|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:25
|
| Auteur |
Bericht |
|
Defixio
|
 Roemenie?
Wie weet of je mag zoeken in Roemenie. Regels? Gr Def.
|
| 21 mei 2008, 12:03 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
 Re: Roemenie?
tsjjkkk jij moet daar grond gaan vlakken hoor, geen kuilen gaan graven!
|
| 21 mei 2008, 12:18 |
|
 |
|
Defixio
|
Tokkie en Woeste Willem gaan vlakken, ik ga lekker zoeken!
|
| 21 mei 2008, 12:23 |
|
 |
|
Defixio
|
Moet jij niet leuning-bijten btw?
|
| 21 mei 2008, 12:24 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
ja doe ik toch ook?!  vermaak me prima hoor!
|
| 21 mei 2008, 12:25 |
|
 |
|
Defixio
|
Kijk das beter, ik ga ff naar L-dope zoeken op een strandje dan Bart halen en kijken of Bo al gescoord heeft. Baas boven baas he?
|
| 21 mei 2008, 12:27 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
|
| 21 mei 2008, 12:28 |
|
 |
|
Defixio
|
Had je maar moeten doorleren voor schoonmakert....
|
| 21 mei 2008, 12:28 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
jahaaaaaaaaaa maar mag je nou graven daar of niet.... ik vind van niet.... werken moet je!
|
| 21 mei 2008, 12:31 |
|
 |
|
Defixio
|
Hey Muta abutaleb, loopt het type man als ik erg voor lul met zo'n bloemen-schepje?
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 21 mei 2008, 12:32 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
euh.... kun jij zulke schepjes wel vasthouden met die kolenschoppen van jou??
|
| 21 mei 2008, 12:33 |
|
 |
|
Defixio
|
Tgaat net ik ga hem ook gebruiken als lepel....
|
| 21 mei 2008, 12:34 |
|
 |
|
Defixio
|
Nah ik ga ff kijken of er een pauper een dikke ketting is verloren daaro....WERK ZE HE?! 
|
| 21 mei 2008, 12:36 |
|
 |
|
aureum
|
kijk hier eens, meschien vindt je er wel hier iets over http://europa.eu/youth/your_rights/index_ro_nl.htmlof zoek eens onder "UNIDROIT Verdrag in Roemenie" mvg leon
|
| 21 mei 2008, 15:32 |
|
 |
|
Michel
|
Persoonlijk denk ik dat behalve het wettelijk aspekt er nog een veel belangrijker is. Er zijn plaatselijke zoekers die het "professioneel" bezien ! Zij zoeken om te verkopen op eBay en als je in de weg komt van die kerels, dan heb je niet veel kans om er heelhuids uit te komen. Ik heb al straffe verhalen gehoord uit die streken. In Bulgarije is het nog erger, daar zijn er criminele organisaties die zich bezighouden met de trafiek in antikiteiten. Ik zou daar niet zo maar losjes beginnen zoeken. De informatie die hiervoor gekregen heb komt ook niet van een zwanzer die zich interessant wilt maken. Hij is er naartoe geweest en is teruggekomen met een paar Kalashnikovgaten in zijn Mercedes !!!! Michel 
|
| 21 mei 2008, 17:03 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
|
| 21 mei 2008, 17:21 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
moet daar wel bij vermelden dat het vervoermiddel dat ie heeft iets afwijkt van de euh..... laten we zeggen personenauto........ een band is hoger dan ik zei de gek......
knappe jongen die zo'n voertuig uitschakelt
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 21 mei 2008, 21:11 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 21 mei 2008, 21:13 |
|
 |
|
de prakker
Geregistreerd: 18 mei 2008, 18:44 Berichten: 729 Woonplaats: voorhtuizen
|
Daar is maar een advies op NIET ZOEKEN IN ROEMENIE. Ik ben daar geweest voor mijn werk, en heb geprobeerd om het voor elkaar te krijgen om daar te zoeken nou vergeet het maar.
Allemaal corrupt en als je toestemming vraagt mag het wel tegen betaling van een politie agent nou dan ga je zoeken komt er vervolgens een andere amtenaar of politie aan die je ook ff moet betalen nou zo gaat het de hele dag door aan het einde van de dag ben je blut en als je moeilijk doet sluiten ze je gewoon op.
