|
|
Het is nu 05 maart 2026, 00:40
|
niemand GEZOCHT Vandaag ??????
| Auteur |
Bericht |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
 Re: niemand GEZOCHT Vandaag ??????
hi je kunt bij ons in dienst hi hi hi wel zonder bollen die zijn niet gevaarlijk. grt
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 23 jan 2011, 01:34 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
bennie7 schreef: hi je kunt bij ons in dienst hi hi hi wel zonder bollen die zijn niet gevaarlijk. grt WEET JE WAT HET IS IK VIND HET LEUK OM HET TE DOEN WEER IS WAT ANDERS IN MIJN GROEP ZITEN MENSEN DIE HET VOOR HUN WERK NODIG HEBBEN IK NIET MAAR DIE HALEN ALLES DOOR ELKA IK HEB OOK IS EEN chauffeurs UIT AMSTERDAM GEHOLPEN DIE BEL DE ME OP JE KUN JE ME NOG IS HELPEN EEN DAG VOOR EXAMEN HIJ ZIJ HET VIEL ME OP DAT JIJ HET GOED WIST OP DE LES HIJ SNAPT DE VERPAKKINGS GROEPEN NIET X Y Z
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 23 jan 2011, 01:47 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
bennie7 schreef: hoi, dat is ook zeer gevaarlijk spul. x333 goede omschrijving ed. heden ben je ook verplicht om een kraan certificaat te halen. grt IK DACHT DAT HET DOEN EEN 3 DAGS OPLEIDING WAS WAS WEL LEUK OM TE DOEN JA IK MIS HEEL VEEL ERVARING KOMT DAT IK HET NOOIT DOET JA MOOI
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 23 jan 2011, 01:55 |
|
 |
|
Travis
|
XpSven schreef: Ik en travis wel... Had 4 oude duiten (die ik later nog post) en mijn eerste fibulaaaaaaa  eeen schijffibula met kruismotief 9-10de eeuw  foei Sven , het is wel Travis en ik en niet ik en Travis Grapjuuuhh...
|
| 23 jan 2011, 08:50 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
gewoon aanzetten en zwaaien toch  [/quote] en dan wanneer moet je beginnen te graven dan gr. lucky nero  [/quote] Hey Lucky Nero, Als je een piep hebt, natuurlijk!!!! Vele groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 23 jan 2011, 10:48 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
1 kilo aan metaaltroep Ik zoek nu al 3-4 maanden naar iets interessants, al was het maar een duit Wel een leuke scherf gevonden Gr, Smits
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 23 jan 2011, 12:40 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
Jvlivs schreef: gewoon aanzetten en zwaaien toch  en dan wanneer moet je beginnen te graven dan gr. lucky nero  [/quote] Hey Lucky Nero, Als je een piep hebt, natuurlijk!!!! Vele groeten, John.[/quote] hoi john bedankt voor de tip ik was het alweer vergeten gr. lucky nero 
|
| 23 jan 2011, 21:32 |
|
 |
|
ADVENTIS
Geregistreerd: 29 aug 2010, 15:53 Berichten: 405 Woonplaats: Brugge - West-Vlaanderen , BELGIË
|
veeeeeeel te nat , de akkers zijn verzadigd , dit vind ik alles behalve prettig zoeken
|
| 25 jan 2011, 20:46 |
|
 |
|
Travis
|
Vandaag een paar uurtjes op een veld gezocht, ik ben thuisgekomen met : -14 munten,waarvan vele rotte duiten -2 nog intacte platte staafknoopjes -een soldaatje,mist wel een been -drie duivenringen -een stuk of wat musketbollen Ik ben al blij met die knoopjes ,en mss nog wat mooi kopergeld.......alles ligt in de olie groetjes
|
| 27 jan 2011, 17:11 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
