|
|
Het is nu 04 maart 2026, 07:03
|
Moderatorbijeenkomst zondag 26 april
| Auteur |
Bericht |
|
van Otterloo
|
 Moderatorbijeenkomst zondag 26 april
Beste luitjes,ik wilde graag even opmerken dat ik het vandaag weer erg gezellig vond.Voor de één was het korter bij dan de ander,maar de meeste Mods kwamen van ver.Dat samenkomen is erg belangrijk om ons forum goed draaiende te houden en niet in de laatste plaats om de onderlinge band te verstevigen en we elkaar ook steeds beter leren kennen. Er is inhoudelijk veel besproken en er werden goede voorstellen gedaan,afgewisseld met veel andere onderwerpen die de aandacht verdiende  . De boodschap voor sommige Mods om op bepaalde aspecten wat meer aandacht te richten was duidelijk genoeg en ondergetekende zal zijn horizon de aankomende periode dan ook proberen te verbreden  . Ik kijk al weer uit naar de volgende bijeenkomst,waarin weer genoeg nieuwe dingen te bespeken zijn w.o. ons 1000 leden feest. Hartelijke groet en bedankt voor jullie komst, Addie.
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 26 apr 2009, 19:46 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
 Re: Moderatorbijeenkomst zondag 26 april
ook jij bedankt voor de gastvrijheid.
Het is altijd leuk om iedereen bij elkaar te zien.
het verslag wordt aan gewerkt en zal zsm in de modhoek te lezen zijn.
|
| 26 apr 2009, 19:58 |
|
 |
|
Joop
|
Dankjewel voor de gastvrijheid Addie en complimenten voor je topverzameling. Ik heb het mogelijke sleuteltje waar we het over hadden voor je klaargezet: viewtopic.php?f=118&t=8822
_________________ XP Deus en zelfbouw detectoren
|
| 26 apr 2009, 19:59 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 26 apr 2009, 20:15 |
|
 |
|
Defixio
|
en je sleutel...
|
| 26 apr 2009, 20:16 |
|
 |
|
Ambianii
|
fijn dat ie weer geslaagd was en excuus dat ik er niet was...ik had de zaak open op zondag  ...loonde zich wel Volgende keer probeer ik er bij te zijn! heb weer wat gemist Mvg Ambianii
|
| 26 apr 2009, 20:47 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Moest nog even een paar foto's maken van de sleutels die ik vandaag van Pieter en Johan kreeg. Het zijn allen zeventiende eeuwers en ooit in gebruik geweest voor een klein kistje of lade. Altijd weer leuk om zoiets mooi's te krijgen,het is een schitterende aanvulling in mijn verzameling en ik ben er dan ook erg blij mee. Mannen bedankt  ,Addie.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 26 apr 2009, 20:51 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Ambianii schreef: Volgende keer probeer ik er bij te zijn! heb weer wat gemist Mvg Ambianii OM TE BEGINNEN: limbolandse vlaai  eindelijk! dank lucky Nero Volgende keer gaat Coinhunter Chris zijn fototoestel thuislaten ook nog begreep ik! 
|
| 26 apr 2009, 20:57 |
|
 |
|
Ambianii
|
|
| 26 apr 2009, 21:02 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Het blijft voor die Hollanders toch een lekkernij  die echte limburgse vlaaien.Daar kan geen Hema of Multivlaai tegenop. Alleen daarom al verheug ik me op de volgende bijeenkomst  . Grt  Addie.
|
| 26 apr 2009, 21:37 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
hoi allemaal het was leuk om erbij te zijn bij de moderatorbijeenkomst. zo krijg je ook eens andere dingen mee die op het forum gaande zijn. en wat de limburgse vlaai betreft ben ik blij dat die in de smaak is gevallen.ik had natuurlijk ook niet anders verwacht. gr. lucky nero
|
| 26 apr 2009, 23:32 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Addie/All In eerste instantie, bedankt voor je gastvrijheid en speis en thee. Het was weer zeer gezellig met het zooitje ongeregeld. Groetjes Gerrit
|
| 26 apr 2009, 23:47 |
|
 |
|
aureum
|
ik kan me alleen maar bij de rest aansluiten....hertelijk bedankt dat je ons wilde ontvangen....het was een leuke vergadering geworden..met al die spijs en drank bedankt nog voor het koppelslotje.. ik verheug me op de volgende beeenkomst.. mvg leon
|
| 27 apr 2009, 14:38 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Ha die Addie,. Het was zeker supper gezellig,..en een zeer vruchtbare vergadering,. jou en ega bedankt voor jullie supper gastvrijheid,.spijs en drank,.ook van mijn kant, en wat heb ik mij de ogen uitgekeken aan jou top verzameling sleutels,..ongeloofelijk kerel wat een mooi spul,.  ,..ik heb nooit geweten,.hoe mooi een vezameling sleutels kan zijn,. Mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 27 apr 2009, 15:32 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
ADDIE HARSTIKKE BEDANKT VOOR JULLIE GASTVRIJHIED  IK HEB GENOTEN hier een korte impressie,hoe we te werk gaan op een Moderatorbijeenkomst : we worden welkom  geheten van door de gastheer (de lokatie kan altijd bij een ander teamlid gehouden worden) eerder was ik dat zelf en twee bij bubba een lekker bak koffie met Limburgse vlaai om effen bij te komen van de rit woord van welkom en dan kunnen we beginnen met de agendapunten(speerpunten). pauze voor een sigaretje en een biertje of frisdrankje tweede deel met de afsluiting van de agendepunten en tot slot de rondvraag . wie was aanwezig: aureum,bertoninus ,bubba,coinhunter chris ,Defixio,emo,frenk,joop ,joppie ,krokdundee,lucky nero,madelinus ,Muta Abundantia van otterloo, wilhelm. wie was afwezig ambianii,dax,jvlivs,keesenanna.de foto's spreken voor zich en denk er maar zelf de teks bij  en bij sommige foto's JONGENS TOT DE VOLGENDE KEER grt chris 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 27 apr 2009, 16:19 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 27 apr 2009, 16:29 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
|
| 27 apr 2009, 16:36 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
|
| 27 apr 2009, 16:46 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
|
| 27 apr 2009, 16:54 |
|
 |
|
viros
|
|
| 27 apr 2009, 16:55 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja was zeker gezellie addie was echt top echte sleuteldag 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 27 apr 2009, 18:35 |
|
 |
|
Madelinus
ERELID
|
Ja, het was zeker een geslaagde dag  .
_________________ Niet uit het veld te slaan.
|
| 27 apr 2009, 18:45 |
|
 |
|
Emo
|
Addie (maar ook de rest), bedankt voor de gezellige middag 
_________________ Boys will be boys
|
| 27 apr 2009, 19:08 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Jongens, Dat ziet er weer bere gezellig uit!!!! Jammer dat ik deze bijeenkomst heb moeten missen!! Addie bedankt voor de uitnodiging!!!! En wat een prachtige verzameling sleutels!!!!!!! Ongelooflijk wat daar een joekels tussen zitten!!! Oepssss. Je hebt toch niet Chris effe alleen met de hond gelaten???????? Allen de groeten, en veel succes, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 27 apr 2009, 19:56 |
|
 |
|
Ambianii
|
|
| 27 apr 2009, 20:34 |
|
|