|
|
Het is nu 03 jun 2026, 14:53
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|
stem mijn hond naar de top
| Auteur |
Bericht |
|
woesel
|
 stem mijn hond naar de top
Hallo allemaal !! De opdracht van HEMA was: stuur ons een foto van jezelf met jouw HEMA-favoriet. Dit had ik gedaan en mijn hond, Nina is al voorop de folder gekomen, maar nu op de site het volgende: De leukste, liefste en meest originele foto?s zijn nu verzameld in een eregalerij. De publieksfavoriet wint zijn favoriete foto op canvas. Maar er moet gestemd worden en daar kan ik jullie hulp natuurlijk wel bij gebruiken !!! De link naar de site: http://favoriet.prorails.net/index.phpEn bij zoek een foto, typ je in: zaklicht, dan komt vanzelf de foto van Nina in beeld en kan je stemmen.... Alvast bedankt voor het uitbrengen van je/ jullie stem ! grt Woesel
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 13 mei 2008, 11:37 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: stem mijn hond naar de top
doe ik
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 19 maart 2010, 19:19 |
|
 |
|
Maurits
|
url werkt nie Wessel
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 19 maart 2010, 19:21 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Woesel, De link werkt inderdaad niet. Ik zal zeker op Nina stemmen. Zo heet mijn dochtertje namelijk ook!! Vele groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 19 maart 2010, 19:25 |
|
 |
|
Maurits
|
Heee Hema heeft een trommel van Jip en janneke in de aanbieding: http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/feest/j ... 32%29.aspx
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 19 maart 2010, 19:43 |
|
 |
|
Mako
Geregistreerd: 29 jun 2009, 12:56 Berichten: 452 Woonplaats: aruba
|
Klaar!, heb gestemd, mag ik dan alstublieft een Hema worstje?, het is echt 16 jaar geleden dat ik die voor het laatst gegeten hebt, mag ik ?
_________________ "" Assum est, inquit, versa et manduca."
|
| 19 maart 2010, 20:08 |
|
 |
|
Maurits
|
Owww Mako ik snap dat je zo'n vet ding mist....als kind kreeg ik een halve in een papieren zakje en dan liep je door de natte koude winkelstaat met die vette warme worst. Zo lekker!
|
| 19 maart 2010, 20:10 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Maurits schreef: Owww Mako ik snap dat je zo'n vet ding mist....als kind kreeg ik een halve in een papieren zakje en dan liep je door de natte koude winkelstaat met die vette warme worst. Zo lekker! In de Haarlemmerstraat Maus en ik heb ze nooit meer lekkerder gegeten. Als afsluiting een chocomelletje bij Voortman. 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 19 maart 2010, 20:43 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
 Voortman??¿¿ euh...... hellup! ik weet het ff niet meer....
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 19 maart 2010, 20:48 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Muta Abundantia schreef: :?:  Voortman??¿¿ euh...... hellup! ik weet het ff niet meer.... Schuin tegenover de dumpshop in de Haarlemmerstraat ( is er nu niet meer) Je ouders weten het nog wel hester euh Wessel het lukt me niet 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 19 maart 2010, 20:50 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
okee dan!
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 19 maart 2010, 20:52 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
die zijn lekker
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 19 maart 2010, 23:18 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Mako schreef: Klaar!, heb gestemd, mag ik dan alstublieft een Hema worstje?, het is echt 16 jaar geleden dat ik die voor het laatst gegeten hebt, mag ik ?  Als het s'winters koud is staan ze hier bij de Hema altijd buiten met die broodjes worst. Mijn zoon en ik gaan er zelden met lege handen voorbij.Tis gewoon te lekker!!!!!  . Woesel,ik heb het ook geprobeerd,maar het lukt effe niet. Laat effe weten hoe het wel moet  dan heb je mijn stem hoor !!!! Grt, Addie  .
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 19 maart 2010, 23:42 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|