Maar er licht zat dat wel, ben bij een romeins badhuis geweest wat nog steeds gebruikt word daar komt warm water uit de grond en stinkt heeeeeeeeeeeeeeeeel gruwelijk ( schijnd gezond te zijn). dat lach aan een riviertje met supper mooie akkers en weilanden en bos ernaast. Iedereen rade het af om daar te gaan zoeken en of ubberhoupt toestemming te vragen.......
Zal ff de foto's opzoeken ervan echt supper om te zien.
GR. wilfred
_________________ Http://www.houtworm-boktorbestrijding.nl[url][/url]
Http://www.jacht-outdoorkleding.nl[url][/url]
ALS HET NIET GAAT ZOALS HET MOET. DAN MOET HET MAAR ZOALS HET GAAT.
|
| 21 mei 2008, 21:47 |
|
 |
|
Michel
|
Je moet geen knappe jongen zijn voor zo'n voertuig uit te schakelen. Een kalachnikov, kaliber 9mm, die een hele lader ledigt in de radiator heeft het zo gedaan zonder problemen. Dat ding geraakt geen stap meer vooruit ! Dat is het wapen dat ze gebruiken voor geldtransporten te overvallen. En trouwens, je hoeft maar naar de voorruit te mikken, dat gaat ook ! .... Ik wil alleen maar zeggen, dat je in die landen moet opletten..... goed opletten zelfs ..... Ik ga al jaren naar munten- en archeologische beurzen en je leert daar mensen kennen. In vertrouwen, worden soms verhalen verteld die niet bedoeld zijn voor iedereen. Degenen die het vertellen hebben het dikwijls zelf meegemaakt en zetten daar geen voet meer in die landen. Als het voor regulier werk is, gaat dat zeker..... maar begin niet in "hun" zaken te rommelen, dat is een goeie raad dat ik geef. Voor de rest doet iedereen wat hij wilt en gelooft hij wat hij wilt. Mijn enige bedoeling is te verwittigen...... Michel 
|
| 21 mei 2008, 21:58 |
|
 |
|
Michel
|
Wat De prakker schrijft klopt 100%.... dat is dan weer een ander aspekt van de zaak !
|
| 21 mei 2008, 22:01 |
|
 |
|
Defixio
|
Hoi allemaal. Enige uitleg ben ik nu wel verschuldigd. Een klant van mij heeft een loonbedrijf en heeft een offerte lopen in Roemenië. Tijdens de koffie grapte ik "juh als je geen mensen hebt ga ik wel 6 weken mee". Zes weken op een dumper is wel lache toch?!
Ik heb na de val van de muur enige landen bezocht in het oostblok Tjechie, Hongarije oa. De eerste meters in Hongarije zal ik niet snel vergeten, lekker rellen met een stel zigeuners. Ook een karabijn tegen mijn borst in Tsjechië ligt nog vers in mijn geheugen. Ik weet dat landen als Servië en Bulgarije leeggeplukt worden door criminelen die nergens voor terugdeinzen. De klant waar ik (misschien) naar toe ga is een eigenaar van een groot stuk glooiende helling die gevlakt moet worden. We verblijven bij hem in huis en hoop ook dat het daar een beetje veilig is. Tsja ik ben dit jaar 40 jaar geworden...de een koopt een harley davidson de ander laat haarinplantaten inbrengen....ik moet zeggen dat ik het avontuur wel wil aangaan.
@Prakker welkom op dit forum, graag zien we de foto's. Ik ben helaas op de hoogte van "hoe het werkt" in het Oostblok qua "ff dokken"...
|
| 21 mei 2008, 22:10 |
|
 |
|
Defixio
|
Michel, wij kennen elkaar al een tiental jaar, ik weet dat je het goed met mij voorhebt. Dankjewel daarvoor. Maar ik heb ook die eigenaardige eigenschap nl: hoe meer mensen zeggen "ga rechts af" ga ik juist linksaf... Dinsdag weet ik of de order doorkomt en of ik mee mag. 
|
| 21 mei 2008, 22:14 |
|
 |
|
Michel
|
Sja, als je bij een privé persoon gaat op zijn privé terrein, dan is het wat anders... dan zeg ik niets meer..... Michel 
|
| 21 mei 2008, 22:16 |
|
 |
|
Defixio
|
Citaat: dan zeg ik niets meer..... Mocht ik gaan neem ik een souvenier mee voor je. 
|
| 21 mei 2008, 22:20 |
|
|