijn doel is om per dag 20 pagina,s tering zooi aan te bieden. Probeert u ook iets te verkopen? helaas ik zorg ervoor dat uw advertentie binnen 5 min op pagina 20 staat Ook zorg ik ervoor dat mensen die graag iets willen verkopen dus geen schijn van kans hebben. Ik hanteer de laagste prijzen mogelijk voor mijn zooi Heeft u oude troep staan waar u eigenlijk niets meer mee doet, of heeft u een waardeloze oude verzameling rotzooi waar u op uitgekeken bent? Wij zoeken: -vuilnis -waardeloze tegels -kapot glas -platic bekertjes -verroest metaal -kapot brons -enz enz Eigenlijk alles wat u normaal in de container zou gooien Wilt u uw oude zooi of vuilnis verkopen ? Stuur ons een email met foto of bel voor een afspraak. W Stormbroek e-mail ( klik op "E-mail deze adverteerder" ) Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet. W Stormbroek In de jaren 90 heb ik een aantal jaren gewerkt op een vuilnis wagen in Zwolle. In die tijd was ik ook taxateur bij het kunst- en antiek taxatieprogramma ?Schatgraven? bij TV Gelderland. Echter is dit tv programma door mijn toedoen om zeep geholpen omdat ik totaal geen ! verstand van antiek heb In 1994 besloot ik een zelfstandige zaak op te zetten met de meest mogelijke rotzooi allertijden Mijn waardeloze expertise en naamsbekendheid wil ik niet alleen gaan gebruiken om rotzooi te kopen en verkopen. Maar ook dat van u W, Stormbroek e-mail ( klik op "E-mail deze adverteerder" ) .
_________________ Mvg Axel
|
| 05 nov 2013, 02:05 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28454 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Advertentie MP stormbroek
hoi @ Axel,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ja deze slaat echt nergens op  wat mensen niet doen voor de poen bedankt voor het plaatsen ervan groet Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 05 nov 2013, 02:08 |
|
 |
|
Axel
|
coinhunter chris schreef: hoi @ Axel,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ja deze slaat echt nergens op  wat mensen niet doen voor de poen bedankt voor het plaatsen ervan groet Chris  Nouja Chris, om eerlijk te zijn, die Stormbroek maakt er echt een zooitje van. Ondanks het lichtelijk onsympathieke schrijven vind ik de tekst prachtig 
|
| 05 nov 2013, 02:16 |
|
 |
|
Latinitas
|
 Haha, één woord: prachtig! Ik kan me de frustratie prima voorstellen. Marktplaats wordt vol gespamd met die rotzooi van Stormbroek of Jaluc of Emporium etc, want die kerel adverteert onder meerdere namen. Iemand die een idee heeft waarom  ? Leuk dat je het even geplaatst hebt, Axel. Ik had het waarschijnlijk anders niet gezien.
_________________ Verba autem velut guttae taciturnae cadunt et recantant in sonitu silentii
|
| 05 nov 2013, 06:42 |
|
 |
|
dannyR
|
boh,ga nu naar de akker voor wat uurtjes,maar als ik zo naar buiten kijk heb ik straks m'n eigen storm aan de broek 
|
| 05 nov 2013, 08:13 |
|
 |
|
Eburoon
|
dannyR schreef: boh,ga nu naar de akker voor wat uurtjes,maar als ik zo naar buiten kijk heb ik straks m'n eigen storm aan de broek  Veel succes 
|
| 05 nov 2013, 08:36 |
|
 |
|
Janp
Geregistreerd: 11 jul 2013, 22:10 Berichten: 257 Woonplaats: Noordbergum
|
Zal aan mij liggen.... Maar ik snap het niet 
_________________ Je kunt beter een nachtje slapen over wat je van plan bent, dan wakker liggen over wat je hebt gedaan! XP Goldmaxx power V4 Tesoro cutlass II Umax
|
| 05 nov 2013, 21:20 |
|
 |
|
marad
|
_________________ wat niet is kan komen
|
| 05 nov 2013, 21:30 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Ik snap het wel ik ga ook troep verkopen ik denk als ik dit zo lees dat Stormbroek boos is op iemand,of op de hele wereld ik ken hem persoonlijk,laat je niet gek maken W grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 05 nov 2013, 21:34 |
|
 |
|
John W
|
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 05 nov 2013, 21:39 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
dit is de echte tekst die de echte Stormbroek gebruikt in zijn advertenties Kenmerken
Levering : Verzenden . .
