|
|
Het is nu 03 jun 2026, 17:06
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Maurits
|
 Luchtbuks
Nou veel zoekers hebben de zelfde hobby...zoeken, vissen en schieten zal daar dan ook bij horen...ik ben lid geweest van schietvereniging de vrijheid in Leiderdorp maar het begon met een luchtbuks. Mijn eerste luchtbuks was een Diana 25 donar, verder heb ik een Telly, Diana 1, bsa, sheridan pompbukts, een chinees ding zijspanner, Kometa V ,sheridan tempest en meerdere pistolen gehad ik ben er vast een aantal vergeten ...iemand een van deze buksen te koop toevallig? Ik kijk een beetje rond op internet wat er nu zoal te koop is aan luchtdrukwapens zo das niet mis zeg....een .22 lr heeft een snelheid van 400 mps er zijn luchtbuksen die daar overheen gaan...4.5 tot 500 mps. Jullie buks?
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 23 feb 2010, 23:00 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Luchtbuks
zo das niet mis zeg....
nee dat is raak
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 23 feb 2010, 23:05 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
ik heb een puddingbuks in de aanbieding maus  . gr.joppie. zelf schiet ik losse flodders  .
|
| 23 feb 2010, 23:09 |
|
 |
|
Ambianii
|
tegek spul...ik doe een gaspistool weg...interesse??? hahahaha...de eerste 5 schoten zijn ...euhmn...pijnlijk?!/dodelijk 
|
| 23 feb 2010, 23:13 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
joppie schreef: ik heb een puddingbuks in de aanbieding maus  . gr.joppie. zelf schiet ik losse flodders  . Hahahaha die Jos,. dat wisten we al jaren,..wat je niet gebruikt kan je beter verkopen grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 23 feb 2010, 23:14 |
|
 |
|
giro
|
Hey Maurits, Absoluut gelijk jongen, kom veel dezelfde ervaringen en hobby's tegen zo op het forum. Op zolder ligt zo ook mijn luchtbuks nog, bizar ding voor mijn leeftijd toen, ik was 15 jaar oud ofzo. Een Gamo 1200, shotgun met een magazijn van 12 diabolo kogeltjes, co2 patroon erin en raggen maar. Ik schoot de kogelvanger compleet krom! Foto bijgevoegd, die van mij toen versierd met een dikke vette scope, je weet maar nooit heh Denk trouwens dat zowel de eerste metaaldetector als luchtbuks, vlindermes, stilleto, leger kisten uit dezelfde dumpzaak kwamen Greetz Giro.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 23 feb 2010, 23:20 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7596 Woonplaats: Deventer
|
Maurits schreef: Nou veel zoekers hebben de zelfde hobby...zoeken, vissen en schieten zal daar dan ook bij horen...ik ben lid geweest van schietvereniging de vrijheid in Leiderdorp maar het begon met een luchtbuks. Mijn eerste luchtbuks was een Diana 25 donar, verder heb ik een Telly, Diana 1, bsa, sheridan pompbukts, een chinees ding zijspanner, Kometa V ,sheridan tempest en meerdere pistolen gehad ik ben er vast een aantal vergeten ...iemand een van deze buksen te koop toevallig? Ik kijk een beetje rond op internet wat er nu zoal te koop is aan luchtdrukwapens zo das niet mis zeg....een .22 lr heeft een snelheid van 400 mps er zijn luchtbuksen die daar overheen gaan...4.5 tot 500 mps. Jullie buks? Is dit misschien iets voor jou http://www.uniquepeek.com/viewpage.php?page_id=2874  gr Peter 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 24 feb 2010, 01:49 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|