Zit wel is te denken wat een geluk moet je hebben om net dat 1 ding te vinden waar je dan koning mee wordt. Na dat ding heb ik en een paar maten bijna niet meer gezocht de laatst 2 jaren.
Dus mensen geniet van het zoeken en van je zoekmaten en wat je gevonden hebt en heb veel lol
gr van de Ed
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
02 mei 2026, 10:08
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3873 Woonplaats: Noordgouwe
Re: hoe kan je nu 2 keer koning worden als .........
Ja als de topper binnen is wordt de zoekdrift wel minder
Maar op stap met je zoekmaten is Top!
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
Re: hoe kan je nu 2 keer koning worden als .........
de ed schreef:
Zit wel is te denken wat een geluk moet je hebben om net dat 1 ding te vinden waar je dan koning mee wordt. Na dat ding heb ik en een paar maten bijna niet meer gezocht de laatst 2 jaren.
Dus mensen geniet van het zoeken en van je zoekmaten en wat je gevonden hebt en heb veel lol
gr van de Ed
altijd gezellig en mooi live met je vrienden je vondsten delen
ben op de goede weg terug, nog heel veel pijn in onderbeen dat beheersbaar is met oxycodon. maar dat ik nu langzaam ga afbouwen, vannacht de eestte keer redelijk goed geslapen in weken
over een drie weken ander been dat in alle waarschijnlijk niet zo'n lang herstel nodig zal hebben en dan weer het zoeken langzaam oppakken, zal dan ene groot kruisje slaan zoals Christenen dat doen in het algemeen
als je in de hoek staat waar de klappen vallen doe je dat meer dan gewoonlijk veel en veel meer!!!
ik wil best gaan voor mijmn derde titel "bodemvondstenkoning"
dus beste mensen blijf lekker gezond, doe je dingen, daar kan geen enkle vondste tegenop
succes met het vinden van jullie droomvondsten en pak de felbegeerde titel "bodemvondstenkoning" dan weet je zeker dat je je zelf hebt overtroffen
gr Chris
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD""ONS FORUM"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 59 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum