|
|
Het is nu 03 jun 2026, 01:42
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|
Bak voor de detector in de auto!
| Auteur |
Bericht |
|
Highlander
|
 Bak voor de detector in de auto!
Hoi allemaal ik persoonlijk baal er altijd van dat mijn auto(kattebak) na het zoeken er meetal uit ziet als een wild everzwijn  modder overal,..ik ben aan het denken om een bak te maken b.v. uit een plastic/metalen cylinder of buis waarin mijn detector, tracking schoenen, en mijn schep in kan, en die makkelijk schoon te maken is, ....dit is een ideetje "nog" niet naar de verhoudingen kijken  dit is puur een snel ideetje die nog uitgewerkt dient te worden gr. highlander
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Gr. Highlander
|
| 18 aug 2008, 17:22 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: Bak voor de detector in de auto!
Ziet er helemaal niet slecht uit  Maare,het is toch normaal dat een auto van een zoeker er als een varkens stal uitziet?? Of heb ik het mis?? Ben in iedergeval nog nooit een schone tegen gekomen. En wat gaat zoiets uiteindelijk kosten?? Moet uiteraard niet te duur zijn Dagobert
|
| 18 aug 2008, 17:46 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
zie er goed uit 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 18 aug 2008, 18:25 |
|
 |
|
dagobert
|
Highlander schreef: Hoi allemaal ik persoonlijk baal er altijd van dat mijn auto(kattebak) na het zoeken er meetal uit ziet als een wild everzwijn  modder overal,..ik ben aan het denken om een bak te maken b.v. uit een plastic/metalen cylinder of buis waarin mijn detector, tracking schoenen, en mijn schep in kan, en die makkelijk schoon te maken is, ....dit is een ideetje "nog" niet naar de verhoudingen kijken  dit is puur een snel ideetje die nog uitgewerkt dient te worden gr. highlander Je hebt van die dikke pvc leidingen. Daar zou je er een van kunnen maken. Je moet alleen even over het hek klimmen Dagobert
|
| 18 aug 2008, 18:30 |
|
 |
|
Defixio
|
Ziet er goed uit...past alleen niet in mijn Panda geloof ik. Maar het idee is okee.
|
| 18 aug 2008, 19:11 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Hoi allemaal, hallo Highlander,
ja ja ik ken het probleem,..ik loop er al mijn hele leven mee te slepen
persoonlijk hou ik niet zo van een bak omdat het evengoed een knoeiboel word, ik heb er zelf iets op gevonden,ik ben naar de stofwinkel gegaan en heb er een stuk vuilafstotend,en waterdicht stof gekocht,..ik heb zelf er een paar zakken van gemaakt waar de hele detector in past,..geen vuil meer in de auto,zijn deze zakken te vies geworden dan gaan ze in de was, en ik pak gewoon een schone,.. het maakt niet uit hoe vies jou detector is geen troep meer in de bak van jou kar kerel,..ik vind het een goedkope oplossing die het voor 100% doet,
grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 18 aug 2008, 20:00 |
|
 |
|
Highlander
|
Hi Bert dat is natuurlijk ook een idee, maar ik vond het idee niet slecht een bak achterin te heben waar de spullen inkunnen ik heb meestal ook reserve spullen bij me die kunnen er dan eventueel ook in en die hoef ik er dan ook niet elke keer uit te halen gr. Highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 18 aug 2008, 21:21 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
_________________ Soms...........
|
| 18 aug 2008, 22:27 |
|
 |
|
dagobert
|
Ach,laat mij maar een varken blijven Dagobert
|
| 19 aug 2008, 02:47 |
|
 |
|
Hoth
|
Hey Knackwurst, Zou een bak jou gebakje nog kunnen redden  ???? Spaß beiseite: Goed idee !!! Groeten Patrick de Engelandvaarder !
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 19 aug 2008, 10:29 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Hoi Wiebren,.. Ja dat is noch niet zo verkeerd ik ken ook iemand die bij de Liedel een kleine foudraal heeft gekocht en het werkt prima,je kan ook originele dtector hoezen kopen maar die zijn duur ja en als ik wil gaan vissen moet ik iedere keer die bak uit de auto gooien en met een foudraal hoeft dat niet,.. grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 19 aug 2008, 12:09 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja mooi
voor de nieuw zoeker onder ons