|
|
Het is nu 03 jun 2026, 13:19
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
J-P de zoeker
|
 NOS teletekst
Hallo mensen, Een voorbeeldje hoe je het niet aan moet pakken als je er geen verstand van hebt. Iemand van het forum ??? m.vr.gr JP 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Ainmoal n Grunninger, altied n Grunninger!
|
| 07 jul 2010, 16:39 |
|
 |
|
Maurits
|
 Re: NOS teletekst
Pfff zulke verklooien een hoop.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 07 jul 2010, 17:15 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ik ken er nog een paar stommelingen ze willen gaag in de nieuws
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 07 jul 2010, 17:17 |
|
 |
|
Mako
Geregistreerd: 29 jun 2009, 12:56 Berichten: 452 Woonplaats: aruba
|
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "" Assum est, inquit, versa et manduca."
|
| 07 jul 2010, 17:23 |
|
 |
|
dagobert
|
Een echte pannenkoek die gozer.
Dagobert
|
| 07 jul 2010, 18:16 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
Ja, ongelooflijk.
Ik hoorde het vanmiddag al op de radio!!! Wat een gek.
Die verzieken het dus ook voor anderen.
Groeten,
John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 07 jul 2010, 18:49 |
|
 |
|
Hans1971
|
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 07 jul 2010, 20:56 |
|
 |
|
Mako
Geregistreerd: 29 jun 2009, 12:56 Berichten: 452 Woonplaats: aruba
|
nog zo'n een AMSTERDAM - Een Brabantse vrouw heeft de politie woensdagavond spannende momenten bezorgd. Toen de agenten rond 19.30 uur met hun busje door de Oude Kerkstraat in Standdaarbuiten reden, wenkte ze. © ANPZe vertelde dat ze iets in de tuin had gevonden en drukte een van de agenten een roestige handgranaat in handen. Vervolgens vroeg ze of dit eenzelfde soort granaat was als de pantsergranaat die een man uit Roosendaal, een kwartiertje rijden verderop, dinsdagmiddag bij een politiebureau had afgeleverd. Hij had het projectiel met zijn metaaldetector gevonden. Tip Na dat voorval had de politie op zijn site al uitgelegd dat het toch echt wel verstandiger is om een oud roestig explosief dat door het kleinste tikje al af zou kunnen gaan op zijn plaats te laten liggen en de politie te bellen. Kennelijk was die tip nog niet tot de vrouw doorgedrongen. De agenten hebben de granaat tussen een stel kogelwerende vesten in de bus gelegd en zijn de bebouwde kom uitgereden. Daar hebben bomexperts de granaat tot ontploffing gebracht. De politie benadrukt nog eens dat het beter is een gevonden explosief te markeren en de politie te bellen
_________________ "" Assum est, inquit, versa et manduca."
|
| 08 jul 2010, 16:16 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
owowow.......
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 09 jul 2010, 09:04 |
|
 |
|
zandhaas
|
Mako schreef: Tip
Na dat voorval had de politie op zijn site al uitgelegd dat het toch echt wel verstandiger is om een oud roestig explosief dat door het kleinste tikje al af zou kunnen gaan op zijn plaats te laten liggen en de politie te bellen. Kennelijk was die tip nog niet tot de vrouw doorgedrongen.
De agenten hebben de granaat tussen een stel kogelwerende vesten in de bus gelegd en zijn de bebouwde kom uitgereden. Daar hebben bomexperts de granaat tot ontploffing gebracht. De politie benadrukt nog eens dat het beter is een gevonden explosief te markeren en de politie te bellen nee dat is een snuggere actie ..... ..... zelf doen wat je anderen afraad  een kogelwerend vest houdt alleen aan tegen. los zal hij net zo hard weggeslagen worden.
|
| 09 jul 2010, 11:55 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|