|
|
Het is nu 03 jun 2026, 12:27
|
| Auteur |
Bericht |
|
Defixio
|
 zoekplek....
Zondag ga ik zoeken op een klein veldje (kans op Romeins) als er een paar homo's van het forum mee willen geef maar een brul. Een man/vr of vijf kunnen er mee....ik hoor het wel.
|
| 02 jul 2008, 17:01 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: zoekplek....
Defixio schreef: Zondag ga ik zoeken op een klein veldje (kans op Romeins) als er een paar homo's van het forum mee willen geef maar een brul. Een man/vr of vijf kunnen er mee....ik hoor het wel. Sorry man, ik ben geen homo. Dus dan mag ik niet mee. Jammer. Dagobert Vroeger opstaan helpt soms.
|
| 02 jul 2008, 17:04 |
|
 |
|
Highlander
|
Hi Defixio bij wat voor een plaatsnaam is het in de buurt? i.v.m. het rijden gr. highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 02 jul 2008, 17:07 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
leiden, highlander Onder de rook van de heinekenbrouwerij
|
| 02 jul 2008, 17:24 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ik denk roomb...... is dat goed defex
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 02 jul 2008, 17:36 |
|
 |
|
dagobert
|
Alle twee fout!!! Ik zeg het niet. Het is wel heel ver.
dagobert
|
| 02 jul 2008, 17:46 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
bij jou in de tuin als je een tuin hebt
|
| 02 jul 2008, 17:47 |
|
 |
|
dagobert
|
de ed schreef: bij jou in de tuin als je een tuin hebt Ha ha Ed. Nee,niet in mijn tuin nee. Ik heb een tuin,maar ik woon in Almere en daar Hebben die Romeinen niet in gepicknict. Ik kreeg al eerder een pb van hem waar het is. Maar ik geef geen info omdat ik niet weet of hij dat wel goed vind. Dagobert
|
| 02 jul 2008, 17:51 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
we horen het wel
|
| 02 jul 2008, 17:52 |
|
 |
|
Defixio
|
Nou eehhee Muta heeft de prijs al gewonnen...idd het is in Leiden. Verwacht geen hoogstandjes qua vondsten voor de verwende zoeker is het niets denk ik, maar een romeintje moet er wel uitkomen. Voor nieuwkomers zou dit een mooie gelegenheid zijn om wat ervaring op te doen. Dus nieuwkomers...kom maar langs als je durft. Ik heb er deze week een sesters gevonden en een tijd geleden een as, ik liep er vanmiddag ff langs en zag dat er wat scherven lagen. Ik dacht dat het ingezaaid was maar na een belletje met de aannemer van de grondwerken van het terrein kreeg ik fiat...oftewel "ga maar lekker zoeken met je homovrienden...gooi wel de gaten dicht".
Het is meer ff gezellie een paar uur zoeken en hier een bakkie doen.
|
| 02 jul 2008, 18:05 |
|
 |
|
dagobert
|
Defixio schreef: Nou eehhee Muta heeft de prijs al gewonnen...idd het is in Leiden. Verwacht geen hoogstandjes qua vondsten voor de verwende zoeker is het niets denk ik, maar een romeintje moet er wel uitkomen. Voor nieuwkomers zou dit een mooie gelegenheid zijn om wat ervaring op te doen. Dus nieuwkomers...kom maar langs als je durft. Ik heb er deze week een sesters gevonden en een tijd geleden een as, ik liep er vanmiddag ff langs en zag dat er wat scherven lagen. Ik dacht dat het ingezaaid was maar na een belletje met de aannemer van de grondwerken van het terrein kreeg ik fiat...oftewel "ga maar lekker zoeken met je homovrienden...gooi wel de gaten dicht".
Het is meer ff gezellie een paar uur zoeken en hier een bakkie doen. Homovrienden?!?! Kijk mensen,zo denkt hij nou over ons. Wel willen delen maar hij vindt ons wel allemaal homo,s. Defixio toch Dagobert
|
| 02 jul 2008, 18:10 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ik kom wel een bakkie doen 
|
| 02 jul 2008, 18:12 |
|
 |
|
dagobert
|
de ed schreef: ik kom wel een bakkie doen  Ed is een homo...........  Joehoe.............. Dagobert
|
| 02 jul 2008, 18:13 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
|
| 02 jul 2008, 18:15 |
|
 |
|
dagobert
|
Ik zal een vork inslikken voordat ik kom. Je weet maar nooit.
Dagobert
|
| 02 jul 2008, 18:16 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ik zie het al je ben een goochelaar kan je het ook met een zwaart???? ik niet
|
| 02 jul 2008, 18:22 |
|
 |
|
Defixio
|
Citaat: ik kom wel een bakkie doen Praten we ff bij Ed ...heb een leuk nieuwtje.
|
| 02 jul 2008, 18:46 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Defixio schreef: Nou eehhee Muta heeft de prijs al gewonnen...  wat heb ik gewonnen?? 
|
| 02 jul 2008, 18:52 |
|
 |
|
Duitje
Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:43 Berichten: 157 Woonplaats: Egmond
|
Ik kom ook wel even langs als je het niet erg vind! Lijkt me leuk om even bij te kletsen! De vorige keer lukte het helaas niet, want al die rotkindertjes wilden tinnen soldaatjes zoeken Zou iemand mij dan op kunnen halen op station Leiden? (als ik mee mag natuurlijk)
|
| 02 jul 2008, 19:03 |
|
 |
|
Highlander
|
...helaas is Leiden iets te ver, toch erg leuk zo.n aanbod veel succes jongens!!
gr. Highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 02 jul 2008, 19:36 |
|
 |
|
Duitje
Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:43 Berichten: 157 Woonplaats: Egmond
|
|
| 02 jul 2008, 19:49 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
whaaaaaaaaaaaaa duite, je hebt een PB
|
| 02 jul 2008, 20:20 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
ha DEF misschien kom ik ook (als ik weg mag) bel wel P.S KOM OP BEGINNENDE ZOEKERS (dit is een kans) gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 02 jul 2008, 20:33 |
|
 |
|
dagobert
|
Ohoooooooooooo............................Duitje heeft een PB. Succes Duitje Dagobert
|
| 02 jul 2008, 21:13 |
|
 |
|
dagobert
|
de ed schreef: ik zie het al je ben een goochelaar kan je het ook met een zwaart???? ik niet Een zwaard doorslikken? Nee,dat kan ik niet. Maar wat ik wel kan?!?! Dat laat ik je allemaal zien op een forumdag. Oh ja,neem dan wel een doosje antidepreciva mee. Want ik ga dan echt gekke dingen uithalen die je alleen bij Amerikaanse goochelaars ziet. Ben gisteren In Limboland geweest om een bakkie te doen met Gerrit en Bert. Ik heb twee lullige stucjes laten zien en kregen toen al een wegtrekker. Wacht nog even tot de furumdag(feest) Dagobert
|
| 02 jul 2008, 21:18 |
|
|