Beste medezoekers,
Zo te zien is het forum interview een kraker. Vele mensen lezen het,en dit dus niet zo maar. Aan de vele reacties zie ik dat het gewaardeerd word. Hiervoor natuurlijk mijn dank naar allen die hier elke 14 dagen van genieten.
Uiteraard zal het forum interview elke 14 dagen geplaatst worden zodat jullie kunnen lezen wie er achter een nickname zit.
Een nickname is maar een nickname. Maar wie zit er nou precies achter die naam? Dat maakt het forum interview zo interessant,denk ik?
Ook zal in de toekomst de vragenlijst veranderen. Hiermee zal ik voorkomen dat het een bekende sleur gaat worden.
Graag zou ik ook personen willen interviewen die niet zoeken met een metaaldetector.
Het zou dus kunnen dat je archeoloog bent. Of gewoon een verzamelaar van bodemvondsten. Aan deze mensen zou ik willen vragen of ze misschien ook geïnterviewd willen worden door mij. Ik zal de vragen dan aanpassen op jouw gebied.
Meld je dan aan via pb aan mij. En ik doe een interview extra!
Over 14 dagen word het zeker weer de moeite waard om te lezen hoe mister x de vragen heeft beantwoord.
Tot over 14 dagen
Dagobert