|
|
Het is nu 05 maart 2026, 00:03
|
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Hoop colega,s op SBS6
Beste medezoekers, Zoals zo velen van jullie weten ben ik al een jaar of 8 goochelaar. Ik zit nu SBS6 te kijken naar Uri Geller. En ik zie al mijn colega,s voorbij komen. Rob en Emiel ken ik persoonlijk. En sudesch ook. Dit zijn mensen die ook op een goochelaars club zitten,dus leren enorm veel van elkaar. Helaas zit ik niet op een goochelclub omdat mijn andere hobby een beetje in de weg staat. Namelijk,zoeken en forum! Ze hebben mij ook gevraagd om mee te doen maar zag hier geen brood in zo te zeggen. Misschien volgend jaar?? Helaas hebben ze wel al veel laten zien wat ik normaal ook doe in een optreden. Dus dat word het erg moeilijk om met iets nieuws te komen. Hierbij een foto van een optreden in Italie.(elke avond 1 uurtje goochelen voor 1 dag gratis staan op de camping  ) Dagobert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
Laatst bijgewerkt door dagobert op 12 feb 2010, 22:44, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 12 feb 2010, 22:38 |
|
 |
|
Defixio
|
 Re: Hoop colega,s op SBS6
Staat hier ook aan Dago die gast met die draai-kubes was goed...je weet dat het goochelen is maar zoals eerder vermeld "je staat er met je bek op maar je ziet het niet". 
|
| 12 feb 2010, 22:43 |
|
 |
|
Defixio
|
Citaat: elke avond 1 uurtje goochelen voor 1 dag gratis staan op de camping Goede deal btw...
|
| 12 feb 2010, 22:47 |
|
 |
|
dagobert
|
Defixio schreef: Staat hier ook aan Dago die gast met die draai-kubes was goed...je weet dat het goochelen is maar zoals eerder vermeld "je staat er met je bek op maar je ziet het niet".  Die gozer ken ik ook persoonlijk. Ik ga elk jaar naar een goochel gala. Net als het forum feest(1x per jaar. Plus Nederlands kampioenschap). Wat je daar ziet,...................word je persoonlijk echt gek van. Goochelaars van over de hele wereld komen daar om hun kunsten te laten zien. Vet!! Maar de kunst van het echt goed kunnen goochelen is dat je steeds met iets nieuws komt. En dat mis ik helaas Dagobert Oh ja,.........Jannes was ik vergeten. Die kon ik ook al een jaar of wat
|
| 12 feb 2010, 22:49 |
|
 |
|
dagobert
|
Defixio schreef: Citaat: elke avond 1 uurtje goochelen voor 1 dag gratis staan op de camping Goede deal btw... Je moet wat toch??? Dagobert Als goochelaar heet ik ook Dagobert Voor de mensen met interesse?: www.goochelaars.comJe krijgt alleen geen toegang voor de goochelaars zelf. Dan zou je eerst goochelaar moeten worden.
|
| 12 feb 2010, 22:53 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
Laatst bijgewerkt door de ed op 12 feb 2010, 22:58, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 12 feb 2010, 22:55 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Defixio schreef: Staat hier ook aan Dago die gast met die draai-kubes was goed...je weet dat het goochelen is maar zoals eerder vermeld "je staat er met je bek op maar je ziet het niet".  je staat er met je bek op maar je ziet het niet".  [/quote] ja maurist daar om heet het ook  goochelen
|
| 12 feb 2010, 22:57 |
|
 |
|
Defixio
|
Citaat: Maar de kunst van het echt goed kunnen goochelen is dat je steeds met iets nieuws komt. Daarom was die gast bij Spijkerman ook zo goed die buikspreker die eerst met die vogel opkwam (zo Ron Brandsteder) en hij kwam toch met iets nieuws..."op een klein stationnetje". Kan ff de link niet vinden... Niet zo heel moeilijk maar kom er maar eens f*****g op.
|
| 12 feb 2010, 22:59 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja het is net zoeken kom er maar op 
|
| 12 feb 2010, 23:00 |
|
 |
|
Defixio
|
Citaat: ja dat ging niet goed zeker je heb je pruik weg gegoochelt Kinderen kijk eens goed allemaal....ik tel tot drie en ben dan KAAL! 