Travis schreef: Vandaag een paar uurtjes op een veld gezocht, ik ben thuisgekomen met : -14 munten,waarvan vele rotte duiten -2 nog intacte platte staafknoopjes -een soldaatje,mist wel een been -drie duivenringen -een stuk of wat musketbollen Ik ben al blij met die knoopjes ,en mss nog wat mooi kopergeld.......alles ligt in de olie groetjes hoi travis feli met je vondsten,je moet je munten niet in de olie leggen maar insmeren met zuurvrije vaseline. gr. lucky nero 
|
| 27 jan 2011, 17:13 |
|
 |
|
Travis
|
lucky nero schreef: Travis schreef: Vandaag een paar uurtjes op een veld gezocht, ik ben thuisgekomen met : -14 munten,waarvan vele rotte duiten -2 nog intacte platte staafknoopjes -een soldaatje,mist wel een been -drie duivenringen -een stuk of wat musketbollen Ik ben al blij met die knoopjes ,en mss nog wat mooi kopergeld.......alles ligt in de olie groetjes hoi travis feli met je vondsten,je moet je munten niet in de olie leggen maar insmeren met zuurvrije vaseline. Dedju ,bedankt voor de tip  ,ze liggen der al in  .............rap eruit vissen gr. lucky nero 
|
| 27 jan 2011, 17:18 |
|
 |
|
Hans1971
|
Ben benieuwd naar je staafknoopjes Saro Plaats ze eens
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 27 jan 2011, 17:58 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Hans1971 schreef: Ben benieuwd naar je staafknoopjes Saro Plaats ze eens dat vraagt bobba niet hans
|
| 27 jan 2011, 18:01 |
|
 |
|
Hans1971
|
de ed schreef: Hans1971 schreef: Ben benieuwd naar je staafknoopjes Saro Plaats ze eens dat vraagt bobba niet hans Nee, ik wel 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 27 jan 2011, 18:07 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Hans1971 schreef: de ed schreef: Hans1971 schreef: Ben benieuwd naar je staafknoopjes Saro Plaats ze eens dat vraagt bobba niet hans Nee, ik wel  
|
| 27 jan 2011, 18:09 |
|
 |
|
john b
Geregistreerd: 03 aug 2009, 22:26 Berichten: 1268 Woonplaats: schalkwijk (houten)
|
ja vandaag ook maar weer geweest wat moet je anders doen 6 stukken fibel geen naalden er aan en weer twee kale munten en frutsels zolang ik munten blijf vinden ga ik er naar terug moet toch nog een romeinse munt erbij vinden dit jaar 
|
| 27 jan 2011, 21:18 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
john b schreef: ja vandaag ook maar weer geweest wat moet je anders doen 6 stukken fibel geen naalden er aan en weer twee kale munten en frutsels zolang ik munten blijf vinden ga ik er naar terug moet toch nog een romeinse munt erbij vinden dit jaar  ja dat vind ik ook dat moet kunnen bij jullie wat een mooi gebiet is het daar
|
| 27 jan 2011, 22:51 |
|
 |
|
Travis
|
Vandaag gaan Sven en ik nog eens een poging wagen Hopelijk komen we terug met iets moois en geen kapotte dingen of doorkijkduiten zoals meestal.
|
| 29 jan 2011, 08:00 |
|
 |
|
Hans1971
|
Travis schreef: Vandaag gaan Sven en ik nog eens een poging wagen Hopelijk komen we terug met iets moois en geen kapotte dingen of doorkijkduiten zoals meestal. Succes mannen, was gisteren ook even weg. 18 munten, maar allemaal K.. kwaliteit.
|
| 29 jan 2011, 15:18 |
|
 |
|
Travis
|
Ik ben net terug van op het veld,de grond is nog knoerehard de dooi nog een dagje zijn werk laten doen morgen probeer ik nog eens en anders wordt het zaterdag met Sven 
|
| 02 feb 2011, 12:11 |
|
 |
|
kraft.der.bewegung
Geregistreerd: 05 jan 2011, 16:30 Berichten: 133 Woonplaats: Arnhem-oost
|
jawel ben even weg geweest, Maar geen foto waard vondt ik 31 -st smk 25 ponders 13 -20 mm hulzen da was het toen had ikhet te koud! 
_________________ relic hunter
|
| 02 feb 2011, 13:22 |
|
|