|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 jun 2026, 07:52
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
jeroen V.
|
 Voor de boeken mensen
Beste mede-zoekers.
Naar aanleiding van een jaarlijkse archeologische tentoonstelling in leuven (dit jaar over de merovingers) is er de vraag gerezen naar studenten die een artikel willen schrijven voor het bijhorende boekje.
Het onderwerp waar mijn oog op viel was edelsmeedkunst, dus gewoon algemeen een 4 paginas schrijven over edelsmeedkunst door de merovingische belgen. Maar vermits ik nog maar ergens tussen mijn 1ste en 2de jaar archeologie vrees zit ik een beetje met twijfels of ik dit wel ga kunnen. Middeleeuwen interesseert mij wel enorm enorm hard, en gaat vermoedelijk ook mijn afstudeer richting worden dus een artikel hierover is altijd mooi meegenomen.
Maar waarom post ik dit nu hier? We bezitten hier over een prachtige en zeer uitgebreide bibliotheek aan onze universiteit. Maar de deadline van dat artikel ligt 2 weken na de examens waar de studeerperiode nu vrijdag voor begint. Dus tot begin februari heb ik examens. En 2 weken later moet ditartikel af zijn. Daarom dacht ik, als het 100% zeker is dat ik ga gaan voor mijn eertse publicatie zou ik dan op jullie kunnen rekenen en enkele titels van goede boeken of artikels kunnen krijgen? Zodat dit mij al een hoop werk bespaard. Al is het maar 50% van alles wat ik raadpleeg waar ik direct gericht achter kan zoeken. Het zal mij toch enkele uurtjes werk besparen vermoed ik!
Groeten en bedankt! Jeroen Verrijckt
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 15 dec 2009, 16:40 |
|
 |
|
aureum
|
 Re: Voor de boeken mensen
AN ANALYTICAL APPRAISAL OF COPPER ALLOY PIN PRODUCTION,:, 400-1600 AD
NON-FERROUS METALWORKING IN ENGLAND LATE IRON AGE TO EARLY MEDIEVAL Justine Cecily Bayley
Aspects of the production of early Anglo-Saxon cloisonneÌ? garnet jewellery
|
| 15 dec 2009, 17:05 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|