|
| 12 feb 2010, 23:00 |
|
 |
|
dagobert
|
Defixio schreef: Citaat: ja dat ging niet goed zeker je heb je pruik weg gegoochelt Kinderen kijk eens goed allemaal....ik tel tot drie en ben dan KAAL!  Tja. Ik ben een aantal jaren kaal geweest. Nu heb ik gelukkig weer haar op mijn goochelbats. Met een kale kop schikken de mensen een beetje van je. Maar dat is wel mijn gebied. Ik doe body magic,macro magic,street magic. En terror magic(de Joker). Want wie heb nog nooit gezien dat ik een schoefendraaier,........laat maar. Dagobert
|
| 12 feb 2010, 23:05 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
|
| 12 feb 2010, 23:08 |
|
 |
|
dagobert
|
Dank je Ed. En jij bent een hele goeie graver. Dagobert Ben alleen nu al bijna een jaar non actief. Heb ik ook met zoeken. In de winter zit ik een beetje in een winterslaap. Maar nu ik zit te kijken naar de nieuwe uri Geller,krijg ik wel weer kriebels. Net als de akkers geoogst zijn. Dagobert
|
| 12 feb 2010, 23:11 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
hier ook 
|
| 12 feb 2010, 23:28 |
|
 |
|
Defixio
|
Citaat: Want wie heb nog nooit gezien dat ik een schoefendraaier,........laat maar. Nou nee niet laat maar...een schroevendraaier....tsja wat kan je daarmee? Terug naar Hilversum.
|
| 12 feb 2010, 23:37 |
|
 |
|
dagobert
|
Defixio schreef: Citaat: Want wie heb nog nooit gezien dat ik een schoefendraaier,........laat maar. Nou nee niet laat maar...een schroevendraaier....tsja wat kan je daarmee? Terug naar Hilversum. Vraag maar aan de mensen die mee zijn geweest naar Engeland. Dagobert Of je krijgt het zelf een keer te zien.
|
| 12 feb 2010, 23:41 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
die schoefendraaier,.. zat niet zo lekker
in me jas mute
Laatst bijgewerkt door de ed op 12 feb 2010, 23:57, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 12 feb 2010, 23:48 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
de ed schreef: die schoefendraaier,.. zat niet zo lekker  das niet iets voor op het forum dan 
|
| 12 feb 2010, 23:51 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dat legt er aan of er een schroef los zit aan je pc
|
| 12 feb 2010, 23:54 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
ow ghe ik dacht dat hij hem ging gebruiken om een boekje mee te lezen.....
huh is er iemand geweest die zijn pc mee heeft genomen naar Engeland dan????????
|
| 13 feb 2010, 00:05 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Muta Abundantia schreef: ow ghe ik dacht dat hij hem ging gebruiken om een boekje mee te lezen.....
huh is er iemand geweest die zijn pc mee heeft genomen naar Engeland dan???????? ja edje 
|
| 13 feb 2010, 00:38 |
|
 |
|
dagobert
|
de ed schreef: Muta Abundantia schreef: ow ghe ik dacht dat hij hem ging gebruiken om een boekje mee te lezen.....
huh is er iemand geweest die zijn pc mee heeft genomen naar Engeland dan???????? ja edje  Ik mis Edje. Jullie niet? Dagobert Is ie op vakantie?
|
| 13 feb 2010, 00:40 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2821 Woonplaats: kerkrade
|
nee hij is niet op vakantie had alleen ff de balen hier gr alfa
|
| 13 feb 2010, 04:29 |
|
 |
|
Russell
|
Ik heb het ook gekeken....,ik wou eigenlijk is echte gaven zien maar helaas zijn het weer goocheltrucs met enkele uitzonderingen.Niets mis met goocheltrucs hoor... gr Russell
|
| 13 feb 2010, 07:05 |
|
 |
|
Aardvark
Geregistreerd: 05 okt 2008, 19:00 Berichten: 885 Woonplaats: Voerendaal
|
Die Geller daar heb ik bang van.... volgens mij weet ik wel waar die schroevendraaier bij hem hen gaat... Grt Aardvark 
_________________ De pleuris is reeds uitgebroken...
|
| 13 feb 2010, 08:28 |
|
|