|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 jun 2026, 13:41
|
Tip! groot graafwerk ter hoogte A50-A15
| Auteur |
Bericht |
|
Hert72
Geregistreerd: 28 maart 2013, 22:03 Berichten: 889 Woonplaats: Arnhem
|
 Re: Tip! groot graafwerk ter hoogte A50-A15
Raafje schreef: Hert72 schreef: Wat een drama stek...volgens de buurtbewoners had er een compleet kasteel gestaan...daar heb ik echter geen enkel bewijs van gevonden...zuigende modder...klompvoet laarzen. ..plassen ijswater...granaatscherven...hagelbuien en hagelkorrels in de grond...na drie x scheppen hangt er zoveel modder aan je schep dat die niet meer te tillen is. Het stekkie is ook afgezet met hekken, verboden toegang borden en er is camera bewaking...vondsten niks..nakkes...nada...oja...toch wel 5cent julliana...jeuhhhh! . Heb je wel goed gezocht dan?..... Nee. ..ik dacht laat ik vandaag eens slecht zoeken  . Heb de afgegraven stukken afgezocht...en dan niet waar het zand al gestort is  . Nauwelijk een signaal gehad...geen munten...geen scherven..ook nog de afgegraven grond afgezocht...4 uur zoeken en werkelijk niets gevonden...was mijn slechste tocht tot nu toe.. maar hey...shit happens...ben wel lekker buiten geweest....in de hagel! groet Ray
|
| 31 jan 2015, 00:33 |
|
 |
|
Raafje
|
 mijn opmerking was maar een grapje natuurlijk. Leuk dat je het geprobeerd hebt en jammer dat het niets geworden is. het zag er hoopvol uit. Misschien ook erg afhankelijk waar er ophet trace gezocht wordt. 
|
| 31 jan 2015, 01:01 |
|
 |
|
archeonist
|
Het probleem met deze zoekplek is niet de locatie, want deze ligt in een vondsten rijk gebied. Ik zoek al jaren in deze omgeving. Het probleem is wel dat het in een overstromingsgebied ligt met een rivierkleipakket van soms wel 4 meter dik. Vondsten, behalve die demotiverende granaatscherven vind je er veel. Alleen op de hogere delen in dit gebied kan zoeken interessant zijn, maar daar graven ze helaas niet doorheen.
|
| 31 jan 2015, 08:54 |
|
 |
|
Hert72
Geregistreerd: 28 maart 2013, 22:03 Berichten: 889 Woonplaats: Arnhem
|
archeonist schreef: Het probleem met deze zoekplek is niet de locatie, want deze ligt in een vondsten rijk gebied. Ik zoek al jaren in deze omgeving. Het probleem is wel dat het in een overstromingsgebied ligt met een rivierkleipakket van soms wel 4 meter dik. Vondsten, behalve die demotiverende granaatscherven vind je er veel. Alleen op de hogere delen in dit gebied kan zoeken interessant zijn, maar daar graven ze helaas niet doorheen. Dat zeg ik....klei....veel klei...en klappertjespistolen! 
|
| 04 feb 2015, 00:49 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Hert72 schreef: de ed schreef: :lol:  ik woon er niet vlak bij meer naar de zee toe  Ik vond het al zo lekker rustig hier!  wees er blij mee 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 04 feb 2015, 01:05 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Hert72 schreef: archeonist schreef: Het probleem met deze zoekplek is niet de locatie, want deze ligt in een vondsten rijk gebied. Ik zoek al jaren in deze omgeving. Het probleem is wel dat het in een overstromingsgebied ligt met een rivierkleipakket van soms wel 4 meter dik. Vondsten, behalve die demotiverende granaatscherven vind je er veel. Alleen op de hogere delen in dit gebied kan zoeken interessant zijn, maar daar graven ze helaas niet doorheen. Dat zeg ik....klei....veel klei...en klappertjespistolen!  dat noemen we hier pech klei ik zeg altijd tegen han en hans wat heb ik tocht weer een pech zeg nu is het koud dan zeg ik tegen han je klappertjespistolen staat te klapperen van de kou
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 04 feb 2015, 01:06 |
|
|