|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:16
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 21 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Defixio
|
 Ik moet het ff kwijt.
Afgelopen weekeinde hebben wij een loge hond gehad. (de hond is van een ex collega van mijn ega) Hera heet ze. Leuk beestje bruin met wit. Hera woont niet in de polder bij ons. Hera mag wel loslopen bij ons in de polder, Hera is een blije hond in de polder bij ons. Vanavond is de hond weer opgehaald. De "baasjes" (een gezin met twee jongens) kwamen even binnen. Beide jongens zijn erg geintereseerd in archeologie, en willen beiden geoloog of archeoloog worden. Mijn oudste dochter nam de jongens op sleeptouw en natuurlijk moesten er vondsten getoond worden..alles was "vet & cool". Die gasten stonden te kwijlen bij de kast. "Kan je hun niet ff een munt geven pappa" sprak mijn oudste op gebiedende toon.
Okee ik ben nu dus twee sesters, vier zilveren middeleeuwers en een kleine honderd koperen munten en penningen lichter. Ik moest ff slikken maar ik hoorde toen ze weg waren dat een van de jongens ziek is en waarschijnlijk nooit archeoloog zal worden gaf mij dat wel een goed gevoel.
|
| 25 mei 2008, 22:05 |
|
 |
|
Sheep
Geregistreerd: 17 apr 2008, 09:04 Berichten: 419 Woonplaats: West Brabant
|
 Re: Ik moet het ff kwijt.
Moest gelijk aan je signatuur denken: "Even stilstaan is vaak al een hele vooruitgang"
_________________ Verzamelaar van continentale sterling imitaties. www.sterlingimitations.com
|
| 25 mei 2008, 22:15 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ Maurits,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ja,wat moet ik hier nu aan toevoegen  ,,,,,, ja,ik weet dat je een groot hart hebt en ik ben daarom ontzettend blij dat ik je mocht kennen leren je lijkt wel robin hood grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 25 mei 2008, 22:40 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hoi Maurits
Een goed gevoel is ook een overwinning
niet gevoetbalt en toch gewonnen moet je maar denken
head upppp
grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 25 mei 2008, 22:49 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
goed gedaan maurits mooi man gr de ed
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 25 mei 2008, 23:59 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 26 mei 2008, 21:18 |
|
 |
|
Guusgeluk
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:47 Berichten: 2631 Woonplaats: linschoten
|
Hallo Defixio, TOPGEBAAR. Zouden meer mensen moeten doen. guusgeluk
_________________ zoek en gij zult vinden[
|
| 26 mei 2008, 21:25 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Hoi Defixio, Inderdaad een top gebaar. Hiervoor word jij zeker ook nog eens beloond!!!!!!! Zeker weten!!!! Vele groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 26 mei 2008, 21:48 |
|
 |
|
dagobert
|
Jvlivs schreef: Hoi Defixio, Inderdaad een top gebaar. Hiervoor word jij zeker ook nog eens beloond!!!!!!! Zeker weten!!!! Vele groeten, John. Wat men geeft,zal men ook terug ontvangen. Dagobert
|
| 26 mei 2008, 21:52 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 26 mei 2008, 21:54 |
|
 |
|
dagobert
|
Zal het daar aan liggen dat ik al twee jaar haast niets meer vind. Ik geef nooit bodemvondsten weg. En om eerlijk te zijn zeker geen zilveren middeleeuwse munten. Een paar duiten oke. Die geef ik altijd weg aan de kinderen in de klas als mijn nichtje of zoontje een spreekbeurt houd over metaaldetectors. Vondsten weggeven vind ik heel moeilijk. En al zeker bijzondere vondsten. Je moet er al zo veel moeite voor doen om het te vinden Maar ik vind het zeker top dat deze gozer een hand vol munten weggeeft  Hart op de goede plek zullen we maar zeggen Dagobert
|
| 26 mei 2008, 22:00 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
|
| 26 mei 2008, 22:07 |
|
 |
|
lizzie
|
wat moet je hier nou nog aan toe voegen defecto? your actions has spoken for them selves... 
|
| 26 mei 2008, 23:00 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 27 mei 2008, 08:53 |
|
 |
|
Defixio
|
Thanx allemaal!
|
| 27 mei 2008, 10:56 |
|
 |
|
lua
Geregistreerd: 20 apr 2008, 19:58 Berichten: 1957 Woonplaats: LUALAND
|
Hoi Defixio, Mensen met zo'n groot en vrijgevig hart zijn zelden te vinden tegenwoordig Mijn vaste zoekmakker zaliger was ook zo iemand, maar zijn goedheid is niet echt beloont geweest. Ik kan alleen maar zeggen, geniet met volle teugen van de zalige roes die je ondervind na het gelukkig maken van je medemens, maar verwacht nooit per definitie iets terug… Groeten, LUA 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 27 mei 2008, 20:43 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
WAAR WOON JE??????. IK KOM OOK EVEN LANGS  . GR.JOPPIE.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 27 mei 2008, 20:48 |
|
 |
|
melpatcindy
|
hoi defixio ,  en wij met zijn allen maar denken dat zoeken het soms 1 van de voornaamste bezigheden is tot je door bepaalde ervaringen met je kloten voor het blok komt te staan  en je af en toe ff terug wordt geroepen door de minder leuke kanten van het leven nogmaals gr ed
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 29 mei 2008, 21:23 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dit is een mooi top verhaal defixeo 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 23 nov 2008, 19:27 |
|
 |
|
devoon
|
Hoi Defixio. Fijn om jouw belevenis te kunnen lezen. Om warm van te worden. Gewoon klasse van je. Met een hartelijke groet Peter.
|
| 25 nov 2008, 18:41 |
|
 |
|
Defixio
|
Van Lizzie is er afgelopen week ook een heel mooi pakket naar die jongen gegaan en ik heb daar ook nog het een en ander bij gegooid. Weetje ik heb niets met munten ik ruil ze veelal voor iets anders, weggeven geeft ook een goed gevoel. Thanx boys...
|
| 25 nov 2008, 19:53 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 21 berichten ] |
|