|
|
Het is nu 05 maart 2026, 14:50
|
En toch ga ik zometeen zoeken!
| Auteur |
Bericht |
|
archeonist
|
 Re: En toch ga ik zometeen zoeken!
 Jullie zijn grappig zeg!! Maar goed, ben niet vastgevroren, gelukkig moest ik ook niet plassen en kon ik zo eventuele bevriezingsverschijnselen voorkomen Heb ik wat gevonden dan, ja en nee. Op de stort waar ik wilde gaan zoeken had ik hoop dat die bergen grond op 10 of 15 cm nog wel ontdooit zouden zijn. Nou mooi niet dus, echt die bergen waren graniet, ik kwam er niet doorheen. Toen maar even bij mijn moeder langsgegaan voor een lekker bakkie koffie. Zegt ze tegen me "wanneer neem jij die dozen eens een keer mee?". "Dozen?" zeg ik, "ja die met die vondstenrommel van je, ik had ze bijna weggegooid". Wat bleek nou, er stonden nog een 5-tal dozen met vondsten in chineesbakjes van mij bij haar op zolder van de tijd dat ik nog student was. Wow! ik was blij verrast want daar zitten nog heel leuke dingetjes tussen die ik nog niet heb uitgezocht en ook een aantal zaken die ik toen niet als interessant beschouwde omdat ik nog niet zo veel ervaring had. Gelukkig wel alles bewaart. Dus toch nog wat gevonden vandaag en deze vakantie dus een hoop te doen 
|
| 21 dec 2010, 20:33 |
|
 |
|
Hans1971
|
Haha, ben benieuwd. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 21 dec 2010, 20:34 |
|
 |
|
J-P de zoeker
|
Toch wel karakter Archeo.... Gewoon gaan met die banaan, en dan wel zien of je de grond in komt... 
_________________ Ainmoal n Grunninger, altied n Grunninger!
|
| 21 dec 2010, 20:42 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
goud zo moeder 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 21 dec 2010, 22:24 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
echte DIE-HARD 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 21 dec 2010, 23:23 |
|
 |
|
zandhaas
|
toch mooi gevonden dan komen er met verloop van tijd nog foto's van die heel leuke dingetjes?
|
| 21 dec 2010, 23:58 |
|
 |
|
archeonist
|
zandhaas schreef: toch mooi gevonden dan komen er met verloop van tijd nog foto's van die heel leuke dingetjes? ik zit nu met mijn dochter van 1 op schoot, als die is uitgeraasd en gaat slapen vanmiddag dan zal ik even wat impressie foto's maken van de dozen en de inhoud.
|
| 22 dec 2010, 10:35 |
|
 |
|
zandhaas
|
archeonist schreef: zandhaas schreef: toch mooi gevonden dan komen er met verloop van tijd nog foto's van die heel leuke dingetjes? ik zit nu met mijn dochter van 1 op schoot, als die is uitgeraasd en gaat slapen vanmiddag dan zal ik even wat impressie foto's maken van de dozen en de inhoud. bedankt ik zei ook expres; met verloop van tijd. je gaf al aan hier de vakantie voorlopig zoet mee te zijn, dus rekende ik toch al niet op foto's per direct. wat mij betreft, doe lekker rustig aan, ik zie ze wel verschijnen 
|
| 22 dec 2010, 10:53 |
|
 |
|
archeonist
|
Zoals beloofd, hier zijn de foto's. Alle dozen die je ziet, zitten tot de nok toe vol met vondsten in zakjes en chineesbakjes van jarenlange zoektochten. Ook wel heel veel scherven, vroeger nam ik altijd alles maar mee. In ieder geval heb ik genoeg te doen met de kerst, mij zul je niet op een woonboulevard zien heheh! 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 23 dec 2010, 08:08 |
|
 |
|
Travis
|
Dat was sjouwen zo te zien, wel mooi om al die dingen te herontdekken,der zullen nog vast wel mooie dingetjes tussenzitten 
|
| 23 dec 2010, 08:39 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ha mooi die zak jes ik ken dat
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 23 dec 2010, 11:48 |
|
 |
|
zandhaas
|
dat is inderdaad genoeg om even zoet te zijn en je ma ook weer blij dat ze van de ruimtevretende "zooi" af is 
|
| 23 dec 2010, 11:55 |
|
|