|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 jun 2026, 17:06
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Nieuwste lid Canada-Ieper.
| Auteur |
Bericht |
|
la taupe
|
 Nieuwste lid Canada-Ieper.
Welkom op het forum kerel! Veel succes met je museum, het was een gezellige babbel deze avond, geniet van de topics! Grtz, Taupe 
|
| 17 mei 2010, 23:22 |
|
 |
|
canada.ieper
|
 Re: Nieuwste lid Canada-Ieper.
Taupe , jij ook bedankt voor de leuke babbel. Bedankt ook om mij attent te maken over het bestaan van dit forum. Voor alle anderen : ik ben dus canada.ieper aka gregory in het echte leven. Ik ben uitbater van het Menin Road Museum in Ieper. Ben 35 jaar jong en helemaal gek van WW1 en in het bijzonder dan van militaria allerhande, met in het bijzonder Canada. Na vele jaren verzameld te hebben heb ik vorig jaar besloten mijn collectie in een museum te exposeren. Daar ik al een zaak had met 800 vierkante meter , heb ik daar dan 200 vierkante meter van benut om mijn museum in onder te brengen.
Groeten
Laatst bijgewerkt door canada.ieper op 17 mei 2010, 23:50, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 17 mei 2010, 23:30 |
|
 |
|
dagobert
|
Welkom zou ik zeggen. En uiteraard zijn we nieuwsgierig naar al jou vondsten. Dus plaats af en toe wat om ons allen een beetje op te fleuren.
Dagobert
|
| 17 mei 2010, 23:35 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5316 Woonplaats: landgraaf
|
 op ons mooie forum Canada-Ieper. gr. lucky nero 
|
| 17 mei 2010, 23:36 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Welkom hier! 
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 17 mei 2010, 23:40 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
la taupe schreef: Welkom op het forum kerel! Veel succes met je museum, het was een gezellige babbel deze avond, geniet van de topics! Grtz, Taupe  DANK JE WEL 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 17 mei 2010, 23:59 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
canada.ieper schreef: Taupe , jij ook bedankt voor de leuke babbel. Bedankt ook om mij attent te maken over het bestaan van dit forum. Voor alle anderen : ik ben dus canada.ieper aka gregory in het echte leven. Ik ben uitbater van het Menin Road Museum in Ieper. Ben 35 jaar jong en helemaal gek van WW1 en in het bijzonder dan van militaria allerhande, met in het bijzonder Canada. Na vele jaren verzameld te hebben heb ik vorig jaar besloten mijn collectie in een museum te exposeren. Daar ik al een zaak had met 800 vierkante meter , heb ik daar dan 200 vierkante meter van benut om mijn museum in onder te brengen.
Groeten MOOI DAT JE ER OOK BIJ BEN WELKOM
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 18 mei 2010, 00:03 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|