|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 jun 2026, 17:04
|
| Auteur |
Bericht |
|
detector.be
|
 Re: valse kelten op ebay.
Deze waren geplaatst onder de naam van Linda Casier uit Gent. Tel.: 0487468779 Misschien wil er wel iemand bellen om meer uitleg. Bijv. van welke stam deze munten zijn en misschien de herkomst.
|
| 05 jul 2011, 22:23 |
|
 |
|
Mat
|
Zie dit nu pas. Daarom wil ik wel even reageren in deze. Dit was dus niet Latinitas, want die was namelijk ook voor goudsmid aan het leren. Maar voor wat misverstanden uit de weg te ruimen, plaats ik dit wel nog even, aangezien dit toch al opgelost is. Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 02 jan 2012, 19:14 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Mat schreef: Zie dit nu pas. Daarom wil ik wel even reageren in deze. Dit was dus niet Latinitas, want die was namelijk ook voor goudsmid aan het leren. Maar voor wat misverstanden uit de weg te ruimen, plaats ik dit wel nog even, aangezien dit toch al opgelost is. Gr Mat Latinitas ik dacht voor romein mat 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 02 jan 2012, 19:54 |
|
 |
|
Latinitas
|
Dankje Mat, voor de notificatie Alleen een klein ding:  : Mat schreef: Latinitas, want die was namelijk ook voor goudsmid aan het leren Nu moet ik voor de volledigheid er wel even bij zeggen dat ik zelf geen goudsmid ben of ervoor geleerd heb; ik doe nu vwo  . Laten we verder vooral een front blijven vormen tegen valsmunters en overige parasieten  .
_________________ Verba autem velut guttae taciturnae cadunt et recantant in sonitu silentii
|
| 02 jan 2012, 20:02 |
|
|