Beschrijving
Prachtige en extreem zeldzame staande Madonna met kind op de arm. Datering 15e eeuw, 1400 – 1460 Herkomst: Nederland Hoogte: 24.3 cm
Niet gerestaureerd Provenance: Nederlandse collectie taxatiewaarde: € 2000.- / € 2500.-
Heeft u oude voorwerpen staan waar u eigenlijk niets meer mee doet, of heeft u een verzameling waar u op uitgekeken bent? Deze Madonna kan ook geruild worden tegen andere voorwerpen. Voor u de kans om zonder geld uit te geven toch een fantastisch object aan uw collectie toe te voegen.
Wij zoeken: - Bodemvondsten / detectorvondsten Romeins, middeleeuws - 16e eeuw - 18e eeuw - Antieke Delftse tegel s uit 17e - 19e eeuw, tegeltableau - Antieke bronzen en koperen voorwerpen uit de 16e - 19e eeuw - Antieke tinnen voorwerpen uit de 15e - 19e eeuw - Art nouveau en art deco 1880 - 1930, plateel, glas - Chinees en Japans porselein, Imari, Kangxi, Qianlong, - Europees keramiek majolica steengoed, Delfts - Glas, Roemer,kattekop of buikfles, enz. - Antieke boeken, kopergravure, houtgravure, litho, enz.
Wilt u antieke of oude voorwerpen verkopen ? Stuur ons een email met foto of bel voor een afspraak. Wim van Stormbroek , telefoon 0612135628 e-mail ( klik op "E-mail deze adverteerder" ) Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.
U wilt de hoogst mogelijke prijs realiseren? Naast de gewone aankoop, bieden wij u ook de mogelijkheid om stukken incommissie te geven zodat wij deze voor u rechtstreeks op de internationale marktkunnen aanbieden. Commissieverkoop is zeker voor de waardevollere stukken interessant. Door datwij niet hoeven te investeren kunnen wij genoegen nemen met een kleinere marge. U kan zo een hogere opbrengst realiseren dan dat u het op de Nederlandse markt zou verkopen.
Wij bieden u onze expertise en naamsbekendheid (hebben afgelopen jaren tienduizenden stukken op internationale platforms verkocht) Wij regelen voor u het volledige verkoop- en afhandelingsproces. Kijk voor meer informatie op mijn website, link staat onderaan dezeadvertentie.
Wim van Stormbroek In de jaren 90 heb ik een aantal jaren gewerkt bij een veilinghuis in Zwolle. In die tijd was ik ook taxateur bij het kunst- en antiek taxatieprogramma “Schatgraven” bij TV Gelderland. In 1997 besloot ik een zelfstandige zaak op te zetten voor betaalbaar antiek. Hierdoor ben ik sinds1999 actief op Internationale handelssites, zoals eBay. Heb in deze periode tienduizenden objecten via het internet verkocht. Hierdoor heb ik op dit gebied een enorme expertise en naamsbekendheid opgebouwd. De goede reputatie word o.a. bewezen door de feedback van ruim 15.000 unieke kopers op eBay.
Mijn expertise en naamsbekendheid wil ik niet alleen gaan gebruiken om objecten te kopen en verkopen. Maar ook om die te gebruiken om ook voor andere verzamelaars objecten te verkopen.
