|
|
Het is nu 05 maart 2026, 16:42
|
krijg er de zenuwen van !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Auteur |
Bericht |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
 Re: krijg er de zenuwen van !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lucky nero schreef: hoi joop ik had graag mee willen gaan maar heb net mijn laatste verlofdagen opgemaakt voor het einde van het jaar ik had graag 2 weken geplend om te zoeken maar door de k...e vorst is er niets van terecht gekomen gr. lucky nero idem 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 04 jan 2009, 22:03 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 04 jan 2009, 22:13 |
|
 |
|
devoon
|
Hoi Johan en alle anderen. Troost jullie met de gedachte dat deze snertperiode (letterlijk en figuurlijk) voor ons allemaal hetzelfde is. Ik heb om m'n ellende te vergeten samen met mijn zoon diens huiskamer en keuken een nieuw sausje gegeven. Verder allerlei uitgestelde bezoekjes afgelegd en fietstochtjes gemaakt. Die fietstochtjes allemaal met een grote schroevendraaier in mijn zak om te proberen, helaas tevergeefs, of ik ergens in de grond zou kunnen komen. Verder nog even in verschillende bossen gelopen, maar deze zijn tegenwoordig vergeven van de braamstruiken en het resultaat was dan ook bedroevend. Mijun vrouw dacht me te troosten door te zeggen: " je hebt tenminste een frisse neus gehaald" Helaas was het meer een druipneus . Ik hoop op spoedig betere dagen.  wat een miserie ,wat een miserie. Ik wens jullie sterkte, hou je taai. Groeten Peter.
|
| 05 jan 2009, 04:40 |
|
 |
|
alphen
Geregistreerd: 23 jun 2008, 23:46 Berichten: 3116 Woonplaats: Alphen a/d rijn
|
ondanks de vorst ga ik toch elke dag 2 a 3 uur zoeken, alleen de helft moet ik laten zitten, dieper dan 10 cm kom ik niet maar ik heb vandaag een pikhouweel gekocht en die ga ik morgen toch even uitproberen grt alphen
|
| 06 jan 2009, 15:51 |
|
 |
|
lampie
|
Jo gisteren toch geprobeerd samen met willem de grond was gewoon te hard hier in drente en vissen is er ook niet bij dan vanavond maar gaan schaatsen je moet toch wat he Hou u haaks lambert
_________________ YOU NEVER KNOW Minelab ctx 3030 the best that man can get
|
| 06 jan 2009, 16:56 |
|
 |
|
leonardo
Geregistreerd: 04 mei 2008, 20:50 Berichten: 1108 Woonplaats: Hoogeveen.
|
Ik ben nog een week vrij wat een feest. Het zal wel gaan dooien zodra dat voorbij is. De verveling slaat bij mij nu echt toe,bah.
|
| 06 jan 2009, 17:29 |
|
 |
|
The twins
Geregistreerd: 23 sep 2008, 06:47 Berichten: 1021 Woonplaats: kartonnen doos
|
jah opzich zit ik er nie zo mee de vondsten blijven wel liggen want ik moet toch naar school en anders rapen anderen het weg hahahahhaha je moet alles positief bekijken he nee voor zaterdags is het lastig dan kan je niet zoeken twinies
_________________ ga nu naar http://www.thetwins.nl
|
| 06 jan 2009, 18:31 |
|
 |
|
leonardo
Geregistreerd: 04 mei 2008, 20:50 Berichten: 1108 Woonplaats: Hoogeveen.
|
The twins schreef: jah opzich zit ik er nie zo mee de vondsten blijven wel liggen want ik moet toch naar school en anders rapen anderen het weg hahahahhaha je moet alles positief bekijken he nee voor zaterdags is het lastig dan kan je niet zoeken twinies Voor jullie is de lading eerst wel gedekt met die topmunt van laatst. 
|
| 06 jan 2009, 18:38 |
|
 |
|
The twins
Geregistreerd: 23 sep 2008, 06:47 Berichten: 1021 Woonplaats: kartonnen doos
|
_________________ ga nu naar http://www.thetwins.nl
|
| 07 jan 2009, 19:06 |
|
 |
|
bennie
|
Tis niets met zoeken, wat een ellende. Van dit weer krijg je echt geen strakke plasser van de vondsten, echt niet 
|
| 07 jan 2009, 22:34 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 07 jan 2009, 22:39 |
|
|