|
|
Het is nu 03 jun 2026, 10:10
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 18 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Vandaag gezocht
|
| 24 feb 2010, 20:49 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7596 Woonplaats: Deventer
|
 Re: Vandaag gezocht
Had je er wel batterijen ingedaan gr Peter
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 24 feb 2010, 21:41 |
|
 |
|
dagobert
|
peter schreef: Had je er wel batterijen ingedaan gr Peter Dat vraag ik me nu ook af  Nee hoor,....ik had een vondstentas vol met lood en andere rommel. Maar helaas geen vitrine waardige vondst erbij. Ongelooflijk!! Wie weet de volgende keer beter? Dagobert
|
| 24 feb 2010, 21:46 |
|
 |
|
antoninvs
|
Hoi Ja jammer die dagen heb je er ook wel eens bij alleen die dagen komen veel vaker voor de laatste jaren. veel suc6 bij je volgende zoektocht. grt antoninvs
|
| 24 feb 2010, 21:55 |
|
 |
|
dagobert
|
antoninvs schreef: Hoi Ja jammer die dagen heb je er ook wel eens bij alleen die dagen komen veel vaker voor de laatste jaren. veel suc6 bij je volgende zoektocht. grt antoninvs Dank je wel man. Een beetje succes heb ik echt nodig. Het gaat de laatste jaren echt matig. Ik heb in ieder geval betere tijden meegemaakt,maar ja. Misschien dat ik morgen nog even op pad kan? Dus hopen maar. Dagobert
|
| 24 feb 2010, 21:59 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7768 Woonplaats: Belgica
|
Ach we hebben dat allemaal wel eens dagobert, volgende keer beter 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 24 feb 2010, 21:59 |
|
 |
|
Ambianii
|
yep, zo is het kerel...volgende x beter. Misschien ga ik morgen ff neuzen in de regen 
|
| 24 feb 2010, 22:45 |
|
 |
|
dagobert
|
Het is gewoon bar en boos tegenwoordig. Hoop dat het morgen droog is,en dat ik kan? Word wel weer is tijd voor een leuk vondstje. Mannen bedankt voor de aanmoedigende woorden Al heb ik wel zo iets van,............... Dagobert
|
| 24 feb 2010, 22:47 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7596 Woonplaats: Deventer
|
Lopen jullie allemaal bij de deur ofzo  ,ik kan alleen maar in het weekend (moet t ook nog eens kunnen van de baas thuis he). gr Peter
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 24 feb 2010, 23:11 |
|
 |
|
dagobert
|
peter schreef: Lopen jullie allemaal bij de deur ofzo  ,ik kan alleen maar in het weekend (moet t ook nog eens kunnen van de baas thuis he). gr Peter Ik kan ook alleen maar in het weekeind maar soms heeft mij vrouwtje vrij van haar werk en dan kan ik zoeken. Ik vind alleen bar weinig!!! Dagobert
|
| 24 feb 2010, 23:14 |
|
 |
|
bennie
|
peter schreef: Lopen jullie allemaal bij de deur ofzo  ,ik kan alleen maar in het weekend (moet t ook nog eens kunnen van de baas thuis he). gr Peter vraag ik mij ook wel eens af en kop op Dago, je tijd komt wel weer
|
| 25 feb 2010, 13:29 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
peter schreef: Lopen jullie allemaal bij de deur ofzo  ,ik kan alleen maar in het weekend (moet t ook nog eens kunnen van de baas thuis he). gr Peter Ik werk overdag, in de avond, soms in de nacht, om het weekend en 50 % van alle feestdagen. (heb ik zelf voor gekozen) Dat houdt in dat ik dan wel eens doordeweek vrij ben en dan is het een stuk rustiger op de akkers. groet Cees
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 25 feb 2010, 13:52 |
|
 |
|
Pelgrim
|
|
| 25 feb 2010, 16:01 |
|
 |
|
dagobert
|
Grote kans dat je niets had gevonden ja. Maar ja,.....mijn geluk is helaas op. Die van jou begint net. Dagobert
|
| 25 feb 2010, 18:47 |
|
 |
|
Bone Idle
Geregistreerd: 22 apr 2008, 22:04 Berichten: 597 Woonplaats: Heerenveen
|
Hé duck, Je gaat toch zeker volgende week in Friesland wel wat vinden?  , Dick
|
| 25 feb 2010, 20:42 |
|
 |
|
dagobert
|
Bone Idle schreef: Hé duck, Je gaat toch zeker volgende week in Friesland wel wat vinden?  , Dick Ik hoop het Dick? Maar dat zal wel niet. Op het ogenblik zakt de moed me in de schoenen. Maar we gaan er voor Dagobert
|
| 25 feb 2010, 21:17 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7095 Woonplaats: Silversun
|
Kop op Dago  je moet ook niet met een te hoge verwachting het veld op stappen ..............De vondsten komen vanzelf wel weer op jou pad. gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 26 feb 2010, 21:12 |
|
 |
|
dagobert
|
not schreef: Kop op Dago  je moet ook niet met een te hoge verwachting het veld op stappen ..............De vondsten komen vanzelf wel weer op jou pad. gr Niels. Ik hoop het Niels,ik hoop het. Maar we gaan gewoon door tot het gaatje. Dagobert
|
| 27 feb 2010, 03:16 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 18 berichten ] |
|