Wim van Stormbroek Telefoon 06 – 12135628 e-mail ( klik op "E-mail deze adverteerder" ) Kijk voor meer informatie op mijn website, klik op de link hieronder: www.jaluc.nl/ Snappen jullie hem nu gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 05 nov 2013, 21:46 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 05 nov 2013, 21:49 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4274 Woonplaats: leiden
|
Janp schreef: Zal aan mij liggen.... Maar ik snap het niet  de advertentie is weg, vandaar dat je het niet kan snappen Stormbroek is grotendeels nu van marktplaats weg, nog slechts 4 advertenties. Als je op marktplaats zoekt naar bodemvondst dan kom je diverse handelaren tegen die veel (of liever heeel erg veeeel) advertenties per dag er opzetten wat heel erg storend is. Stormbroek opereerd nog wel onder andere namen. Probeer het maar is op marktplaats zoeken op "bodemvondst"  Willem
|
| 05 nov 2013, 21:53 |
|
 |
|
Hans1971
|
Haha, Bubba. Bijna 700 advertenties. Je zou er gek van worden zeg. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 05 nov 2013, 21:53 |
|
 |
|
Davy4all
Geregistreerd: 10 aug 2012, 16:31 Berichten: 820 Woonplaats: Noordwijkerhout
|
|
| 05 nov 2013, 22:08 |
|
 |
|
MDgek
|
hahaha, allemaal de zelfde namen hahaha, bijna dan
_________________ groet, Rich
Faber quisque fortunae suae
|
| 05 nov 2013, 22:13 |
|
 |
|
Davy4all
Geregistreerd: 10 aug 2012, 16:31 Berichten: 820 Woonplaats: Noordwijkerhout
|
Ja mooi hė!
|
| 05 nov 2013, 22:21 |
|
 |
|
Janp
Geregistreerd: 11 jul 2013, 22:10 Berichten: 257 Woonplaats: Noordbergum
|
Kwartje is gevallen Bedankt 
_________________ Je kunt beter een nachtje slapen over wat je van plan bent, dan wakker liggen over wat je hebt gedaan! XP Goldmaxx power V4 Tesoro cutlass II Umax
|
| 05 nov 2013, 22:28 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Janp schreef: Kwartje is gevallen Bedankt   ik hoorde het tot hier Jan mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 06 nov 2013, 11:24 |
|
 |
|
archeonist
|
Ik verkoop ook wel eens iets via MP, maar ik wacht er mee tot de "storm" is gaan liggen. Echt heel irritant, vooral ook omdat je op MP niet de mogelijk hebt een verkoper weg te filteren.
|
| 06 nov 2013, 19:58 |
|
 |
|
Axel
|
archeonist schreef: Ik verkoop ook wel eens iets via MP, maar ik wacht er mee tot de "storm" is gaan liggen. Echt heel irritant, vooral ook omdat je op MP niet de mogelijk hebt een verkoper weg te filteren. Nadeel van zo`n openbaar MP is dat je van die MP-bedrijfjes krijgt die hele pagina`s vol proppen,, ipv normaal een paar items per particulier. Heb nooit begrepen dat er niet gewoon een max op kan van 10 tot 20 items per persoon. Die Stormbroek kan nog zo`n goede kerel zijn, de manier van adverteren is veel mensen in het verkeerde keelgat geschoten is inmiddels wel gebleken.
|
| 07 nov 2013, 01:11 |
|
 |
|
Maurits
|
Aanbieding van de week...10.500 euro?! http://www.marktplaats.nl/a/antiek-en-k ... ousPage=lrPrijs is bijna reëel daar het hier om een zeldzaam schaaltje gaat (Dragendorff 112).
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 08 nov 2013, 20:50 |
|
 |
|
Latinitas
|
Wat dacht je van deze?  €25.000,00 Wie biedt???
_________________ Verba autem velut guttae taciturnae cadunt et recantant in sonitu silentii
|
| 09 nov 2013, 19:33 |
|
 |
|
Hans1971
|
Latinitas schreef: Wat dacht je van deze?  €25.000,00 Wie biedt??? Meer namaak dan dit kan volgens mij niet, wat een prullen
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 09 nov 2013, 20:11 |
|
 |
|
Eburoon
|
Latinitas schreef: Wat dacht je van deze?  €25.000,00 Wie biedt??? +6.75 euro verzendkosten 
|
| 09 nov 2013, 20:21 |
|
|