|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 jun 2026, 14:23
|
| Auteur |
Bericht |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Regen
Ceesou schreef: Leuk zo'n kinderwedrstrijd ik was zeiknat, maar het was wel de moeite waard voor mijn jochie.  ach je kan maar 1 x nat worden het was wel sterk wij droog en de kinderen nat
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 21 maart 2010, 13:31 |
|
 |
|
dagobert
|
Het is weer mooi weer mensen Dagobert
|
| 21 maart 2010, 13:33 |
|
 |
|
mercurius
|
Gisteren ook op de dda zoekdag geweest, na leuke dag met redelijk weer gehad te hebben zijn we lekker gaan eten bij wokinn of zoiets in Hardenberg. Daarna terug naar Brabant gereden. Als we overdag de neerlag hadden gehad die wij onderweg over ons heen kregen was het helemaal in het water gevallen. Het eerste stuk rijden naar Zwolle kon ik regelmatig niet harder rijden dan 40 a 50 km/u ivm veel water op de weg en zo veel regen dat er weinig zicht was. Voorbij Zwolle ging het even beter waarna het weer begon te hozen. Toen ik mijn mede zoekers afzette in Nuenen (vlakbij Eindhoven) was de weg er nog droog!!! Toen ik een half uurtje later thuis was begon het ook nier te hozen maar dat was niets vergeleken met wat we onderweg op ons dak kregen. Wel een leuke zoekdag gehad en wat het weer betreft viel het dus gelukkig nog mee. Met de prijzen echter niet, ik had tien penningen en geen prijs! Terwijl Karel 11 penningen vond en deze won 2 thee paketten! (volgens mij lust hij dat niet eens  ) Maar dat is niet het belangrijkste. Ik vind het mooie van een zoekdag nog altijd: leuke vondsten zien (waaronder het mooie voorwerp van Ceesou), en wat kletsen met mensen die je alleen op de zoekdagen ziet. Groetjes Mercurius
|
| 21 maart 2010, 15:20 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
was van dag weer top
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 21 maart 2010, 20:17 |
|
 |
|
Hans1971
|
Was idd een gezellige dag en man man wat een noodweer onderweg naar huis. Natuurlijke vondsten vielen erg tegen maar de contacten op zo`n dag zijn gewoon gezellig en leuk. Ook de reis heen en terug met de Ed in je auto is ook elke keer weer een belevenis. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 21 maart 2010, 22:06 |
|
|